למה רוכשים באינטרנט פריטים של קיץ בחורף ופריטי חורף רוכשים בקיץ

קצר בזמן? השאר פרטים ותכף נתקשר!

לקונים חכמים יש סוד קנייה לא בעונה, במקום לפנות לחנויות באותו זמן כמו כולם, הם קונים פריטים לא בשעות השיא, כאשר קמעונאים נוטים יותר לפרוק סחורה ישנה ואין הרבה ביקוש להעלות את המחירים, על ידי קניות של בגדי חורף בחודש מרץ וציוד ספורט לקיץ באוגוסט, צרכנים מפותחים אלו יכולים לחסוך בגדול, אתה יכול לעשות את אותו הדבר, בין אם יש לך ילדים שגדלים במהרה וכבר לא נכנסים ללבוש החורף שלהם או שאתה פשוט רוצה לחסוך כמה דולרים, החוכמה היא לדעת אילו פריטים ושירותים לקנות ומתי. 

אם בעבר קנייה לא בעונה הייתה יכולה להיות משימה לא פשוטה, היום עם השתלטות הקניות המקוונות המשימה הפכה להרבה יותר פשוטה.

רכישת פריטים שלא בעונה בחנויות המקוונות הפכה להרבה יותר פופולרית בשנים האחרונות, אפשר לראות שחנויות מציעות מוצרים עונתיים למכירה במשך כל השנה, על מנת לענות בדיוק על הצורך הזה.

אז למה כדאי לך לקנות פריטים לא בעונה באינטרנט?

מחירים

הסיבה העיקרית בגללה בכלל הפכו הקניות שלא בעונה לתוכנית בנויה היטב אצל הרבה צרכנים היא המחיר. בעלי העסקים נוטים לחדש את המלאי שלהם לפי המוצרים מבוקשים ביותר, את אותם מוצרים הם גם ימכרו במחיר יותר יקר מכיוון שיש ביקוש,המחיר למוצרים אלו לרוב יהיה מחיר מלא ללא הנחות, לעומת זאת פריטים שלא בעונה הרבה פחות מבוקשים כמובן, באותה התקופה הקמעונאים מנסים להיפטר מהסחורה הזאת, מכיוון שם מתכננים לקבל סחורה חדשה בעונה.

לכן, פריטים אלו נמכרים במחיר הרבה יותר זול מהמחיר המקורי שלהם, וזה בדיוק הזמן לרכוש אותם אם אתם מעוניינים לחסוך סכום לא קטן לכן יותר ויותר בעלי עסקים עוסקים את הצעד ובוחרים ללכת לכיוון הקמת חנות אינטרנטית.

נוחות

אם בעבר קניות שלא בעונה היו לעיתים בגדר משימה בלתי אפשרית, הרי שהיום הן הפכו להיות דבר שבשגרה. 

הרבה צרכנים בוחרים לעשות את הקניות האלו דרך האינטרנט וזאת מכיוון שהחנויות הפיזיות לרוב לא מציעות את אותו מגוון מוצרים לכן יותר עסקים בוחרים בתחום של פתיחת אתר מכירות.

כלומר, חנות פיזית בשיא עונת הקיץ, תמכור מעט פריטים אם בכלל לעונת החורף, ולכן החיפוש לפריט מסוים שלא בעונה בחנויות פיזיות יכול להיות משימה מייגעת שלא תמיד אפשרית.

החנויות המקוונות לעומת זאת לא מצריכות מבעלי העסקים להציג את הסחורה שלהם במרכז החנות כך שהם יתפסו מקום השייך למוצרים הנמכרים של העונה.

כבעל עסק של חנות מקוונת, אתה יכול להציג ולמכור את כל המוצרים שלך לאורך כל השנה לא משנה באיזו עונה. 

בניגוד לחנויות פיזיות שם יש חסרונות לכך, חנות וירטואלית יכולה רק להרוויח מכירות נוספות מהצעת פריטים שלא בעונה.

הצרכנים של היום מודעים לכך ויודעים שאם הם יחפשו את פריטי קיץ בחורף ופרטי חורף בקיץ הם כנראה ימצאו אותם רק בחנויות המקוונות,לכן, רוב הצרכנים עורכים קניות אלו באינטרנט ובמיוחד באתרי Magento שנותנים את האווירה של קנייה בחנות אופליין.

מכירות באונליין

הרבה יותר מגוון

אם בחרת לקנות מוצר מסוים שלא בעונה, אתה עדיין רוצה שהמוצר יהיה לטעמך וימלא את התפקיד שלו כראוי.

אין סיבה לקנות מוצר לא בעונה אם הוא לא לטעמך, לא משנה כמה המחיר אטרקטיבי, מכיוון שבסופו של דבר אתה לא תשתמש בו.

זאת גם אחת הסיבות שמכירת פריטים לא בעונה בחנויות פיזיות היא עניין פחות נפוץ. 

הפריטים לא בעונה הנמצאים בחנויות הפיזיות הם לרוב השאריות של מה שנשאר מהעונה הקודמת ולכן הרבה פעמים המגוון יהיה מאוד מצומצם ולרוב לא תמצאו את מה שחיפשתם.

לעומת זאת, קניית פריטים שלא בעונה דרך האינטרנט היא עולם שונה לחלוטין, החנויות המקוונות לא מוגבלות למקום פיזי ולחלל מוגבל ולכן החנויות מכילות הרבה יותר פריטים שלא בעונה. 

הרבה מהפריטים האלו יכולים פריטים שהיו נחטפים מהמדפים אם העונה הייתה מתאימה. החנויות הווירטואליות מציעות הרבה יותר מגוון של פריטים לא בעונה.

לאחר שהבנו למה צרכנים רוכשים דרך האינטרנט פריטי קיץ בחורך ופריטי חורף בקיץ, הנה כמה דוגמאות למוצרים שכדאי לך לקנות שלא בעונה:

  • חופשות -חופשות כבר הפכו להיות מוצר מאוד ידוע שכדאי לרכוש שלא בעונה, ההבדלים בין מחירי החופשות בעונת הקיץ לחורף יכולים להגיע לאלפי דולרים,חופשה בעונת החורף יכולה לחסוך לך הרבה מזומנים, בתנאי שאתה מוכן להתמודד עם מזג אוויר פחות מושלם, הפלגות באיים הקריביים זולים יותר בעונת ההוריקנים, בעוד שנסיעות לאירופה הן במחיר סביר יותר מנובמבר עד מרץ, כאשר מזג האוויר נוטה להיות קר וגשום, מחירי הטיסות מחוץ לעונה הם לרוב זולים במאות דולרים. בנוסף, עם פחות המונים באירופה, אתה עשוי לגלות שפחות ישנים: מלונות משובחים רבים יורדים במחיריהם, ובמלונות זולים יהיו הרבה מקומות פנויים.
  • חתונות- ספקים שונים לחתונות מציעים לעתים קרובות הנחות במהלך החודשים הפחות פופולריים. בקיץ הביקוש הוא גבוה, ההיצע נמוך יותר ובמקומות מסוימים יש את היכולת לדרוש מחיר גבוה יותר,אבל אם אתה מחפש להתחתן בחורף, יש לך יתרון על פני הספקים ואנשי המקצוע בחתונה שלך יתכן שתוכל לנהל משא ומתן,חתונה היא אירוע מאוד יקר בדרך כלל, והרבה מהזוגות המתחתנים לא יכולים לעמוד בהוצאות הכרוכות בכך ומחפשים דרכים להוזיל את המחירים, חתונה שלא בעונת השיא יכולה להוביל להוזלת מחירים מאוד משמעותית.
  • יש עוד הרבה מאוד פריטים שונים שניתן לרכוש דרך האינטרנט לא בעונה תמורת מחיר הרבה יותר זול. ביניהם תוכלו למצוא כמובן פרטי לבוש, מוצרי חשמל ואפילו נדל”ן.

צפה ולמד > מהם 3 הטיפים הקריטיים שחובה ליישם בכל אתר מכירות.

לסיכום,

 תרבות הקניות השתנתה הרבה בשנים האחרונות. אם בעבר רוב המכירות התנהלו בחנויות הפיזיות וכללו לרוב מכירות של מוצרים מסוימים רק בזמנים קבועים. היום השוק הרבה יותר פתוח , גמיש ומגוון הודות לאתרי המסחר האלקטרוני.

רכישת פריטים שלא בעונה הופכת להרגל של יותר ויותר צרכנים המחפשים לחסוך כסף על פריטים שלא ישמשו אותם זמן רב או שאינם חייבים להיות ממותגים ועדכניים.

רוצים לדעת יותר ? פנו אלינו וצור איתנו קשר יעוץ חינם !

 

 

קובי אגאי
קובי אגאי
מייסד חברת AGHAI, בוגר יחידה 8200, יזם אינטרנט, סטארטאפיסט, בעל נסיון רב שנים בתעשיית ההיי-טק עם רקע נרחב בעולם הקומרס. שותף למיזמי אינטרנט גדולים, בעל ניסיון בעבודה מול תאגידים וחברות ענק - מומחה קידום אורגני ו SEO טכני לאתרי סחר גדולים.
60 שניות על חנות וירטואלית
טופס יצירת קשר מהיר
מאמרים לבניית חנות
עדיין מתלבט? דבר איתנו - יעוץ חינם!
אהבת את המאמר? נשמח לשיתוף :)
פתאום כולם רוצים למכור באינטרנט!

בניית חנות וירטואלית בתוך 5 ימי עסקים – הנחה של 40% עקב המצב.

רוצה לשמוע עוד? הזן פרטיך ותכף נתקשר
או התקשר אלינו
קצר בזמן?

הזן פרטיך ותכף נתקשר​!