ביצועים וזמני טעינה מהירים של חנות וירטואלית

קצר בזמן? השאר פרטים ותכף נתקשר!

כדי להגיע לביצועים מהירים באינטרנט וכאשר אתם בונים חנות וירטואלית ישנה חשיבות מרבית להשקעה מקסימלית באיכות החנות שלכם. חנות אינטרנטית המאפשרת נגישות טובה ומהירה היא כזו המבטיחה הרבה לקוחות שמגיעים לחנות שלכם וגם נשארים בה וקונים מוצרים. אין די למעשה בבניית חנות אינטרנט, שכם ללא השקעה מתמשכת היא לא תגיע לתוצאות רצויות. שוחחנו עם מנהלי חברת אג'אי כדי לבחון  את הדרכים היעילות ביותר. מצאנו כי על מנת להבטיח כי חנות האינטרנט שלך תהיה מוצלחת וטובה ישנם כמה עקרונות שחשוב לעמוד עליהם:

אופטימיזציה של תמונות

אופטימיזציה של תמונות משמעותה מזעור המשקל של התמונות כך שמשקלו הכולל של האתר וחנות האינטרנט שלך יאפשרו ניווט מהיר ללא עיכובים בין דפי האתר השונים. באופן זה ניתן יהיה להבטיח כי האתר שלך יספק לרבים את האפשרות ליהנות מאפשרוית גלישה נוחות וללא עיכובים שונים. המשקל הכבד של התמונות יכול להוות מעמסה עבור גולשים שזה עתה נכנסו לאתר ומגדיל את משך הזמן שלוקח להטעין כל דף. לפיכך ישנה חשיבות מרבית בבחירת תמונות איכותיות ותמונות מקוריות ומותאמות לאתר.

אלמנט נוסף שיש לקחת בחשבון בבחירת תמונות לאתר האינטרנט הוא תמונות מקוריות. בחירה של תמונות לא מקוריות יכולה להוביל לתביעה או לטענות בגין שימוש לא יאות או גניבת תמונות. כדי להבטיח שימוש נאות בתמונות חשוב לבחור מבעוד מועד תמונות איכותיות ומתאימות לאתר שלכם.

אופטימיזציית תוכן

איך עושים אופטימיזציה לתוכן? אין זו חכמה פשוט להעמיס תוכן על האתר בלי לדעת מה היא האיכות שלו. חנות אינטרנט כשלעצמה מתוכננת אחרת מאתר תוכן ובשל היותה חנות אינטרנטית, המידע שאתה מכניס אליה צריך להיות מתוכנן מראש לפרטי פרטים ולהיות מבוסס על המטרות שלך בתכנון החנות, בקידומה ובפיתוחה. באופן זה אתה יכול להיות בטוח שתוכן שאינו מתאים לחנות שלך, אין עניין שייכנס בכלל לחנות. מסיבה זו חשוב לבחור מראש את התכנון של החנות, את האופן שבו היא תהיה מחולקת, את הצורך בהתאמת ההיררכיה המתאימה, את הניווט ועוד.

חשוב לבחור תוכן איכותי. האלגוריתמים של גוגל מבחינים בין תוכן לא איכותי ובין תוכן איכותי כך שהעמסת החנות בתוכן שלקוחות פוטנציאליים לא יטרחו לקרוא תביא להורדת הדירוג של החנות. מסיבה זו חשוב מראש להטעין את האתר בתכנים איכותיים, בעלי ערך מוסף, כאלה שגם אדם מהשורה ירצה לקרוא גם אם המוצר לא מעניין אותו ישירות באותו רגע.

בחירה נכונה של מוצרים

לא כל מוצר צריך להיכנס לחנות שלך ולהיות בכל הדפים. בדיוק כמו שלא כל מוצר נכנס לחנות האמיתית שלך ולא כל רהיט נכנס הביתה, באותו אופן לא כל מוצר צריך להיכנס אליך לחנות. בחר היטב את המוצרים שאתה רוצה שיהיו באתר שלך ותוכל לבכר את האיכותיים יותר לפני שאתה מעלה את כולם.

היררכיה נכונה של דפים

אתה יכול לבחור אתר אינטרנט ולמקום את הדף הראשון כדף תוכן לא ממש מעניין וכך גם תהיה התנועה לחנות שלך. אם אתה רוצה להבטיח שלקוחות שלך ייכנסו לאתר, יישארו בו ואפילו יבצעו מספר הזמנות אזי חשוב מבעוד מועד לתכנן את החנות באופן כזה שהם ירצו להיכנס אליו ויהיה להם נעים לשוטט בין המוצרים, ללמוד אודות המידע, לגלות פרטים חדשים, להשוות בין מוצרים. המשמעות של הדבר היא שבדפים הראשונים יהיו מוצרים כלליים או כאלה שיכולים לעניין את מרבית הצרכנים והגולשים הפוטנציאליים להיות לקוחות ורק בתוך החנות יהיו מוצרים השמורים ללקוחות יותר מושבעים.

גלישה נוחה

בחירה נכונה של סדר הדפים כוללת גם החלטה על מה נכנס באיזה דף ומה לא. כך למשל לא תכניס לדף הראשון מוצרים שיצאו מהסטוק או מוצרים במחירים לא אטרקטיביים. בעת בניית הדפים חשוב להכניס כל אחד מהם לגוגל ולהגדיר אותו על מנת שגם בחיפושים ספציפיים הלקוחות שלך יוכלו להגיע לדפים מסוימים. זאת, במקרה שאתה מעוניין לקדם דפים מסוימים ולא את כל החנות בכללותה. במקרה השני, אין צורך לתייג כל דף ואפשר להשאיר רק את העמוד הראשי. כך או כך, כשלקוח מגיע לחנות או מחפש את מה שהוא צריך בגוגל, יהיה עליו להגיע בקלות על מנת להבטיח שתהיה לו חוויית גלישה אולטימטיבית באתר כולו.

כלי בדיקת ביצועים וטעינה

על-מנת לבדוק את זמני הטעינה של החנות ואילו שינויים עלינו לבצע כדי לשפר את זמני הטעינה, ניתן להשתמש בכלים הבאים:

Gtmetix

PINGDOM 

אנחנו משתמשים בכל הכלים שציינו ובנוסף בכלי הבא של WEBPAGESPEED שהוא הכלי שמציע את הפירוט הכי טוב לשיפור ביצועי החנות.

ישנן פרקטיקות שונות לשיפור, בסופו של דבר שיפור המהירות נועד לשרת את גולשי החנות כך שלא יעזבו בגלל זמני טעינה מייגעים ובסופו של דבר ינטשו את החנות.

קובי אגאי

קובי אגאי

מייסד חברת AGHAI, בוגר יחידה 8200, יזם אינטרנט, סטארטאפיסט, בעל נסיון רב שנים בתעשיית ההיי-טק עם רקע נרחב בעולם הקומרס. שותף למיזמי אינטרנט גדולים, בעל ניסיון בעבודה מול תאגידים וחברות ענק - מומחה קידום אורגני ו SEO טכני לאתרי סחר גדולים.

טופס יצירת קשר מהיר

עדיין מתלבט? דבר איתנו - יעוץ חינם!

אהבת את המאמר? נשמח לשיתוף :)

קצר בזמן?

הזן פרטיך ותכף נתקשר​!