צילום מוצר לחנות וירטואלית בצורה הנכונה

קצר בזמן? השאר פרטים ותכף נתקשר!

צילום מוצר לחנות וירטואלית בצורה הנכונה 

לדעת כיצד ליצור תמונות מוצר מעולות לאחר פתיחת אתר מכירות זה המפתח למיתוג המוצרים שלך באור הטוב ביותר ולזכות במכירות בעצמך, הצגת תמונות באתר שלך שנראות מקצועיות ואיכותיות יעזרו להציג את המותג שלך כאמין ורצוי בעיני הלקוחות הפוטנציאליים שלך.

למזלך, אינך חייב להשתמש במצלמה המהודרת ביותר, ואין הכרח לתאורה מושלמת ואתה לא חייב לדעת להשתמש בפוטושופ כדי ליצור כמה תמונות מדהימות ומקצועיות עבור החנות המקוונת שלך, ניתן לקרוא עוד על צילום דיגטאלי.

ישנם מספר יסודות צילום וטריקים פשוטים שתוכל ללמוד ולשלוט בהם בקלות שיעזרו לך לצלם כמה תמונות מצוינות שימשכו יותר אנשים לחנות שלך ויגדילו את המכירות זה הצעד הראשון שאנו ממליצים ללקוחות שלנו לפני הקמת חנות אינטרנטית.

העלת מוצרים בחנות וירטואלית

החל בבחירת תפאורות אידיאליות ועד קבלת התאורה בדיוק כמו שצריך וגודל תמונה אחידה – בעזרת מספר צעדים פשוטים תוכל ליצור את התמונה המושלמת עבור האתר שלך:

  1. שימוש במצלמה הנכונה
  2. צלם בזוויות ובטווח הטובים ביותר
  3. השתמש בתאורה נכונה
  4. שקול את הרקע שלך
  5. ערוך את התמונות שלך
  6. וודא שהתמונות שלך באותו גודל בחנות הווירטואלית שלך

שימוש במצלמה הנכונה

יתכן שתרגיש שאתה צריך להשקיע במצלמה מקצועית ויקרה על מנת להפיק תמונות מוצר מעולות – בעוד שמצלמות אלה מהוות אפשרות אידיאלית למראה אמיתי ומקצועי לצילומים, קיימות בשוק מספר מצלמות לא יקרות אשר גם לספק מראה מדהים.

מצלמה מקצועית תבטיח שתפיק כמה תמונות באיכות גבוהה, בהשוואה למצלמה של אייפון או למצלמה דיגיטלית בסיסית. אמנם מצלמות אלו יכולות להיות יקרות, אך סביר להניח שיש לך חבר או בן משפחה שכבר יש לו אחד – אז הקפד לשאול ולבדוק.

בעוד שמצלמה מקצועית תפיק כמה תמונות מדהימות, מצלמת אייפון ומצלמה דיגיטלית רגילה יכולים גם להפיק כמה תמונות נהדרות; התמונות שתקבל עם אלה עשויות פשוט לדרוש קצת יותר עבודה עם עורך תמונות.

צלם בזוויות ובטווח הטובים ביותר

כשמצלמים תמונות מוצר מעולות לחנות המקוונת שלך, אתה רוצה לוודא שאתה נמצא במרחק טוב מהפריטים שנמצאים במוקד הצילום.

אם אתה מוכר מוצר שיש בו הרבה פרטים מורכבים, תרצה לוודא שתצלם אותם בצילום מקרוב.

לעומת זאת, אם אתה מוכר פריט גדול יותר, כמו רהיט או פריט לבוש, חשוב לצלם תמונה רחוקה יותר, בכדי לתפוס את היופי של המוצר כראוי.

בנוסף, תמיד כדאי לצלם תמונות מרובות של פריט, כך שלקוחות יוכלו לראות כיצד פריט נראה מזוויות רבות ומגוונות.

לדוגמה, אם אתה מוכר שמלה, כדאי לקבל צילום מרחוק שיתפוס את הסגנון הכללי של השמלה, בעוד שצילום קרוב יותר חשוב בכדי לתפוס את הפרטים העדינים יותר ואת הבד.

האם אתה צריך להשקיע בחצובה?

יתכן שתרגיש שחצובה היא הוצאה מיותרת, אך ציוד זה יכול לעזור לך להשיג תמונות ברורות ומושכות. 

חצובה היא כלי חשוב בצילום מכיוון שכאשר אתה מחזיק מצלמה ביד, לעולם לא תוכל לקבל צילום ישר לחלוטין – שכן היד שלך תנוע באופן טבעי ויוצרת תמונה מעט מטושטשת ולא ממוקדת.

תמונה מטושטשת יכולה להשפיע לרעה על היכולת של הלקוח להתמקד במוצר, אתה יכול להשתמש בפוקוס רך כדי להנמיך את ההשפעה, אך תמונות מוצר נהדרות צריכות להיות בעלות פרטים ברורים וחדים כדי שתוכל להתפאר במוצר שלך.

חצובות מורידות את התנועה הטבעית הזו, מייצבות את המצלמה ומשאירות אותך עם צילומים צלולים וברורים לחלוטין שנראים מקצועיים במיוחד. 

התאורה הנכונה

כאשר לומדים כיצד לצלם תמונות מוצר מעולות, עליך לקחת בחשבון את איכות האור, אורות בהירים יעזרו לשנות את מראה המוצרים שלך, ויעזרו להציג אותם באור הטוב ביותר.

אור השמש הוא האור האופטימלי לצלם את התמונות שלך, אז מקם את המוצרים שלך בחוץ ביום בוהק, או צלם את הצילומים שלך לצד חלון רחב ופתוח, לעומת זאת תאורה ניאון עלולה לגרום לעיתים קרובות לקבלת תמונות חיוורות ובלתי מושכות.

אם תרצה להבטיח שתצליח לצלם צילום אפילו יותר איכותי, ייתכן שתרצה להשקיע בכמה אורות מקצועיים.

בעוד שתאורה מקצועית עשויה להרגיש כמו השקעה יקרה, תקבל תמורה נהדרת מהשקעה בסט תאורה, מכיוון שהם באמת יעזרו לשפר את איכות הצילומים שלך – מספקים לך מראה מקצועי המסייע להבדיל אותך משאר המתחרים שלך.

בנוסף, תוכל גם לרכוש כמה ערכות אור יום מקצועיות קבוצה של מנורות מיני יכולות לספק לך אור בהיר נפלא, בדומה לאור יום.

שקול את הרקע שלך

כשאתה מצלם, מאוד חשוב שיהיה לך את הרקע האידיאלי ליצירת תמונות מוצר נהדרות, בתשע פעמים מתוך עשר המוצר שלך אמור להיות הדבר היחיד בתמונה.

נסה להימנע מרקע עמוס במוצרים אחרים שמרחיקים את תשומת הלב ממה שאתה מנסה למכור, בנוסף נסה ללכת על רקע בצבע ניטרלי כדי לעזור למוצר שלך להתבלט.

ערוך את התמונות שלך

אם אינך יכול להרשות לעצמך תאורה מקצועית, אל תחשוש – אמנם זה יכול לעזור להביא לאפקטים מושכים יותר, אך אין זה הכרחי לתמונת מוצר נהדרת.

אם אתה מצלם תמונות בתאורה פחות אידיאלית, אתה יכול לשפץ אותן בקלות באמצעות תוכנת עריכה. ישנן מספר תוכנות להורדה בחינם באינטרנט, כמו גם הפוטושופ הקלאסי.

אתה יכול להשתמש בתוכנת עריכת תמונות כדי לעזור להדגיש את צבעי הפריטים שלך, ניתן גם לשחק עם התאורה והצללים בתצלום, אתה יכול להיפטר מאורות בוהקים או להפחית את נראות הצללים. 

וודא שהתמונות שלך באותו גודל בחנות הווירטואלית שלך

כשאתה מפרסם את תמונות המוצר שלך בחנות, הקפד לחתוך ולשנות את הגודל שלהן כך שכולם יהיו באותו גודל עבור ההצגה הסופית בחנות הווירטואלית שלך.

עיצוב התמונות שלך בגודל זהה, יעזור להן להראות מסודרות ומקצועיות בדף המוצר שלך.

אם תמונות המוצר בחנות הווירטואלית שלך מגיעות במגוון גדלים אז הלקוחות שלך יתקשו לעיין בקלות, ניתן לערוך תמונות בקלות כך שכולן יהיו בגודל זהה בעזרת תוכנית עריכה רגילה.

רוצים לדעת יותר על צילום מוצרים לחנות וירטואלית ? צור איתנו קשר והמעצבים של החברה שלנו וכבר ידאגו לכם!



קובי אגאי
קובי אגאי
מייסד חברת AGHAI, בוגר יחידה 8200, יזם אינטרנט, סטארטאפיסט, בעל נסיון רב שנים בתעשיית ההיי-טק עם רקע נרחב בעולם הקומרס. שותף למיזמי אינטרנט גדולים, בעל ניסיון בעבודה מול תאגידים וחברות ענק - מומחה קידום אורגני ו SEO טכני לאתרי סחר גדולים.
60 שניות על חנות וירטואלית
טופס יצירת קשר מהיר
מאמרים לבניית חנות
עדיין מתלבט? דבר איתנו - יעוץ חינם!
אהבת את המאמר? נשמח לשיתוף :)
פתאום כולם רוצים למכור באינטרנט!

בניית חנות וירטואלית בתוך 5 ימי עסקים – הנחה של 40% עקב המצב.

רוצה לשמוע עוד? הזן פרטיך ותכף נתקשר
או התקשר אלינו
קצר בזמן?

הזן פרטיך ותכף נתקשר​!