איך להגדיל את המכירות שלך בתקופת הBLACK FRIDAY

קצר בזמן? השאר פרטים ותכף נתקשר!

שניים מימי הקניות הגדולים ביותר עבור קמעונאים ברשת מתקרבים במהירות- BLACK FRIDAY ו-CYBER MONDAY, כבעל עסק מקוון היומיים האלה חיוניים להגדלת המכירות שלך, מאמר זה הוא המדריך שלך כיצד להצליח לקחת חלק ברווח העצום בימים אלו. 

בשנה האחרונה המכירות בבלאק פריידיי ריסקו את כל השיאים הקודמים והדברים צפויים להיות גדולים עוד יותר השנה, כאשר היקף המכירות צפוי לגדול עוד יותר , יותר ויותר עסקים  בחרו הקמת אתר מכירות לאחר שגילו כמה ניתן להרוויח בתקופת החגים.

אם אתה אחד מאלו שחושבים על להקים עסק אינטרנטי או רוצים להרחיב את העסק הקיים ולהיכנס לעולם המסחר האלקטרוני, תוכל למצוא כאן כיצד הקמת חנות אינטרנטית תשפיע על העסק שלך.” למאמר לחץ כאן.

BLACK FRIDAY

להלן מספר האסטרטגיות הטובות ביותר שיעזרו לך להגדיל את המכירות שלך בבלאק פריידי:

  1. לבנות ציפייה-בלאק פריידי, וכל עונת קמפיין החגים נועדה לייצר עלייה במכירות באמצעות טריגרים פסיכולוגיים חזקים כמו דחיפות ומחסור, אבל במקום לעקוב אחרי המסלול הרגיל על ידי הצעת העסקה שלך בהפתעה בבלאק פריידי, בנה מתח וציפייה לפני האירוע ולכן עסקים פונים לבניית חנות אינטרנטית, אתה יכול לעשות זאת על ידי יצירת טיזר של המוצר שלך, הצעה, ו- hashtag ייחודי כדי לעקוב אחר הקמפיין שלך לפני המכירה, השתמש בתוכן שמעורר סקרנות אך לא חושף את הכל עדיין,אם אתה בונה ביעילות ציפייה לפני שיגיע בלאק פריידי, הקהל שלך יהיה מוכן ומזומן לקנות את המוצר שלך ברגע שהפעמון יצלצל.
  1. מכירה מראש ללקוחות נאמנים-בניית מתח היא דרך נהדרת להכין אנשים לקנות, אך לעיתים היא יכולה דווקא להוביל לתוצאה הפוכה. מישהו יכול להיות  עם כרטיס אשראי ביד, מוכן לקנות, אך מכיוון שאתה רק מרמז על רעיון של עסקה פוטנציאלית בעתיד, הוא שוכח את זה או שאין לו זמן ב- Black Friday לחזור ולרכוש.
  2. במקום זאת, אתה יכול לתת לנתח מסוים מהקהל שלך אפשרות להזמין מראש את עסקת ה- Black Friday שלך, כמובן שאם תציע את זה לכולם אתה פשוט מאריך את תקופת העסקה והיא תאבד את השפעתה, עם זאת, אם תבחר קבוצה נבחרת, כמו לקוחות קודמים שלך, שתציע להם הזמנות מראש, זו יכולה להיות דרך מצוינת להגדיל את המכירות מהתקופה ,אחרי הכל אנשים אוהבים להיות חלק מקבוצה פנימית בלעדית שמקבלת גישה ראשונה, במיוחד אם זה כולל מבצע.
  3. הפוך את ההצעה שלך לבלעדית כפי שצייננו לעיל, אנשים אוהבים להרגיש כאילו הם חלק ממשהו מיוחד וייחודי, בנוסף שום דבר לא דוחף לבצע קנייה יותר מקצת מחסור אמיתי, בבלאק פריידי הזה, שקול להגביל את המניה שלך וודא שכולם יודעים על כך, משאבים נדירים עוזרים לך ליצור דחיפות, לעורר פעולה, ליצור תחושה “אקסקלוסיבית” עבור הלקוחות, ואולי הכי טוב מכל, מונעים ממך את הצורך להנחות קשות במוצרים שלך.
  1. הרכב חבילות של מוצרים משלימים-חבילות מוצרים הן דרך נהדרת להגדיל את הכנסותיך במהלך מכירות הבלאק פריידי, במקום להוזיל מוצר בודד, באופן אידיאלי יהיה לך מחיר נמוך יותר, אך מגוון רחב יותר של אפשרויות, שתוכל לארוז עם ההצעה העיקרית שלך בכדי להפוך אותה ליותר מפתה,גם אם לעסק שלך יש רק מוצר או שירות אחד, אתה יכול להשיג דבר דומה על ידי צירוף כרטיס מתנה, מוצר משלים או הצעה בלעדית ממותג שותף.
  1. תן הנחות מבוססות הפניה-בלאק פריידי לא אמור להיות עניין של הנחות, לאמיתו של דבר עסקים רבים מדי חותכים את מחיריהם ורואים את הרווחיות שלהם צונחת, שלא לדבר על כך שאתה הופך במהירות ל”מותג ההנחה” אם הצרכנים מחכים עד המכירה הבאה שלך לפני שהם יבצעו רכישה נוספת,עם זאת אחת הדרכים להבטיח נתח שוק רב יותר ולהגדיל את מכירות ה- Black Friday שלך היא לתמרץ הנחות מבוססות הפניה אצל לקוחות משלמים, מה זה אומר? עשה זאת על ידי יצירת מערכת הפניות בעלת מספר שלבים, לפיה ניתנות ללקוחות הנחות שונות בהתאם למספר האנשים שהם מפנים לעסק שלך. לגישה זו יש היבט של משחק שיכול להיות ויראלי במדיה החברתית אם אתה מבצע אותה ביעילות.
  1. הצעות מותאמות לקהלי יעד שונים-טקטיקה זו אולי נשמעת מתקדמת, אבל במציאות, היא לא חייבת להיות מורכבת כמו שאתה חושב, אם אתה משתמש בתוכנת CRM שיכולה לנתח נתונים או בתוכנת שיווק בדוא”ל תוכל לחלק את קהל הלקוחות שלך על סמך מאפיינים רבים, שקול ליצור יותר ממבצע אחד במהלך תקופת המכירות של Black Friday שיהיו ייחודים ומותאמים לסקטורים נפרדים של קהל היעד שלך, לדוגמה אתה יכול להבחין בין הצעות לפי גיאוגרפיה, רכישות קודמות או רמות כלליות של מעורבות בדוא”ל.
  1. צור דחיפות עם טיימר ספירה לאחור-טירוף מכירות הבלאק פריידי הוא דוגמא לכוח הדחיפות ביצירת פעולה, אתה יכול להגביר את האינטנסיביות והיעילות של טקטיקה זו על ידי שימוש בטיימרים של ספירה לאחור במסעות הפרסום שלך בדוא”ל ובדפי הנחיתה שלך,צור דחיפות עם טיימר ספירה לאחור כדי לשפר את המכירות שלך בבלאק פריידי, אתה יכול להוסיף אותו גם לקמפיין דרך הדוא”ל,לדוגמה אמירת משהו כמו “העסקה הזו נסגרת בחצות ביום שישי השחור” היא מעניינת , אבל לא משכנעת כמו “העסקה הזו נסגרת תוך שעתיים, 24 דקות ו -35 שניות”, שם מישהו יכול לראות חזותית את הזמן שמתקתק.
  2. תגמל לקוחות קודמים-דרך נוספת להגדיל את המכירות היא לתגמל את הלקוחות הקודמים שלך, כפי שצוין קודם זה יכול להיות יעיל לעסוק מחדש בלקוחות משלמים במהלך התקופה שלפני הקמפיין על ידי כך שמציעים להם הזדמנות בלעדית,אפילו ברגע שמסע פרסום הבלאק פריידי מתחיל לעלות הילוך, אתה יכול לתקשר בנפרד עם הלקוחות הנוכחיים על ידי ניתוח בסיס הנתונים שלך, ולהציע להם בונוס, מוצר, שירות או הנחה נוספים כדרך לטפח נאמנות. לקוחות חוזרים נוטים לשוב ולרכוש יותר מאשר הסתמכות על סטטיסטיקות יבשות, לכן ככל הנראה טקטיקה זו תייצר עבורכם עלייה במכירות.

לייעוץ חינם צור איתנו קשר.

קובי אגאי
קובי אגאי
מייסד חברת AGHAI, בוגר יחידה 8200, יזם אינטרנט, סטארטאפיסט, בעל נסיון רב שנים בתעשיית ההיי-טק עם רקע נרחב בעולם הקומרס. שותף למיזמי אינטרנט גדולים, בעל ניסיון בעבודה מול תאגידים וחברות ענק - מומחה קידום אורגני ו SEO טכני לאתרי סחר גדולים.
60 שניות על חנות וירטואלית
טופס יצירת קשר מהיר
מאמרים לבניית חנות
עדיין מתלבט? דבר איתנו - יעוץ חינם!
אהבת את המאמר? נשמח לשיתוף :)
פתאום כולם רוצים למכור באינטרנט!

בניית חנות וירטואלית בתוך 5 ימי עסקים – הנחה של 40% עקב המצב.

רוצה לשמוע עוד? הזן פרטיך ותכף נתקשר
או התקשר אלינו
קצר בזמן?

הזן פרטיך ותכף נתקשר​!