Yandex Metrica המדריך המלא כולל טיפים וטריקים

Yandex Metrica הוא הכלי העיקרי המשמש למעקב, ניתוח ואופטימיזציה של התנהגות המשתמש באתר שלך. זה מאפשר לך ללמוד יותר על המבקרים שלך, להבין כיצד להגביר את רמות המעורבות שלהם ולגרום להם להשתמש באתר באופן שמוביל להמרות שמועילות למטרות העסקיות שלך.

הדוחות המסופקים על ידי Yandex Metrica מספקים לך מידע על שיעורי קליקים, מספר ביקורים למשתמש, משך ביקור ממוצע, התפלגות משך הפגישה וכו’. עם נתונים אלה בהישג יד משווקים יכולים להגדיל את המכירות באמצעות טכניקות אופטימיזציה של שיעור ההמרה.

Yandex Metrica AGHAI

כיצד אוכל להשתמש ב-Yandex Metrica כדי לשפר את חווית המשתמש?

בעיקרון יש שתי דרכים להשתמש ב- Yandex Metrica:

 עקוב אחר מה שהמשתמשים עושים באתר שלך.

כך תוכלו ללמוד את דפוסי ההתנהגות שלהם ולנקוט את הצעדים הנדרשים על מנת לשפר את חווית המשתמש ולשפר את שיעור הנטישה הממוצע לפני ואחרי יישום קמפיינים שיווקיים.

 הגדר את מקורות התנועה באמצעות פרמטרים של UTM ולאחר מכן עקוב אחר ביצועי מסע הפרסום.

אז נניח שניהלתם קמפיין קידום ורוצים לדעת אילו ערוצי שיווק הביאו יותר מבקרים שבאמת הפכו ללקוחות משלמים. על מנת לקבל נתונים כאלה Yandex Metrica מאפשרת לך להוסיף מידע נוסף על כל ביקור על ידי הכנסת קודי UTM לקישורים שאתה משתף באמצעות מדיה חברתית, ניוזלטרים בדוא”ל וכו’. אז ברגע שמשתמש ילחץ על הקישור שלך ויגיע לאתר שלך להיות מתויג עם קבוצה של פרמטרים שהוגדרו. על ידי שימוש במידע זה בהישג יד Yandex Metrica מספקת נתונים שימושיים מאוד על הביצועים של כל ערוץ.

התכונות העיקריות של Yandex Metrica

פתיחת חשבון

עם חשבון Yandex Metrica בחינם אתה יכול לעקוב אחרי כ-100,000 ביקורים בחודש. כמו כן, ניתן לצפות בדוחות של עד 3 אתרים (כולל תת-דומיינים). אם אתה צריך מידע מפורט יותר או רוצה לעקוב אחר מספר בלתי מוגבל של דומיינים אז אפשר לשדרג את חשבונך פשוט על ידי הוספת אשראי שיאפשר לך להפיק יותר מהכלי.

אפשר לשלב את Yandex Metrica עם חשבון Google Analytics. לכן, אם בשלב מסוים תחליט שאתה צריך כלי מתוחכם יותר, לא תהיה בעיה לעבור לפלטפורמת ניתוח חדשה מכיוון ששתי האפליקציות משתמשות באותו פורמט.

תבניות עבור בונה קישורים

נכון לעכשיו יש כ-50 תבניות מוגדרות מראש שהופכות את המעקב להרבה יותר קל ומהיר. אתה יכול לבחור מתוך הרבה קטגוריות שונות: קידום, מדיה חברתית וכו’. כל המידע שהוזן פעם אחת יועבר אוטומטית לדוחות כך שאין צורך לעקוב אחר כל קמפיין שיווקי בנפרד.

חשוב לדעת על יכולות האנליטיקה

Yandex Metrica מציעה תכונות שימושיות רבות שאינן זמינות ב-Google Analytics. זה בחינם ומאפשר לך לגלות יותר על תעבורת האתר שלך על ידי מעקב אחר ערוצים שונים, התנהגות משתמשים וכו’. עם תבניות מוגדרות מראש עבור בוני קישורים, קל לעקוב אחרי מסעות פרסום שיווקיים במהירות גם אם אינך מכיר את פרמטרי UTM . אם בשלב מסוים תחליט ש-Yandex Metrica הוא לא הכלי המתאים לצרכים שלך, לא תהיה בעיה לעבור לפלטפורמת ניתוח חדשה בצורה חלקה שכן שתי האפליקציות משתמשות באותו פורמט נתונים.

Yandex Metrica לעומת כלי ניתוח אחרים

Yandex Metrica מציעה תכונות דומות לאלו הזמינות במנתחי תעבורת אינטרנט פופולריים אחרים. עם זאת, יש כמה תכונות שיש ל-Yandex Metrica שאין למתחרים. אחד ההבדלים העיקריים בין Yandex Metrica לכלים אחרים הוא תכונת זרימת המבקרים – היא מאפשרת לבדוק איך משתמשים מנווטים באתר שלך על ידי ביצוע הצעדים שלהם בזה אחר זה כדי לראות לאן הם נושרים בדרך.

ישנם גם סוגים רבים ושונים של דוחות זמינים עבור כל קטגוריה, כגון:
● מקורות תנועה
● מעקב אחר קמפיינים שיווקיים
● ביצועי תוכן
● שיעורי קליקים
● הפעלות לכל משתמש
● מספר הביקורים למשתמש
Yandex Metrica מאפשרת למשווקים לעקוב ולנתח כל היבט של האינטראקציות של האתר שלהם עם משתמשים, לקבוע כיצד ניתן לשפר אותו ולבצע קמפיינים שיווקיים חדשים שיעזרו להגדיל את ההמרות.

היתרונות של Yandex Metrica

זה בחינם! Yandex Metrica מציעה אלטרנטיבה מצוינת אם אתה משתמש ב-Google Analytics וברצונך לגלות יותר על התנועה באתר שלך. יש לו תכונות ויתרונות דומים לאלו של Google Analytics אבל הוא קל יותר לשימוש ואינו דורש ידע טכני רב.
בונה הקישורים של Yandex מאפשר לעקוב אחר קמפיינים במהירות ובקלות מה שמאפשר לך להתמקד במרכיבים חיוניים אחרים של עסקים מקוונים כגון קידום, פרסום וכו’.

הוא מספק דוחות מפורטים עבור כל ערוץ. אתה יכול פשוט לבחור את הערוץ שאתה מעוניין בו או להשוות בין ערוצים שונים זה לצד זה. כל הנתונים הסטטיסטיים הזמינים ב-Yandex Metrica מאפשרים לך למדוד ROI (החזר על השקעה).

Yandex Metrica משתלבת עם Google Analytics מה שאומר שכל הנתונים שנאספו משתי הפלטפורמות מאפשרים למשווקים לקבל יותר תובנות על מסעות הפרסום המקוונים שלהם.

באילו תכונות נוספות אוכל להשתמש עם חשבון Yandex Metrica החינמי שלי?

פילוח

באמצעות תכונה זו תוכלו לסנן מקורות תנועה ויעדים על מנת לקבל הבנה מעמיקה יותר של מדדים מסוימים, למשל, שיעורי יציאה מדף הכניסה לפי פלטפורמות מדיה חברתית שהביאו מבקרים שהמירו ללקוחות:

מעקב מותאם אישית

הגדר פרמטרים של UTM כדי לקבל יותר תובנות על מסעות הפרסום שלך. עם מעקב מותאם אישית אפשר לעקוב אחר מה שקורה לאחר שמבקר מגיע לאתר שלך, למשל באילו דפים הוא מבקר, היכן הוא עוזב וכו’.

דוחות מותאמים אישית

התאם אישית את תבניות ברירת המחדל של Yandex Metrica על ידי בחירת מדדים ספציפיים שברצונך לראות בדוחות.

ייצוא נתוני דוח

ייצא נתונים על פעילות התנועה של כל מסע פרסום או אתר בנפרד או כולם בבת אחת לפורמט Excel או PDF. אתה יכול גם להעתיק מדדים ספציפיים ללוח כדי שתוכל להשתמש בהם עוד יותר (לדוגמה, ב-Google Analytics).

גישה ל-Yandex Webmaster

כלי זה מאפשר לך לקבל התראות על שינויים באתר האינטרנט שלך, למשל, דפים חדשים שנוצרו או קובץ מפת אתר מעודכן. על מנת לקבל גישה אתה צריך חשבון Webmaster Tool תקף מגוגל, Bing, Yandex או כל ספק אחר של כלי דומה.

עבוד עם מומחה Yandex Metrica כדי לשפר את העסק שלך

לא בטוח כיצד להפיק את המרב מחשבון Yandex Metrica שלך? לא בטוח מה המשמעות של כל דוח וכיצד הוא יכול לשפר את העסק שלך?

אנו ב-AGHAI, סוכנות שיווק דיגיטלית מקומית, מבינים אילו מדדים חשובים לכל עסק מקוון ומשתמשים בידע ובניסיון שלנו על מנת ליצור אסטרטגיה יעילה שתעזור לך להגדיל את ההמרות. צור איתנו קשר עוד היום בטלפון 073-3744110 – נשמח להציע לך מידע נוסף על כל התכונות הזמינות עם Yandex Metrica וכן לדון בכמה עצות שימושיות כיצד תוכל להגדיל עוד יותר את החזר ה-ROI של האתר שלך.

עם Yandex Metrica כל עסק שמחפש פתרון ניתוח אמין וחסכוני צריך לשקול להשתמש בשירות. השימוש ב-Yandex Metrica מאפשר לך לקבל הבנה מעמיקה יותר לגבי האופן שבו אנשים משתמשים באתר שלך, מאיפה הם מגיעים ואילו ערוצים גרמו להם להיכנס לדפים ספציפיים. אם אתה מחפש אפשרות חלופית בחינם ל-Google Analytics, Yandex Metrica היא הבחירה הטובה ביותר. התקשרו אלינו עוד היום למספר 073-3744110 או שלחו לנו מייל ל-SALES@AGHAI.CO.IL ונתחיל לעבוד יחד כדי להשיג את המטרות העסקיות שלכם.

קובי אגאי

קובי אגאי

מייסד חברת AGHAI, בוגר יחידה 8200, יזם אינטרנט, סטארטאפיסט, בעל נסיון רב שנים בתעשיית ההיי-טק עם רקע נרחב בעולם הקומרס. שותף למיזמי אינטרנט גדולים, בעל ניסיון בעבודה מול תאגידים וחברות ענק - מומחה קידום אורגני ו SEO טכני לאתרי סחר גדולים.
אז מה היה לנו עד עכשיו?
שיתוף המאמר:
Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
ממהר? השאר פרטים ונתקשר!

חנות וירטואלית נשארת פתוחה 24/7 גם כשהכל סגור! עדיין אין לך חנות אינטרנטית?
הצטרף לאלפי לקוחות מרוצים ⭐⭐⭐⭐⭐ ציון 5 בשביעות רצון לקוחותינו בגוגל!