חנות וירטואלית רספונסיבית שתואמת לכל סוגי המסכים

קצר בזמן? השאר פרטים ותכף נתקשר!

אחד הפרמטרים החשובים בכל בניית חנות וירטואלית הוא תצוגת החנות בצורה מיטבית בכל סוגי המכשירים, הרזולוציות והמסכים – בעגה המקצועית זה נקרא רספונסיביות.

מהי חנות וירטואלית רספונסיבית

חנות רספונסיבית כשמה כן היא, חנות וירטואלית שמטרתה היא להיות כמה שיותר רספונסיבית ומגיבה למשתמשים בה. המשמעות של זה היא כי עבור הגולש השימוש הוא הרבה יותר נוח ונעים. באופן זה, חנות רספונסיבית היא חנות וירטואלית המשפרת את התחושה הכללית ומאפשרת ליהנות מגלישה סלולרית או דרך כל ממשק אחר ללא הפרעות.

החנות הרספונסיבית מספקת חווית גלישה אולטימטיבית ומאפשרת לכל גולש ליהנות ממקסימום אפשרויות ניווט באתר ללא הפסקות וללא תקלות חוזרות ונשנות. למעשה זו היא מטרתה של החנות הרספונסיבית והיא נועדה להפוך את השימוש באינטרנט להרבה יותר נוח ונעים לא משנה מה גיל המשתמשים או באיזה מכשיר הם משתמשים. באופן זה קל ונוח הרבה יותר לגלוש.

כדי להגיע לרמות גבוהות של הצלחה וכדי להצליח לתמרן בין ממשקים שונים יש חשיבות מרבית לבנייה של חנות רספונסיבית המותאמת לשימושים השונים של המשתמשים שלכם בחנות הווירטואלית. באופן זה יהיה עליך לחשוב באילו אופנים עושים שימוש בחנות הווירטואלית שלך הלקוחות והגולשים שאתה מעוניין למשוך אליך.

תצוגה מיטבית של החנות בכל סוגי המסכים

הגלישה הסלולרית הולכת והופכת יותר ויותר פופולארית. לפיכך, הגלישה הסלולרית הינה בין הפרמטרים המשמעותיים ביותר שיש לשים אליהם לב בעת בניית חנות וירטואלית. יהיה עליך לבחון את נוחות הגלישה והשימוש בחנות, באיזו מידה היא משמשת את הגולשים ביום יום וכמו כן לבחון שאלות חשובות כמו: האם הגולשים מתכוונים להזמין מוצרים דרך האתר או באמצעות הטלפון? האם הזמנת מוצרים בחנות היא נוחה ונגישה גם למי שאינו מכיר את החנות? האם יש נגישות נוחה בעת ניווט בחנות? האם הלקוחות מחפשים זמן רב אחר המוצר שלהם? האם הגלישה הסלולרית אורכת זמן רב יותר מאשר גלישה בלפטופ או מחשב נייח? שאלות אלו ואחרות הינן חיוניות לבנייה נכונה של חנות וירטואלית במקרים בהם הגולשים שלך משתמשים בעיקר בסלולרי.

תצוגה של החנות הוירטואלית במסכים גדולים

שימוש שוטף ויומיומי באייפד הופך להיות נפוץ על ידי כולם. ילדים, נוער ומבוגרים – כולם עושים שימוש יומיומי באייפד ומשתמשים בו כבמחשב נייד לכל דבר ועניין. על מנת להפוך את האייפד למכשיר השיווק שלך ולשיווק החנות הווירטואלית שלך כל מה שצריך הוא מערך שיווקי נכון. יש לוודא כי האייפד אכן מותאם לצרכים של האתר שלך ולאופן שבו האתר שלך בנוי. אין ספק כי האייפד צריך להיות מותאם למבנה של החנות שלך והחנות עצמה צריכה להיות מתוכננת מראש כך שהתמונות, המבנה, ההיררכיה של החנות וכן איכות התוכן שבה והאופן בו הוא מפוזר באתר.

אסור לשכוח את הגולשים מסוגי מסכים גדולים במיוחד

ברוב המקרים, כיום השימוש במחשב הנייח הוא בעיקר במקומות עבודה. מרבית הצעירים כיום משתמשים בלפטופים אבל רוב מערכות ההפעלה המודרניות מותאמות הן ללפטופ והן למחשב נייח כך שבמקרים כאלה ניתן מראש להתאים את החנות ולזכור שהיא צריכה לשרת גם את המשתמשים במחשבים נייחים וגם את אלו המשתמשים במחשב הנייד שלהם.

קהל היעד שגולש בחנות

חשוב מה מאפיין את קהל היעד שלך? האם הוא קהל צעיר יחסית שאינו עולה מעל גיל העשרה? האם מדובר בצעירים מעל גיל 30? האם הקהל הוא של מבוגרים מעל גיל 40 או אפילו בעשור השישי או השביעי לחייהם? שיקולים אלו הם משמעותיים ביותר כאשר אנחנו בוחרים איך לבנות את החנות האינטרנטית שלנו ובאיזו מערכת הפעלה נשתמש.

באופן זה, אם אתה חושב שבעתיד תרצה לשנות את האתר שלך ולהגדיל אותו, לעצב אותו מחדש או להנגיש אותו לקהלי יעד נוספים, חשוב לקחת בחשבון שימוש בקוד פתוח או במספר חברות. השימוש בקוד הפתוח מאפשר לכל אחד לעבוד על החנות שלך בעוד השימוש בקוד סגור מצריך אותך לעבוד עם אותה חברה כל הזמן ולא משנה מה הן הדרישות שלה ממך.

הבחירה בקוד פתוח לעומת זאת תאפשר לך להשתמש תמיד באופנים שונים של החנות לפי האופן שבו אתה בוחר להשתמש בה וכך לגלות בצורה טובה יותר אילו שימושים ואילו מאפיינים הם המתאימים ביותר לצרכים של הלקוחות שלך ולמה שהם מחפשים. השימושים השונים יבטיחו לך כי תגלה בדרך של ניסוי  וטעייה את האפשרויות השונות ואת האופציות לעיצוב האתר באמצעות שימוש במערכות הפעלה המתאימות יותר ופחות לצרכים שלך.

בחברת AGHAI  ילוו אותך לכל אורך הדרך בבחירת מערכת הפעלה נכונה המתאימה לצרכים שלך. החברה עובדת עם לקוחות מסוגים שונים וכך יכולה להתאים את המענה האידאלי לכל לקוח. כדי לקבל מענה מקצועי, בואו לשמוע מה יש לחברת אגאי לומר.

קובי אגאי

קובי אגאי

מייסד חברת AGHAI, בוגר יחידה 8200, יזם אינטרנט, סטארטאפיסט, בעל נסיון רב שנים בתעשיית ההיי-טק עם רקע נרחב בעולם הקומרס. שותף למיזמי אינטרנט גדולים, בעל ניסיון בעבודה מול תאגידים וחברות ענק - מומחה קידום אורגני ו SEO טכני לאתרי סחר גדולים.

עדיין מתלבט? דבר איתנו - יעוץ חינם!

אהבת את המאמר? נשמח לשיתוף :)

קצר בזמן?

הזן פרטיך ותכף נתקשר​!