המדריך המלא לקידום חנות וירטואלית בגוגל – הגברת מכירות ע"י הכפלת התנועה האורגנית!

קצר בזמן? השאר פרטים ותכף נתקשר!

בשלב מסוים כל עסק מקוון יבנה על מודל של חנות וירטואלית עסקית. לכולם יש לקוחות שצריך לשרת, חוויית משתמש נהדרת לתת וכמובן, מוצרים או שירותים למכירה.

אם אתה רוצה למקסם את המכירות שלך, המדריך הזה יהיה המקור הכי טוב שלך.

מכירות של חנויות וירטואליות של עסקים ללקוחות ברחבי העולם גרפו מעל ל 1.2 טריליון דולרים
ב -2013 והמספר הזה ממשיך לעלות.
כיום יש כ-191 מיליון קונים מקוונים בארצות הברית.
סייבר מאנדי ראה מעל ל 1.74 ביליון דולר בשנת 2013.

image61

יש די והותר עושר בחנויות וירטואליות. אבל כיצד אתה ממקדם את העסק שלך כדי למשוך את הצרכנים הנכונים שמוכנים לקנות?

הצרכן הממוצע מעבד 105,500 מילים דיגיטליות על בסיס יומי.
עומס המידבר הוא האתגר הראשון שהלקוחות שלך מתמודדים איתו בכל יום.
אז איך אתה יכול להבטיח שהם ימצאו אותך במנועי החיפוש?

כדי להגיע אליהם אתה צריך להתחבר אליהם באמצעות התמקדות על מילות המפתח המדויקות שהם מקלידים לתוך תיבת החיפוש בגוגל.

כמשווק בחנות וירטואלית, אתה יכול להצליח על ידי התמקדות על שיפור תנועת החיפוש והדירוג שלך.
אתה עושה את זה על ידי יישום התרגולים הכי טובים של SEO.

בתוך המדריך הזה אני אלמד אותך חמישה אסטרטגיות מוכחות שישפרו את ה SEO של החנות הווירטואלית שלך.

תלמד כיצד אני השתמשתי בדיוק באותם צעדים בפוסט של הבלוג הזה והתנועה שלי גדלה ב 193% תוך שנה אחת.
כדאי לקרוא: מדריך קידום אתרים בגוגל.

אסטרטגיה מספר 1: הבנה של מודל החנות הווירטואלית

קיימים מספר מודלים של חנויות וירטואלית עסקיות אבל לכולם יש דבר אחד משותף:
הבנה כיצד המוצר שלך עובד ומי הוא הלקוח האידיאלי שלך.

Shopping cart icon

כאשר אתה מתמודד עם עסקים (B2B) או לקוחות (B2C), אתה צריך ליצור תוכן בעל ערך שידחוף את הלקוחות לאתר שלך.

1) הגדרת מטרה חכמה: כל ההישגים הגדולים מתחילים עם מטרה חכמה.

image39

בדיוק כמו שמגדירים יעד בחיים, יעד בשיווק צריך להיות גמיש ומציאות עבור לוח הזמנים היומי או השבועי שלך.

חכם הוא ראשי תיבות של:

ספציפי

מדיד

בר השגה

מציאותי

מחויב בזמן

זו הסיבה שאתה צריך להגדיר מטרה:

image75

המטרות שאתה מגדיר באתר החנות הווירטואלית שלך לא צריכות להיות מעורפלות או לא מציאותיות.
תתחיל מהיכן שאתה ותתקדם משם.

לדוגמא, אתה יכול להגדיר מטרה חכמה כדי להשיג 1,000 מבקרים בתוך 30 ימים.
אתה יכול להפעיל מספר אסטרטגיות שיווק כדי להשיג את המטרה שלך ולשים את המשתמש שלך בראש סדר העדיפויות.

הגדרה של 10,000 מבקרים לבלוג בתוך 30 ימים יכולה להיות לא מציאותית אם אתה מתחיל.
תתחיל בקטן ואתה תגיע לשם.

האינפוגרפיקה הבאה מדמה כיצד מטרה חכמה צריכה להיראות:

image24

SEO יעיל מתחיל עם מטרה, כגון, מטרה של הבנת קהל היעד שלך קודם לפני יצירת תוכן עבורם.

מטרה חכמה שתמקם אותך בבנייה של חנות וירטואלית מוצלחת.

אם כבר מדברים על זה , מה היתרונות של חנויות וירטואלית?

2) היתרונות של בעלות על חנות וירטואלית: לפני שתגרום לכל התרגולים הטובים של ה SEO לעבוד, אתה צריך לדעת את היתרונות של הפלטפורמה שלך. זה יכול להיות שונה בין אלו שמכירים היטב חנויות וירטואליות ואלו שלא מכירים.

ThredUp השיקו חנות וירטואלית במקום חנות פיזית מפני שהם הבינו את היתרונות הענקיים של החנות הווירטואלית.

אמזון, איביי, ו JCPenny (שגם קיימת לה חנות פיזית) הן גם אתרי חנויות וירטואליות.
הן מצליחות כיום מפני שלמייסדים שלהן היה חזון שהם לא צריכים להרשות לעדכונים של גוגל והשינויים באינטרנט להסיח את דעתם. הם למדו במהלך הדרך ובסופו של דבר הצטיינו.
אתה יכול גם.

image35

אני מאמין שהרגע שבו תבין באופן מלא את היתרונות של בעלות של חנות וירטואלית, אתה תקבל השראה לעבוד קשה ולגרום לה להצליח.

חלק מאותם יתרונות הם:

א) עלות הפעלה נמוכה יותר: באמצעות סלי קנייה מקוונים כמו Shofty, Volusion ו Bigcommerce,
אתה יכול לפתוח ולבנות חנות וירטואלית רווחית – איפשהו בין 20-100 דולר ולהפוך לחנות וירטואלית גדולה.

תדמיין את העלות של בנייה של חנות או סופרמרקט.

ב) הגעה ללקוח פוטנציאל: קיימים מעל לביליון משתמשים באינטרנט שמשתמשים בו באופן פעיל.
בעידן הדיגיטלי הזה, אתה יכול להשתמש בפרסום זול ושיווק תוכן כדי להגיע לחלק גדול מהאנשים הללו.

אפילו אם תגיע רק ל 0.0001% מאותם ביליון לקוחות, כמה אתה חושב שתוכל להרוויח בשנה?

ג) פשוט לביצוע שינויים: מכיוון שאין מבנה פיזי והכל נעשה באמצעות חנות וירטואלית, אתה יכול לראות תוצאות מידיות מהשינויים שאתה מבצע.

אתה יכול לעדכן את המלאי שלך, לשנות מחירים של המוצרים ולהציע החנות וכל זה באמצעות עיצוב והעלאה של גרפיקה אטרקטיבית – וזה יופיע באופן מידי בדף שלך כדי שהלקוחות שלך ייהנו ממנו.

ד) תוצאות מדידות: כפי שציינו בחלק של הגדת מטרה חכמה, אתה צריך מודל עסקי שניתן למדידה בקלות. אתה יכול להשתמש בשיווק תוכן, מודעות PPC ושיווק ברשת החברתית כדי להגיע לאלפי בני אדם. במהלך התהליך אתה יכול למדוד הקלקות והמרות. אתה אפילו יכול לקבל משוב מהלקוח.

אסטרטגיה מספר 2: עיצוב אתר חנות וירטואלית
ידידותי למשתמש

אתר ידידותי למשתמש הוא אחד שהוא פשוט לשימוש ולניווט. שביעות הרצון של המשתמש צריכה להיות עדיפות מספר אחת עבורך כמפעיל חנות וירטואלית.

ההתמקדות על המשתמש הפכה להרבה יותר חשובה לאחר שינוי אלגוריתם ה -Hummingbird אשר השפיע על מיליוני אתרים שסיפקו ערך למשתמשים.

image62

זהה מה גורם ללקוח שלך להיות שמח, אפילו בכותרות שלך, מטא תיוגים, דפי המוצר והבלוג.
אם המשתמש מוצא בדיוק מה שהוא רוצה אז אתה תצליח.

image23

תתמקד על עיצוב אינטראקטיבי גם תצוגת שולחן העבודה שלך וגם עבור המשתמשים הניידים.
עיצוב אינטראקטיבי הוא הדבר שמעודד תקשורת בין האתר והלקוחות שלו.

image59

אסטרטגיה מספר 3: תחילת העבודה עם SEO
של חנות וירטואלית

SEO של חנות וירטואלית הוא תהליך של ייעול דפי החנות שלך כדי לשפר את דירוגי החיפוש והתנועה.

אין ספק שדירוג גבוה בגוגל עוזר באופן משמעותי לאתר החנות הווירטואלית שלך.
אבל כיצד אתה גורם לזה לקרות?

אל תאמין למיתוס שגוגל שונאת אתרים חדשים או חנויות וירטואליות. גוגל אינה לטובת מספר אתרים ספציפיים על פני אחרים.

האתר שלך כן חשוב לגוגל מפני שבלעדיו ומיליוני אחרים, גוגל תהיה ללא עסקים.

image57

כיצד אתה יכול להתחרות עם חנויות וירטואליות פופולריות כמו וולמארט, אמזון וטארגט?

הפניית תנועה באמצעות מדיה חברתית היא דרך אחת אבל היא איטית.
אתה מעוניין לקחת את החנות הווירטואלית שלך לשלב הבא ולשלוט על תוצאות החיפוש עבור מילות מפתח נפוצות בעלות זנב ארוך, אתה תצטרך לעשות מספר דברים.

כמובן שאתה תצטרך תוכן איכותי אבל מעבר לזה, אתה תצטרך להבין את השלבים השונים שהצרכנים עוברים לפני שהם קונים.

1) מעגל הקנייה של הלקוח: מעגל הקנייה של הלקוח הוא תהליך שהצרכנים שלך עוברים לפני שהם רוכשים מוצר.

כל שלב של המעגל נושא בצורך להמרה שונה עם הלקוחות שלך.

image74

אתה יכול למנף את תהליכי החשיבה של הלקוחות שלך בכל אחד מחמשת השלבים כדי להגדיל את המכירות שלך:

א) מודעות: מודעות לקוח הוא השלב הראשון, המקום שבו הלקוח הופך להיות מודע לצורך.
לדוגמא, ג'יין גילתה שהיא צריכה זוג חדש של נעלי נייקי והבינה שיש מספר חנויות אבל היא רוצה שיתייחסו אליה כמו מלכה במהלך התהליך.

ב) מחקר: הלקוחה מתחילה להעריך מה היא באמת רוצה. בשלב הזה, ג'יין, הלקוחה שלנו, צריכה לבצע מחקר מסוים. היא תקרא בלוגים וסקירות לגבי המוצר ותצפה בסרטונים של "איך לעשות", תרפרף באתרים, בקצרה, היא תעשה כל מה שניתן כדי לקבל את המידע הנכון.

ג) השוואה: מכיוון שיש כל כך הרבה סוגים של אותו המצב, הלקוחה שלנו סביר תרצה להשוות. זו הסיבה שאתה רואה הרבה מילות מפתח במקומות שיש יותר ממוצר אחד שנמצאים באתר זה לצד זה. (כמו אייפד 4 מול אייפד מיני).

הערה: אם תעשה עבודה טובה בשלב הזה, על ידי ציון של התכונות והיתרונות של כל מוצר שאתה משווה, הלקוח סביר להניח יבצע הזמנה באופן מידי.

ד) רכישה: שלב הרכישה הוא המקום שבו הלקוחה מוציאה את כרטיס האשראי שלה ומתחיל לבצע הזמנה. היא מבינה בדיוק מה היא צריכה והערך הנתפס שהיא תקבל עבור הכסף שלה.

כדי להגיע למכירה בשלב הזה אתה לא צריך לדחוף. הלקוח כבר החליט לבצע פעולה. כל מה שאתה צריך לעשות הוא לחזור ולהדגיש את היתרון של המוצר ואולי להציע הנחה כלשהי או משלוח חינם.

ה) שימור: כיצד אתה משמר לקוחות כדי שהם יחזרו ויקנו שוב ושוב? אתה מציע שירות לקוחות נהדר.
מחקר לאחרונה מצא כי מעל 70% מהצרכנים מפסיקים לקנות מוצרים מעסקים ספציפיים בעלי שירות לקוחות רע.

שימור לקוחות הוא העתיד של החנות הווירטואלית שלך. זה רק יכול לשגשג כאשר הלקוחות שלך הופכים להיות שגרירי מותג נאמנים.

ככה Zappos, חנות וירטואלית אשר מוכרת הנעלה, ביגוד ואביזרים גדלה לתוך חברה מולטי מיליונרית.
Zappos שמה את הלקוחות בראש ובראשנה והתוצאה היא נאמנות.

עכשיו שאתה יודע את חמשת השלבים של מעגל הקנייה של הלקוח, השלב הבאה שלך הוא מחקר של מילות מפתח כדי לאתר שאילתות חיפוש רווחיות וקלות למציאה.

2) מחקר מילות מפתח של מוצר: מילות מפתח של מוצר מתמקדות על מוצר מסוים שאתה מוכר.

image22

אם אתה יכול לדרג היטב את מילות המפתח של מוצר מסוים, אתה תראה עלייה במכירות.

כאשר לקוח מקליד את שם המוצר לשורת החיפוש בגוגל, הוא מאותת על הבקיאות שלו והמוכנות הקרובה לביצוע רכישה. באמצעות פרסומות בטלוויזיה, סרטוני מידע, בלוגים, סקירות מוצרים ועוד הם חינכו את עצמם לגבי האפשרויות שיש להם.

נגיד שהחנות הווירטואלית שלך מוכרת מותגים שונים של אוזניות של משחקים. כך אתה יכול למצוא את מילות המפתח של המוצר אשר מראות כוונה מסחרית:

שלב אחד: כנס ל Google Keyword Planner ולחץ על כפתור "Sign In to Adwords" כדי להיכנס ללוח הבקרה.

image70

שלב שני: לחץ על תווית מילות המפתח

image19

שלב שלישי: הקלד את שם המוצר שלך לתוך תיבת החיפוש (כגון אוזניות למשחקים),
גלגל למטה ולחץ על "Get Ideas".

image33

שלב רביעי: לחץ על מילות המפתח בתווית כדי לחשוף את מילות המפתח עם שם המוצר שלך.

image03

שלב חמישי: מהרשימה הזאת, זהה את מילות המפתח עם שם המוצג שלך.

image42

מילות המפתח הנבחרת של שם המוצר הן:

Sennheiser gaming headset

Razer gaming headset

Logitech wireless gaming headset g930

Tritton gaming headset

3) בחירת מילות מפתח עם זנב ארוך עם כוונה מסחרית: אתה יכול ליצור 20,00 חיפושים אורגניים בחודש לחנות הווירטואלית שלך באמצעות התמקדות על מילות מפתח וביטויים בעלי זנב ארוך וכתיבת תוכן באיכות גבוהה סביבן.

אם אתה לא רוצה לטבוע בדפי תוצאות החיפוש תחת אתרי קניות יקרים, תשכח ממילות מפתח ראשיות ותתמקד על מונחי חיפוש בעלי זנב ארוך. התוצאות שלך יהיו מדהימות אם תישאר עקבי.

image54

קיימות שתי קטגוריות שכל מילות המפתח נכנסות לתוכן: קטגוריות בעלות כוונת מידע וקטגוריות בעלות כוונת מסחרית. גם מונחים מרכזיים וגם מונחים בעלי זנבות ארוכים נכנסים לתוך שתי הקטגוריות הללו.

דוגמאות למילות מפתח של מידע בנישות אוזניות למשחקים הן:

כיצד אוזניות טריטון עובדות?

מדריך לקניית אוזניות

מילות המפתח שחקרנו למעלה מציגות נטייה מסחרית. המחפשים רוצים לקנות וכנראה לא כרגע אבל בסופו של דבר.

מילות מפתח של מידע יכולות שלא להכליל שמות של מוצרים ספציפיים:

איך אפשר לשחק משחקים?

איפה אפשר לשחק משחקים בחינם ברשת?

להלן מספר צעדים פשוטים שיעזרו לך לבחור מילות מפתח ארוכות זנב עם כוונה מסחרית:

שלב ראשון: העתק אחת מחמשת מילות המפתח של שם המוצר שחיפשת והדבק אותה בתיבת החיפוש.
לאחר מכן לחץ על כפתור "Get Ideas".

image51

שלב שני: כדי לנתח את התוצאות שלך, תביט ברשימה ובחר מילות מפתח שכולל לפחות ארבעה מילים.
לחץ על כפתור הדף הבא כדי למצוא מילות מפתח נוספות בעלות זנב ארוך.

image32

בדף הבא אתה תמצא מילות מפתח נוספות בעלות זנב ארוך:

image31

הערה: תחפור כדי למצוא מילות מפתח נוספות ומונחי חיפוש בעלי כוונה מסחרית.
זה יכול לקחת זמן אבל תצטרך לעשות את זה אחת לתקופה או כאשר יגמרו לך מילות המפתח שתוכל לבסס עליהן את התוכן שלך.

4) בחירת מילות מפתח מידע משלימות: הלקוח שלך אולי יהיה מעוניין ללמוד על המוצרים שלך לפני קבלת החלטת הרכישה.

מילות מפתח בעלות מידע הם חיוניות ללמידה, חינוך, ליידע ולהזהיר את הלקוחות שלך.

לדוגמא, סקירות עוזרות ללקוחות לקחת 90% מההחלטות הרכישה שלהם.

image21

זו המהות של שיווק תוכן. אתה יכול ליצור תוכן מעניין ושימושי שמוביל את האנשים בכל אחד מחמשת השלבים של מעגל הקנייה. המדיה המסורתית לא עושה את זה.

אז כיצד אתה בוחר את מילות המפתח שמספקות מידע? עדיין משתמשים בדוגמא של "אוזניות למשחקים", בואו נראה מספר מילות מפתח שנוכל להשתמש כדי לספק מידע נוסף.

image04

הערה: כאשר בוחרים מילות מפתח אשר מספקות מידע, תיצמדו למונחים ארוכים יותר.
הם קלים יותר לדירוג בתוצאות החיפוש.

מה אתה עושה עם מילות המפתח הללו? איזה סוג של תוכן אתה יוצר שיעניין את הלקוח?

קודם כל נרשום את הכותרות שלנו:

מה אוזניות המשחק הכי טובות?

זוהי כותרת הגונה אבל אתה צריך להפוך אותה לטבעית על ידי הוספה של מזהים כלליים:

גלה את האמת: מה אוזניות המשחק הכי טובות?

מה אוזניות המשחק הכי טובות במחיר של מתחת ל 200$?

עשרת המותגים המובילים: מה אוזניות המשחק הכי טובות?

כאשר תרשום את המאמר שלך או סקירת המוצר, לא לדבר בשבחו של אף מוצר ספציפי.
תתמקד על מתן ערך עצום. בעשרת הדוגמאות המובילות שלנו לכותרות למעלה, אתה יכול לעשות את זה גם באמצעות הדגשת תכונות מפתח של כל סוג אוזניות.

להלן דוגמא מצוינת: DC Rainmaker סקר מוצרים שונים הקשורים לשחייה, רכיבה על אופניים וריצה. ב-2012, הם סקרו את שעון היד Suunto Ambit. הסיקור שלו גרף מעל 100 תגובות, הקוראים אהבו את הסקירה הזאת מפני העומק והשקיפות שלה.

image43

Rainmaker לקח את הסקירה לשלב הבא. הוא קיבל יחידה מ Suunto וניסה אותה כדי לכתוב סקירה שקופה.

image14

אתה צריך לעשות אותו הדבר. להיות שקוף לחלוטין כאשר אתה רושם סקירה על מוצר.
בין אם הוא עבור מידע או נטייה מסחרית למונחי חיפוש אתה מתמקד עליהם.

5) כלים למחקר של מילות מפתח: מלבד כלי מילות המפתח של גוגל, אתה יכול למנף מחקר למילות מפתח נוספות כמו:

א) כלי מילות המפתח Dominator: הכלי הזה יכול להיות שימושי אם אתה בתוכנית שותפים או מריץ חנות דרופשיפינג מקוונת. אתה יכול להשתמש ב KTD כדי למצוא מילות מפתח בעלות זנב ארוך ישירות מאמזון. לא השתמשתי בו בהרבה אבל ממה שאני רואה, אני חושב שזו יכולה להיות תוספת נהדרת עבור הרשימות שלי.

ברגע שאתה נכנס לאתר הבית, הקלד את המונח הראשי שלך (כגון נעלי נייקי) לתוך תיבת החיפוש ולחץ על האייקון של החיפוש.

image60

לאחר מכן אתה יכול להוסיף את תוצאות מילות המפתח לרשימה שלך או פשוט להעתיק אותן.

image58

ב) KeywordTool.io: תשתמש באתר הזה כדי לבצע מחקר על נטיית המשתמש שלך. אתה יכול למצוא בדיוק מה שהלקוחות של מחפשים לקנות בכל זמן נתון. אתה יכול לזהות מעל ל 750 מילות מפתח רווחיות (מבוססות על מידע וגם מסחריות).

בתיבת החיפוש הכנס את מילת המפתח הראשית שלך. בוא נגיד שאני מוכר Fire HD של אמזון בחנות שלי ואני רוצה לחפש גרסאות יותר ארוכות שלה.

image30

גלגל למטה כדי למצוא את שאילתות החיפוש שלך.

image25

בשלב מסוים כל עסק מקוון יבנה על מודל של חנות וירטואלית עסקית. לכולם יש לקוחות שצריך לשרת, חוויית משתמש נהדרת לתת וכמובן, מוצרים או שירותים למכירה.

אם אתה רוצה למקסם את המכירות שלך, המדריך הזה יהיה המקור הכי טוב שלך לקידום אתר מג'נטו בגוגל SEO.

מכירות של חנויות וירטואליות של עסקים ללקוחות ברחבי העולם גרפו מעל ל 1.2 טריליון דולרים
ב -2013 והמספר הזה ממשיך לעלות.
כיום יש כ-191 מיליון קונים מקוונים בארצות הברית.
סייבר מאנדי ראה מעל ל 1.74 ביליון דולר בשנת 2013.

יש די והותר עושר בחנויות וירטואליות. אבל כיצד אתה ממקדם את העסק שלך כדי למשוך את הצרכנים הנכונים שמוכנים לקנות?

הצרכן הממוצע מעבד 105,500 מילים דיגיטליות על בסיס יומי.
עומס המידבר הוא האתגר הראשון שהלקוחות שלך מתמודדים איתו בכל יום.
אז איך אתה יכול להבטיח שהם ימצאו אותך במנועי החיפוש?

כדי להגיע אליהם אתה צריך להתחבר אליהם באמצעות התמקדות על מילות המפתח המדויקות שהם מקלידים לתוך תיבת החיפוש בגוגל.

כמשווק בחנות וירטואלית, אתה יכול להצליח על ידי התמקדות על שיפור תנועת החיפוש והדירוג שלך.
אתה עושה את זה על ידי יישום התרגולים הכי טובים של SEO.

בתוך המדריך הזה אני אלמד אותך חמישה אסטרטגיות מוכחות שישפרו את ה SEO של החנות הווירטואלית שלך.

תלמד כיצד אני השתמשתי בדיוק באותם צעדים בפוסט של הבלוג הזה והתנועה שלי גדלה ב 193% תוך שנה אחת.
כדאי לקרוא: מדריך קידום אתרים בגוגל.

 

אסטרטגיה מספר 1: הבנה של מודל החנות ווירטואלית

קיימים מספר מודלים של חנויות וירטואלית עסקיות אבל לכולם יש דבר אחד משותף:
הבנה כיצד המוצר שלך עובד ומי הוא הלקוח האידיאלי שלך.

כאשר אתה מתמודד עם עסקים (B2B) או לקוחות (B2C), אתה צריך ליצור תוכן בעל ערך שידחוף את הלקוחות לאתר שלך.

1) הגדרת מטרה חכמה: כל ההישגים הגדולים מתחילים עם מטרה חכמה.

 

בדיוק כמו שמגדירים יעד בחיים, יעד בשיווק צריך להיות גמיש ומציאות עבור לוח הזמנים היומי או השבועי שלך.

חכם הוא ראשי תיבות של:

ספציפי

מדיד

בר השגה

מציאותי

מחויב בזמן

זו הסיבה שאתה צריך להגדיר מטרה:

המטרות שאתה מגדיר באתר החנות הווירטואלית שלך לא צריכות להיות מעורפלות או לא מציאותיות.
תתחיל מהיכן שאתה ותתקדם משם.

לדוגמא, אתה יכול להגדיר מטרה חכמה כדי להשיג 1,000 מבקרים בתוך 30 ימים.
אתה יכול להפעיל מספר אסטרטגיות שיווק כדי להשיג את המטרה שלך ולשים את המשתמש שלך בראש סדר העדיפויות.

 

הגדרה של 10,000 מבקרים לבלוג בתוך 30 ימים יכולה להיות לא מציאותית אם אתה מתחיל.
תתחיל בקטן ואתה תגיע לשם.

 

 

האינפוגרפיקה הבאה מדמה כיצד מטרה חכמה צריכה להיראות:

SEO יעיל מתחיל עם מטרה, כגון, מטרה של הבנת קהל היעד שלך קודם לפני יצירת תוכן עבורם.

מטרה חכמה שתמקם אותך בבנייה של חנות וירטואלית מוצלחת.

 

אם כבר מדברים על זה , מה היתרונות של חנויות וירטואלית?

2) היתרונות של בעלות על חנות וירטואלית: לפני שתגרום לכל התרגולים הטובים של ה SEO לעבוד, אתה צריך לדעת את היתרונות של הפלטפורמה שלך. זה יכול להיות שונה בין אלו שמכירים היטב חנויות וירטואליות ואלו שלא מכירים.

ThredUp השיקו חנות וירטואלית במקום חנות פיזית מפני שהם הבינו את היתרונות הענקיים של החנות הווירטואלית.

אמזון, איביי, ו JCPenny (שגם קיימת לה חנות פיזית) הן גם אתרי חנויות וירטואליות.
הן מצליחות כיום מפני שלמייסדים שלהן היה חזון שהם לא צריכים להרשות לעדכונים של גוגל והשינויים באינטרנט להסיח את דעתם. הם למדו במהלך הדרך ובסופו של דבר הצטיינו.
אתה יכול גם.

אני מאמין שהרגע שבו תבין באופן מלא את היתרונות של בעלות של חנות וירטואלית במיוחד אם היא מסוג Magento, אתה תקבל השראה לעבוד קשה ולגרום לה להצליח.

 

חלק מאותם יתרונות הם:

 

א) עלות הפעלה נמוכה יותר: באמצעות סלי קנייה מקוונים כמו Shofty, Volusion ו Bigcommerce,
אתה יכול לפתוח ולבנות חנות וירטואלית רווחית – איפשהו בין 20-100 דולר ולהפוך לחנות וירטואלית גדולה.

תדמיין את העלות של בנייה של חנות או סופרמרקט.

ב) הגעה ללקוח פוטנציאל: קיימים מעל לביליון משתמשים באינטרנט שמשתמשים בו באופן פעיל.
בעידן הדיגיטלי הזה, אתה יכול להשתמש בפרסום זול ושיווק תוכן כדי להגיע לחלק גדול מהאנשים הללו.

אפילו אם תגיע רק ל 0.0001% מאותם ביליון לקוחות, כמה אתה חושב שתוכל להרוויח בשנה?

ג) פשוט לביצוע שינויים: מכיוון שאין מבנה פיזי והכל נעשה באמצעות חנות וירטואלית, אתה יכול לראות תוצאות מידיות מהשינויים שאתה מבצע.

אתה יכול לעדכן את המלאי שלך, לשנות מחירים של המוצרים ולהציע החנות וכל זה באמצעות עיצוב והעלאה של גרפיקה אטרקטיבית – וזה יופיע באופן מידי בדף שלך כדי שהלקוחות שלך ייהנו ממנו.

ד) תוצאות מדידות: כפי שציינו בחלק של הגדת מטרה חכמה, אתה צריך מודל עסקי שניתן למדידה בקלות. אתה יכול להשתמש בשיווק תוכן, מודעות PPC ושיווק ברשת החברתית כדי להגיע לאלפי בני אדם. במהלך התהליך אתה יכול למדוד הקלקות והמרות. אתה אפילו יכול לקבל משוב מהלקוח.

 

 

אסטרטגיה מספר 2: עיצוב אתר חנות וירטואלית
ידידותי למשתמש

אתר ידידותי למשתמש הוא אחד שהוא פשוט לשימוש ולניווט. שביעות הרצון של המשתמש צריכה להיות עדיפות מספר אחת עבורך כמפעיל חנות וירטואלית.

ההתמקדות על המשתמש הפכה להרבה יותר חשובה לאחר שינוי אלגוריתם ה -Hummingbird אשר השפיע על מיליוני אתרים שסיפקו ערך למשתמשים.

זהה מה גורם ללקוח שלך להיות שמח, אפילו בכותרות שלך, מטא תיוגים, דפי המוצר והבלוג.
אם המשתמש מוצא בדיוק מה שהוא רוצה אז אתה תצליח.

תתמקד על עיצוב אינטראקטיבי גם תצוגת שולחן העבודה שלך וגם עבור המשתמשים הניידים.
עיצוב אינטראקטיבי הוא הדבר שמעודד תקשורת בין האתר והלקוחות שלו.

 

 

אסטרטגיה מספר 3: תחילת העבודה עם SEO
של חנות וירטואלית

SEO של חנות וירטואלית הוא תהליך של ייעול דפי החנות שלך כדי לשפר את דירוגי החיפוש והתנועה.

 

אין ספק שדירוג גבוה בגוגל עוזר באופן משמעותי לאתר החנות הווירטואלית שלך.
אבל כיצד אתה גורם לזה לקרות?

אל תאמין למיתוס שגוגל שונאת אתרים חדשים או חנויות וירטואליות. גוגל אינה לטובת מספר אתרים ספציפיים על פני אחרים.

האתר שלך כן חשוב לגוגל מפני שבלעדיו ומיליוני אחרים, גוגל תהיה ללא עסקים.

 

 

כיצד אתה יכול להתחרות עם חנויות וירטואליות פופולריות כמו וולמארט, אמזון וטארגט?

הפניית תנועה באמצעות מדיה חברתית היא דרך אחת אבל היא איטית.
אתה מעוניין לקחת את החנות הווירטואלית שלך לשלב הבא ולשלוט על תוצאות החיפוש עבור מילות מפתח נפוצות בעלות זנב ארוך, אתה תצטרך לעשות מספר דברים.

כמובן שאתה תצטרך תוכן איכותי אבל מעבר לזה, אתה תצטרך להבין את השלבים השונים שהצרכנים עוברים לפני שהם קונים.

1) מעגל הקנייה של הלקוח: מעגל הקנייה של הלקוח הוא תהליך שהצרכנים שלך עוברים לפני שהם רוכשים מוצר.

כל שלב של המעגל נושא בצורך להמרה שונה עם הלקוחות שלך.

 

אתה יכול למנף את תהליכי החשיבה של הלקוחות שלך בכל אחד מחמשת השלבים כדי להגדיל את המכירות שלך:

א) מודעות: מודעות לקוח הוא השלב הראשון, המקום שבו הלקוח הופך להיות מודע לצורך.
לדוגמא, ג'יין גילתה שהיא צריכה זוג חדש של נעלי נייקי והבינה שיש מספר חנויות אבל היא רוצה שיתייחסו אליה כמו מלכה במהלך התהליך.

ב) מחקר: הלקוחה מתחילה להעריך מה היא באמת רוצה. בשלב הזה, ג'יין, הלקוחה שלנו, צריכה לבצע מחקר מסוים. היא תקרא בלוגים וסקירות לגבי המוצר ותצפה בסרטונים של "איך לעשות", תרפרף באתרים, בקצרה, היא תעשה כל מה שניתן כדי לקבל את המידע הנכון.

ג) השוואה: מכיוון שיש כל כך הרבה סוגים של אותו המצב, הלקוחה שלנו סביר תרצה להשוות. זו הסיבה שאתה רואה הרבה מילות מפתח במקומות שיש יותר ממוצר אחד שנמצאים באתר זה לצד זה. (כמו אייפד 4 מול אייפד מיני).

הערה: אם תעשה עבודה טובה בשלב הזה, על ידי ציון של התכונות והיתרונות של כל מוצר שאתה משווה, הלקוח סביר להניח יבצע הזמנה באופן מידי.

ד) רכישה: שלב הרכישה הוא המקום שבו הלקוחה מוציאה את כרטיס האשראי שלה ומתחיל לבצע הזמנה. היא מבינה בדיוק מה היא צריכה והערך הנתפס שהיא תקבל עבור הכסף שלה.

כדי להגיע למכירה בשלב הזה אתה לא צריך לדחוף. הלקוח כבר החליט לבצע פעולה. כל מה שאתה צריך לעשות הוא לחזור ולהדגיש את היתרון של המוצר ואולי להציע הנחה כלשהי או משלוח חינם.

ה) שימור: כיצד אתה משמר לקוחות כדי שהם יחזרו ויקנו שוב ושוב? אתה מציע שירות לקוחות נהדר.
מחקר לאחרונה מצא כי מעל 70% מהצרכנים מפסיקים לקנות מוצרים מעסקים ספציפיים בעלי שירות לקוחות רע.

שימור לקוחות הוא העתיד של החנות הווירטואלית שלך. זה רק יכול לשגשג כאשר הלקוחות שלך הופכים להיות שגרירי מותג נאמנים.

ככה Zappos, חנות וירטואלית אשר מוכרת הנעלה, ביגוד ואביזרים גדלה לתוך חברה מולטי מיליונרית.
Zappos שמה את הלקוחות בראש ובראשנה והתוצאה היא נאמנות.

עכשיו שאתה יודע את חמשת השלבים של מעגל הקנייה של הלקוח, השלב הבאה שלך הוא מחקר של מילות מפתח כדי לאתר שאילתות חיפוש רווחיות וקלות למציאה.

 

 

2) מחקר מילות מפתח של מוצר: מילות מפתח של מוצר מתמקדות על מוצר מסוים שאתה מוכר.

אם אתה יכול לדרג היטב את מילות המפתח של מוצר מסוים, אתה תראה עלייה במכירות.

 

 

כאשר לקוח מקליד את שם המוצר לשורת החיפוש בגוגל, הוא מאותת על הבקיאות שלו והמוכנות הקרובה לביצוע רכישה. באמצעות פרסומות בטלוויזיה, סרטוני מידע, בלוגים, סקירות מוצרים ועוד הם חינכו את עצמם לגבי האפשרויות שיש להם.

נגיד שהחנות הווירטואלית שלך מוכרת מותגים שונים של אוזניות של משחקים. כך אתה יכול למצוא את מילות המפתח של המוצר אשר מראות כוונה מסחרית:

שלב אחד: כנס ל Google Keyword Planner ולחץ על כפתור "Sign In to Adwords" כדי להיכנס ללוח הבקרה.

 

שלב שני: לחץ על תווית מילות המפתח

שלב שלישי: הקלד את שם המוצר שלך לתוך תיבת החיפוש (כגון אוזניות למשחקים),
גלגל למטה ולחץ על "Get Ideas".

 

שלב רביעי: לחץ על מילות המפתח בתווית כדי לחשוף את מילות המפתח עם שם המוצר שלך.

שלב חמישי: מהרשימה הזאת, זהה את מילות המפתח עם שם המוצג שלך.

 

מילות המפתח הנבחרת של שם המוצר הן:

Sennheiser gaming headset

Razer gaming headset

Logitech wireless gaming headset g930

Tritton gaming headset

3) בחירת מילות מפתח עם זנב ארוך עם כוונה מסחרית: אתה יכול ליצור 20,00 חיפושים אורגניים בחודש לחנות הווירטואלית שלך באמצעות התמקדות על מילות מפתח וביטויים בעלי זנב ארוך וכתיבת תוכן באיכות גבוהה סביבן.

אם אתה לא רוצה לטבוע בדפי תוצאות החיפוש תחת אתרי קניות יקרים, תשכח ממילות מפתח ראשיות ותתמקד על מונחי חיפוש בעלי זנב ארוך. התוצאות שלך יהיו מדהימות אם תישאר עקבי.

קיימות שתי קטגוריות שכל מילות המפתח נכנסות לתוכן: קטגוריות בעלות כוונת מידע וקטגוריות בעלות כוונת מסחרית. גם מונחים מרכזיים וגם מונחים בעלי זנבות ארוכים נכנסים לתוך שתי הקטגוריות הללו.

דוגמאות למילות מפתח של מידע בנישות אוזניות למשחקים הן:

כיצד אוזניות טריטון עובדות?

מדריך לקניית אוזניות

מילות המפתח שחקרנו למעלה מציגות נטייה מסחרית. המחפשים רוצים לקנות וכנראה לא כרגע אבל בסופו של דבר.

 

 

מילות מפתח של מידע יכולות שלא להכליל שמות של מוצרים ספציפיים:

איך אפשר לשחק משחקים?

איפה אפשר לשחק משחקים בחינם ברשת?

להלן מספר צעדים פשוטים שיעזרו לך לבחור מילות מפתח ארוכות זנב עם כוונה מסחרית:

שלב ראשון: העתק אחת מחמשת מילות המפתח של שם המוצר שחיפשת והדבק אותה בתיבת החיפוש.
לאחר מכן לחץ על כפתור "Get Ideas".

שלב שני: כדי לנתח את התוצאות שלך, תביט ברשימה ובחר מילות מפתח שכולל לפחות ארבעה מילים.
לחץ על כפתור הדף הבא כדי למצוא מילות מפתח נוספות בעלות זנב ארוך.

 

בדף הבא אתה תמצא מילות מפתח נוספות בעלות זנב ארוך:

הערה: תחפור כדי למצוא מילות מפתח נוספות ומונחי חיפוש בעלי כוונה מסחרית.
זה יכול לקחת זמן אבל תצטרך לעשות את זה אחת לתקופה או כאשר יגמרו לך מילות המפתח שתוכל לבסס עליהן את התוכן שלך.

4) בחירת מילות מפתח מידע משלימות: הלקוח שלך אולי יהיה מעוניין ללמוד על המוצרים שלך לפני קבלת החלטת הרכישה.

מילות מפתח בעלות מידע הם חיוניות ללמידה, חינוך, ליידע ולהזהיר את הלקוחות שלך.

 

לדוגמא, סקירות עוזרות ללקוחות לקחת 90% מההחלטות הרכישה שלהם.

זו המהות של שיווק תוכן. אתה יכול ליצור תוכן מעניין ושימושי שמוביל את האנשים בכל אחד מחמשת השלבים של מעגל הקנייה. המדיה המסורתית לא עושה את זה.

אז כיצד אתה בוחר את מילות המפתח שמספקות מידע? עדיין משתמשים בדוגמא של "אוזניות למשחקים", בואו נראה מספר מילות מפתח שנוכל להשתמש כדי לספק מידע נוסף.

הערה: כאשר בוחרים מילות מפתח אשר מספקות מידע, תיצמדו למונחים ארוכים יותר.
הם קלים יותר לדירוג בתוצאות החיפוש.

מה אתה עושה עם מילות המפתח הללו? איזה סוג של תוכן אתה יוצר שיעניין את הלקוח?

קודם כל נרשום את הכותרות שלנו:

מה אוזניות המשחק הכי טובות?

זוהי כותרת הגונה אבל אתה צריך להפוך אותה לטבעית על ידי הוספה של מזהים כלליים:

גלה את האמת: מה אוזניות המשחק הכי טובות?

מה אוזניות המשחק הכי טובות במחיר של מתחת ל 200$?

עשרת המותגים המובילים: מה אוזניות המשחק הכי טובות?

 

כאשר תרשום את המאמר שלך או סקירת המוצר, לא לדבר בשבחו של אף מוצר ספציפי.
תתמקד על מתן ערך עצום. בעשרת הדוגמאות המובילות שלנו לכותרות למעלה, אתה יכול לעשות את זה גם באמצעות הדגשת תכונות מפתח של כל סוג אוזניות.

להלן דוגמא מצוינת: DC Rainmaker סקר מוצרים שונים הקשורים לשחייה, רכיבה על אופניים וריצה. ב-2012, הם סקרו את שעון היד Suunto Ambit. הסיקור שלו גרף מעל 100 תגובות, הקוראים אהבו את הסקירה הזאת מפני העומק והשקיפות שלה.

 

 

Rainmaker לקח את הסקירה לשלב הבא. הוא קיבל יחידה מ Suunto וניסה אותה כדי לכתוב סקירה שקופה.

אתה צריך לעשות אותו הדבר. להיות שקוף לחלוטין כאשר אתה רושם סקירה על מוצר.
בין אם הוא עבור מידע או נטייה מסחרית למונחי חיפוש אתה מתמקד עליהם.

5) כלים למחקר של מילות מפתח: מלבד כלי מילות המפתח של גוגל, אתה יכול למנף מחקר למילות מפתח נוספות כמו:

א) כלי מילות המפתח Dominator: הכלי הזה יכול להיות שימושי אם אתה בתוכנית שותפים או מריץ חנות דרופשיפינג מקוונת. אתה יכול להשתמש ב KTD  כדי למצוא מילות מפתח בעלות זנב ארוך ישירות מאמזון. לא השתמשתי בו בהרבה אבל ממה שאני רואה, אני חושב שזו יכולה להיות תוספת נהדרת עבור הרשימות שלי.

ברגע שאתה נכנס לאתר הבית, הקלד את המונח הראשי שלך (כגון נעלי נייקי) לתוך תיבת החיפוש ולחץ על האייקון של החיפוש.

לאחר מכן אתה יכול להוסיף את תוצאות מילות המפתח לרשימה שלך או פשוט להעתיק אותן.

ב) KeywordTool.io: תשתמש באתר הזה כדי לבצע מחקר על נטיית המשתמש שלך. אתה יכול למצוא בדיוק מה שהלקוחות של מחפשים לקנות בכל זמן נתון. אתה יכול לזהות מעל ל 750 מילות מפתח רווחיות (מבוססות על מידע וגם מסחריות).

בתיבת החיפוש הכנס את מילת המפתח הראשית שלך. בוא נגיד שאני מוכר Fire HD של אמזון בחנות שלי ואני רוצה לחפש גרסאות יותר ארוכות שלה.

גלגל למטה כדי למצוא את שאילתות החיפוש שלך.

 

קובי אגאי

קובי אגאי

מייסד חברת AGHAI, בוגר יחידה 8200, יזם אינטרנט, סטארטאפיסט, בעל נסיון רב שנים בתעשיית ההיי-טק עם רקע נרחב בעולם הקומרס. שותף למיזמי אינטרנט גדולים, בעל ניסיון בעבודה מול תאגידים וחברות ענק - מומחה קידום אורגני ו SEO טכני לאתרי סחר גדולים.

חושב שמאמר זה עזר לך? חכה עד שתדבר איתנו!