איפה המשרדים שלנו?

המנוף 2, רחובות

ראשון - חמישי 07:00-19:00

לחץ כאן להתחלת שיחה

073-3744110

כיצד לבצע העלאת מוצרים לאחר בניית חנות אינטרנטית

קצר בזמן? השאר פרטים ותכף נתקשר!

אם אתה מסתכל על איך דפי המוצר מקבלים עור וגידים בחברות שונות, ברור שהם פועלים לפי מטרות מוגדרות ויעדים קבועים, יש כאלו שהולכים על הגישה הישירה, מציגים תמונה של מוצר ומסבירים מדוע מישהו צריך לקנות אותו.

חברות אחרות יוצרות דפים מורחבים עם חלקים נעים ואלמנטים אינטראקטיביים מהודרים וחברות אחרות עדיין מייצרות דפי מוצר נהדרים המעניקים למשתמשים חוויה אותנטית כשהם גולשים במה שיש לחברה להציע.

עיצוב דפי המוצר שלך הוא אחד העמודים החשובים והמורכבים בחנות שלך, כשאתה מתכנן להעלות מוצר לאתר שלך ולתכנן את הדף שלו, שקול את כל המצבים בהם לקוח פוטנציאלי עשוי לנחות בדף המוצר שלך, בין אם הוא הגיע לדף ישירות ממנוע החיפוש, לאחר גלישה בחנות שלך או לאחר לחיצה על פרסומת.

העלאת מוצרים בחנות אינטרנטית מה חשוב לדעת על העלאת מוצרים בחנות אינטרנטית

כאחד הצעדים האחרונים במכירה, לאחר בניית חנות אינטרנטית דף המוצר שלך צריך להיות מתוכנן היטב כדי לספק חווית קנייה נהדרת, הוא צריך להיות אינפורמטיבי מספיק כדי להקנות אמון בלקוח שלך ואופטימלי על מנת שיהיה ניתן למצוא אותו בקלות.

יש מגוון של דברים שאתה יכול לעשות כדי לשפר את הסיכוי של אנשים למצוא את דף המוצר שלך ולהגדיל את קצב ההמרה ברגע שהם מגיעים לשם. 

שמור על פשטות לקנות את אמון הקונה

בין אם זה בגלל שהם לא בטוחים אילו אלמנטים בדף מניעים מכירות, ובין אם בעלי האתר אינם יכולים להסכים על מה שחשוב, עסקים בסופו של דבר יוצרים דפי מוצר עמוסים עם טקסט צפוף ופונקציונליות מסורבלת. עלייך להילחם על הפשטות בדפים האלה. בטח, לעתים קרובות הגיוני לקבל המלצות, ביקורות ולהכניס פונקציות שונות; אך הם לא צריכים להתערבב בקריאה לפעולה שעוזרת להעביר את המכירה קדימה זהו הצעד הראשון שצריך לבצע לאחר פתיחת אתר מכירות.

 

קריאה לפעולה בוררה ובולטת לאחר בניית חנות  

בשלב זה של המשחק בלבול יכול להרוג, הפוך את כפתורי “הוספה לעגלת הקניות” ו- “המשך לקופה” ברורים, עקביים וגלויים לעין.

קריאות הפעולה האלה צריכות להיות כפתור ברור. קונים מקוונים מוכוונים לחפש כפתור – קישורי טקסט ושאר ממשקי משתמש לא סטנדרטיים יוצרים בלבול בדיוק בזמן הלא נכון. 

תחשוב על מהירות

דפי מוצר צריכים להיות מהירים ומגיבים, דפים איטיים יכולים להרוג את הביטחון של הלקוח ולעורר חוסר סבלנות, שניהם רוצחי המרה! תעלה את עמודי המוצר המעוצבים והכבדים בדפים שנטענים במהירות ומגיבים אפילו מהר יותר. 

תמונות מוצר מדהימות

צילומי מוצר, במיוחד למוצרים פיזיים כמו גאדג’טים ביגוד ומוצרי בית הם קריטיים לבניית אמון ונותנים למשתמשים אחיזה חזקה במה שהוא קונה. תשקיע בצילום טוב, ותקפיד ולהעניק גישה למספר תצוגות ותמונות בממשק המשתמש.

בנה את אמון הלקוחות

צמצם את החרדה ובנה אמון על ידי העברת איכות המוצר, גודל, מדיניות החזרה והתחייבויות לשירות לקוחות שיגרמו למבקרים להרגיש בנוח לקנות ממך, ספק ביקורות על המוצר והמלצות מלקוחות אחרים שרכשו את המוצר.

מומלץ להדגיש ביקורות שימושיות. הוספת שיח ציבורי ודעות חברתיות לחוויית המשתמש מאפשרת למבקרים לדעת שהם לא לבד ברכישה שלהם חשוב מאוד לחשוב על הפונקציה הזאת לפני שאתם חושבים על בניית אתר מג’נטו כי אז תצטרכו להיכנס לעוד הוצאות של מפתח.

ספק אפשרויות

להגיע קרוב למטרה אך לא לקלוע, הוא אף פעם לא תוצאה שרוצים בזמן הרכישה. מה אם המבקר שלך היה קונה את המצלמה שאתר מוכר אם רק היה לה זיכרון של 16 ג’יגה במקום 8? הצגת פריטים קשורים או דומים בדף המוצר מאפשרת למבקרים רבים יותר להשלים את הרכישה שלהם מבלי שיצטרכו לצאת מהתהליך לחלוטין ולהתחיל מחדש ולהגיע לחנות אחרת. 

  • זמינות המוצר במלאי –לא נעים ללקוח לגלות אחרי שהחליט כבר לרכוש את המוצר שלך שאין אותו במלאי, כדאי לך להוסיף בכל דף מוצר אם הוא נמצא במלאי וכמה יחידות יש ממנו במלאי, מידע זה מאפשר ללקוח לקבל החלטה כשיש בפניו את כל המידע. בנוסף, זה מונע את התסכול של הלקוח והאכזבה שלו מהחנות שלך שיכולה לגרום לו לעזוב את האתר, בנוסף אתה יכול גם להוסיף אפשרות כאשר המוצר לא במלאי, לשלוח ללקוח הודעה כאשר הוא חוזר למלאי ובכך אולי להצליח לגרום לו בכל זאת לבצע את הרכישה אצלך.
  • לשים את הכל ביחד –דפי מוצר יכולים ליצור או להרוס את אתר האינטרנט שלך. זה תלוי בך ליצור חוויה שממירה כמה שיותר מבקרים ללקוחות. על ידי ניסוי ובדיקה של עקרונות אלו תוכל לזהות את התכונות העיקריות בדפי המוצר באתר שלך שעוזרים לך להגדיל את כמות הרכישות,העלאת מוצרים לחנות הווירטואלית בצורה נכונה ויעילה היא לא משימה פשוטה כפי שנהוג לחשוב, מלבד העקרונות שפירטנו עד כה יש עוד הרבה דרכים לגרום לדף המוצר שלך להיות עוד יותר אופטימלי. 

אם אתה לא בן אדם מאוד יצירתי ואין לך הרבה ידע טכני שהרבה פעמים נדרש במהלך העלאת מוצרים לאתר. אתה יכול להיעזר בשירותיה של חברת לבניית אתרים.

חברות לבניית אתרים מציעות לכם עזרה באופטימיזציה של דף המוצר שלכם, העלאת מוצרים נוספים וניהול שוטף של החנות הווירטואלית שלך.

כל אלו יעזרו ויוכלו לחסוך לך הרבה מאוד זמן ומאמץ. חברות אלו מתמחות בתחום ויודעות כיצד לתכנן ולעצב דף מוצר בצורה אופטימלית עבור העסק שלך.

רוצה לדעת מה צריך כדי להצליח למכור באינטרנט?

יותר ויותר בעלי עסקים וחנויות במציאות, חושבים גם לפתוח חנות באיבי, אמאזון, עלי אקספרס ועוד מאות אלפי חנויות קונספט בכל העולם, איך אפשר לעמוד מהצד ולא להבין שההזדמנות, התנאים והמספרים מעידים רק על דבר אחד – אין דבר יותר משתלם היום מבניית חנות אינטרנטית, השאלה הבאה תהיה כמובן, איזה סוג של חנות אתה רוצה? האם יש לך מה למכור בנישה בה אתה מתעסק? ובעיקר-  האם אתה מאלה שמאמינים שמה שאתה משקיע אתה מקבל בחזרה, או שאתה חולם על אקזיט בתחום הזה. להמשך קריאת המאמר > לחץ כאן 

לסיכום העלאת מוצרים בחנות וירטואלית היא עדיפה אצל החברה הבונה

במאמר זה הצלחנו לכסות באופן נרחב את התחומים החשובים ביותר שעליך לקחת בחשבון בעת הכנת דפי המוצר שלך. אם תעקוב אחר ההנחיות הללו, יהיה לך דף מוצר המספק חווית קנייה נהדרת עבור הלקוחות שלך ונהנה משיעורי המרה גבוהים, עכשיו כשיש לך מדריך, זה תלוי בך ליצור דף מוצר מנצח שייצור מכירות לחנות המסחר האלקטרוני שלך.

ובכל מקרה, אם אתה חושב שאינך יכול לעשות זאת בצורה מיטבית עם הכישורים שלך, אתה תמיד יכול לתת למקצוענים לעשות את העבודה עבורך, לפעמים זאת אפילו אופציה עדיפה מאחר והחברה הבונה את האתר תעצב את דף המוצר בצורה הטובה ביותר.. לחץ כאן וצור קשר איתנו תמיד נשמח להיות שם בשביל ההצלחה שלך!

קובי אגאי
קובי אגאי
מייסד חברת AGHAI, בוגר יחידה 8200, יזם אינטרנט, סטארטאפיסט, בעל נסיון רב שנים בתעשיית ההיי-טק עם רקע נרחב בעולם הקומרס. שותף למיזמי אינטרנט גדולים, בעל ניסיון בעבודה מול תאגידים וחברות ענק - מומחה קידום אורגני ו SEO טכני לאתרי סחר גדולים.
60 שניות על חנות וירטואלית
טופס יצירת קשר מהיר
מאמרים לבניית חנות
עדיין מתלבט? דבר איתנו - יעוץ חינם!
אהבת את המאמר? נשמח לשיתוף :)
פתאום כולם רוצים למכור באינטרנט!

בניית חנות וירטואלית בתוך 5 ימי עסקים – הנחה של 40% עקב המצב.

רוצה לשמוע עוד? הזן פרטיך ותכף נתקשר
או התקשר אלינו
קצר בזמן?

הזן פרטיך ותכף נתקשר​!