איפה המשרדים שלנו?

המנוף 2, רחובות

ראשון - חמישי 07:00-19:00

לחץ כאן להתחלת שיחה

073-3744110

6 טיפים להכנת החנות הוירטואלית לעונת הקיץ

קצר בזמן? השאר פרטים ותכף נתקשר!

כשאתה שומע את המילה “קיץ” מה זה גורם לך לחשוב? עבור רבים זה אומר להתחמם בשמש, ליהנות מהבריזה הקיצית בחוף הים עם המשפחה שלך או לשבת לצד הבריכה ולהשתזף, כבעל עסק, קיץ מסמל כל כך הרבה יותר מזה, נכון? עבור חלק מבעלי העסקים, זה הזמן שלהם להרחיב את העסק שלהם או לקבל הזמנות גדולות. ועבור חלק אחר זו העונה האיטית שלהם, שם הם מבלים זמן רב להתכונן לעונות אחרות,ל לא משנה מהעסק שלך, הקיץ הוא זמן מכריע בעסק שלך ועליך לנקוט בצעדים חשובים כדי להתכונן אליו, הנה כמה צעדים פשוטים שתוכל לנקוט בהם שיכולים לעזור לך ולעסק שלך לאחר בניית חנות אינטרנטית לקבל עונת קיץ מוצלחת:

למד מהעבר

המשימה מספר אחת שלך היא לנתח את הסטטיסטיקות של השנה שעברה וללמוד מהן, הבנת ההצלחה או הכישלון של מסעות הפרסום שלך יכולה לעזור לך ליצור קמפיינים טובים יותר השנה,ניתוח נתונים יכול גם להראות לך דרכים נוספות לענות על צרכי הלקוחות שלך.

הנה כמה דוגמאות לשאלות שעליך לשאול בעת סקירת הנתונים של השנה שעברה:

  • מה היו הקמפיינים המצליחים ביותר שלך? 
  • מה היה המוצר הפופולרי ביותר שלך?
  •  איזה מקור תנועה היה הפופולרי והרווחי ביותר?
  •  מה היה ערך ההזמנה הממוצע? 
  • אילו מילות מפתח עבדו טוב?

לאחר ששאלת את אלו אתה יכול אף להרחיב ולבדוק אתרים מתחרים ולבדוק כיצד הם פעלו שונה.

וודא שאתרך יכול להתמודד עם תנועה רבה 

אינך רוצה שהאתר שלך יתרסק במהלך עונת השיא ,למרבה הצער יותר מדי ביקורים בו זמנית, במיוחד בימי מבצעים, יכולים לגרום לזה לקרות,אם לא חווית קצב תנועה לפני כן, עליך לפנות ישירות לחברת בניית אתר מכירות  ולוודא שהאתר שלך יכול להתמודד עם תנועה זו, עונת הקיץ ידועה בכך שהרבה מהציבור הישראלי נמצא בחופש, וכמובן כשאתה בחופש ומשועמם וחם מדי לצאת החוצה, אתה מחפש תעסוקה באינטרנט. לכן, כמות המכירות מאוד גדלה בתקופה זאת.

התאם את מראה החנות שלך לאווירת הקיץ

אנו לא מציעים שאתה צריך לעשות עיצוב מחדש מלא של האתר, אתה יכול להתאים את האתר שלך לעונת הקיץ באמצעות מספר שינויים קטנים בלבד.

  1. הוספת טיימר לספירה לאחור לכותרת היא דרך נהדרת להגביר את הדחיפות. 
  2. שינוי באנרים בכותרות המקדמים מבצעים לקיץ או מוצרים ייעודים לקיץ הוא גם שיטה טובה וקל ליישום.
  3.  אם יש לך משאבים רבים יותר, ייתכן שתרצה להלביש את כל אתר האינטרנט שלך בנושא קיצי.

שינוי כמה אלמנטים באתר שלך כדי לשקף ש”זהו הגיע הקיץ! “, באמת יכול באמת להגדיל את הנכונות של המבקרים שלך להמשיך לעשות קניות ולהישאר באווירה המתאימה.

איך להגביר מכירות בחנות וירטואלית בעונת הקיץ

בנוסף, שינוי ועדכון מראה האתר שלך בהתאם לעונה תמיד יכול  לעזור למשוך לקוחות,מראה עדכני ואסתטי מושך את תשומת הלב של המבקרים, הרבה מהצרכנים מודים שהם נוטים לקנות מאתרים מעוצבים ומושכים ויזואלית.

עיצוב האתר שלך מכתיב את כל אווירת הקנייה בחנות- ניתן ללמוד עוד לאחר קריאת מאמר –האם עיצוב חנות וירטואלית גרוע עלול להזיק למכירות החנות. 

צור ניווט טוב יותר באתר שלך ניווט בעל מבנה לקוי ולא ברור יגרום לאנשים להסתובב ולעזוב את אתר האינטרנט שלך כמה שיותר מהר זהו הצד הראשון לאחר בניית אתר Magento.

אתה יכול לשפר את הניווט באתר שלך על ידי בדיקה של פונקציית החיפוש שלך על מנת לוודא שהיא מוגדרת היטב. להלן מספר טיפים שיעזרו לך לייעל את החיפוש באתר שלך:

  • שים את שדה החיפוש במקום מודגש.
  • השתמש באפשרות להשלמה אוטומטית.
  • וודא שהאפשרות שמינה ועובדת טוב גם מהנייד.
  • הוסף אפשרות סינון לדף תוצאות החיפוש שלך.
  • הוסף אפשרות למיון לפי מחיר לדף תוצאות החיפוש שלך.

אתה חייב לזכור שבסופו של דבר, גם אם המוצר שלך הוא איכותי ובמחיר משתלם, אם האתר שלך לא בנוי כראוי וקשה לנווט בו, המבקרים באתר לא יכולים למצוא את המוצר שהם מחפשים בקלות, חווית הקנייה שלהם נהרסת והם בוחרים לנטוש את החנות.

לכן, בניית האתר בצורה היררכית ומסודרת והגדרת מערכת ניווט פונקציונאלית הם שני פרמטרים מאוד חשובים להצלחת החנות הווירטואלית שלך.

תהיה פעיל במדיה החברתית

בעונת הקיץ חיוני שתגדיל את הנוכחות שלך במדיה החברתית.

פרסם כמה שיותר פוסטים הממוקדים בקיץ. שתף את המבצעים המיוחדים שלך לקיץ עם העוקבים שלך, שאל שאלות על התוכניות לקיץ, עונת הקיץ היא גם זמן נהדר לנהל תחרות בפייסבוק או באינסטגרם, להרבה אנשים יש הרבה יותר זמן פנוי בעונה זאת והם מחפשים תעסוקה, ולכן הם גם נמצאים יותר ברשתות החברתיות. 

אתה יכול אפילו להציע מתנה בלעדית לעוקבים שלך כדי לעודד מכירות נוספות דרך הערוצים החברתיים שלך.

המדיה החברתית היא כלי עוצמתי כשזה מגיע לשיווק אלקטרוני וכדאי לך לנצל אותו כראוי כדי להביא לכמה שיותר תנועה לאתר שלך בתקופה זו.

תשקיע יותר מאמץ בשיווק בדוא”ל

ממש כמו מדיה חברתית, עליך להיות פעיל יותר באמצעות אימיילים במהלך עונת הקיץ, אם יש לך רשימת דוא”ל ענקית מלאה בקונים ובלקוחות פוטנציאליים קודמים, התחל לתקשר איתם בהקדם האפשרי,  תזכיר להם שהם יכולים לקנות את המוצרים שלך עכשיו מבלי לחכות בתורים ארוכים או להילחם כדי למצוא מקום בחניון או לצאת מהבית הממוזג שלהם לחמסין ששורר בחוץ.

כלול תמיד מועדים בהודעות הדוא”ל שלך לקידום מכירות ולהגברת הדחיפות. 

לסיכום,

עונת הקיץ אמנם נראית להרבה מאיתנו כעונה של חופשות ופחות עבודה, אך לאלו מבנינו שמנהלים חנות וירטואלית יודעים שעונת הקיץ בדרך כלל כוללת גם הרבה יותר מכירות.

אנשים נוהגים לבלות יותר זמן בגלישה באינטרנט ובחנויות האונליין השונות, ולכן עליך להיות מוכן לקראת העונה על מנת שתוכל להפיק ממנה כמה שיותר רווח. 

אם תעקוב אחר הטיפים במאמר זה תוכל להכין את החנות שלך לקראת עונת הקיץ בכמה צעדים פשוטים, רוצה לדעת יותר ? צור קשר יעוץ ראשוני חינם! .

 

קובי אגאי
קובי אגאי
מייסד חברת AGHAI, בוגר יחידה 8200, יזם אינטרנט, סטארטאפיסט, בעל נסיון רב שנים בתעשיית ההיי-טק עם רקע נרחב בעולם הקומרס. שותף למיזמי אינטרנט גדולים, בעל ניסיון בעבודה מול תאגידים וחברות ענק - מומחה קידום אורגני ו SEO טכני לאתרי סחר גדולים.
60 שניות על חנות וירטואלית
טופס יצירת קשר מהיר
מאמרים לבניית חנות
עדיין מתלבט? דבר איתנו - יעוץ חינם!
אהבת את המאמר? נשמח לשיתוף :)
פתאום כולם רוצים למכור באינטרנט!

בניית חנות וירטואלית בתוך 5 ימי עסקים – הנחה של 40% עקב המצב.

רוצה לשמוע עוד? הזן פרטיך ותכף נתקשר
או התקשר אלינו
קצר בזמן?

הזן פרטיך ותכף נתקשר​!