מומחי מכירות באינטרנט שיודעים לבנות חנויות וירטואליות

קצר בזמן? השאר פרטים ותכף נתקשר!

ניסיון לא הולך ברגל. איך מבינים מתי ניסיון הופך להרגל? כשאנשי המקצוע שלך עושים את מה שהם עושים באופן טבעי וללא מאמץ. כשאתה בא לבדוק חברת מכירות שתנהל את המוצר שלך ותמכור אותו, אתה רוצה לדעת שהיא אמינה ויודעת מה היא עושה בתחום. הנה כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי לוודא שהחברה שבחרת לבניית חנות וירטואלית היא הטובה ביותר ואפילו צעדים שאתה יכול לעשות לפני הבחירה עצמה ובכך להיות בטוח בעצמך:

ניסיון רב שנים בבניית חנויות וירטואליות

כדי לבדוק מה המוניטין של החברה, ודא עם הלקוחות הקודמים שלה. כמובן שאין זה אומר שצריך להרים טלפון לכל הלקוחות הקודמים שלה ולשאול אותם באופן ישיר מה הם חושבים על נותן השירות המסוים אבל לרחרח מסביב יכול להיות הדבר הטוב ביותר שתעשה למען עצמך לפני שאתה  שולח את המוצר שלך על פני המים.

אומרים כי אין חכם כבעל ניסיון וכנראה יודעים מה שאומרים כי בכל הנוגע לשירותים הניתנים על ידי אנשי מקצוע בתחום המכירות, יש דברים שלא משנה כמה תלמד אותם באופן ישיר או אנליטי, ראלי או רציונלי, הם יעברו ויתפתחו רק תוך כדי ניסיון. במכירות, מדובר ביחסים בין אישיים ומסיבה זו לכל אדם יש את האיכויות שלו, את הייחודיות שלו, את היכולות שלו בתחום ואת מה שהוא מביא אתו. הניסיון הקודם של כל איש מכירות הביא אותו לפתח סגנון מכירות מיוחד משלו ולכן עליכם להיות ברורים ולדעת בדיוק מה אתה מחםפש בזמן שאתה מחפש איש מכירותץ. באופן זה ההצלחה תהיה הרבה יותר גדולה כבר מהשלב הראשון ואתה תוכל לבחור את האנשים שהיכ מתאימים לך. אם תלך עם הבטן ותבחר אנשים שמשדרים הצלחה וכאלה שהניסיון שלהם מראה שהם הביאו הצלחה לחברות קודמות, סביר להניח שלא תצא מאוכזב.

תחומי התמקצעות בכל שלבי האפיון ועד להשקת החנות

כל חברה הינה בעלת התמחות טובה במיוחד בתחום מסוים. על מנת להיות בטוח שאתה בוחר את החברה המתאימה לצורך הייחודי שלך בדוק קודם אילו חברות מציעות את מה שאתה מחפש ואפילו שב עםפ הצוות שלך ותגדירו יחד מה אתם מחפשים בחברה שתקדם את החנות האינטרנטית שלכם. ביחד תוכלו לדעת אם אתם מחפשים חברה המתמחה בפרסום של חברות בחו"ל או אולי בקרב קהלים מסוימים? אולי אתם רוצים דווקא חברה שפונה אל לקוחות צעירים? אולי יש לכם את מי שיודע בדיוק מה צריך לעשות עם הקהל שלכם ואתם מחפשים את האופן הטוב ביותר לפנות אליו? כל חברה המנהלת מערכת הפעלה של חנויות מקוונות הינה בעלת התמחות מסוימת – חלקן בעלות התמחות בקידום אתרים אחרות בעלות התמחות בבניית אתרים, יש חברות שמתמחות בשיווק ועוד. בהכוונת הצרכים שלכם למיקוד מסוים תוכלו להגדיר בצורה הטובה ביותר את החברה שאתם מחפשים ואת השירותים הרלוונטיים לכם. לאחר ישיבה עם אנשי הצוות של החברה תוכל להחליט בצורה חכמה יותר מה אתה מחפש בחברה שתקים ותקדם את החנות שלך ותדע טוב יותר אל מי לפנות.

התמחות במורכבויות שונות של חנויות וירטואליות

חברות בעלות ניסיון מסוגים שונים רוכשות את היכולות והכישורים שלהן בתחומים נבחרים. באופן זה כאשר אתם בוחרים בחברה טובה, תרצו לדעת שכמו בחברה AGHAI החבר'ה שלה אוכלים פרויקטים חדשים לארוחת בוקר ומנוסים בסוגים השונים של הפרויקטים כבר שנים. לא משנה איזו רמת מורכבות, אתה רוצה לדעת שהחבר'ה בחברה שמשרתת אותך יודעים מה הם עושים גם אם מעירים אותם באמצע הלילה על מנת לעבוד. אין ספק שניסיון של שנים עושה את שלו כך שאם החברה יודעת לעבוד עם סוגים שונים של אתרים ומורכבויות מגוונות, אין ספק כי היא תוכל להפיק עבורך שירותים טובים יותר.

בחירה נכונה של חברת קידום חנות וירטואלית היא לא עניין של מה בכך. אם אתה רוצה להיות בטוח שאתה עושה את הדבר הנכון ביותר ברר עוד לפני שאתה מתחיל בתהליך אילו מהחברות מנוסות במה שאתה מחפש, האם יש יכולות להיות גמישים במתן שירותים, אילו שירותים במיוחד החברה שלך טובה בהם ועוד. שאלות אלו יכולות להבהיר הרבה מהשאלות שיעלו בשלבים מאוחרים יותר ובשלב מוקדם כזה הן תחסוכנה לך הוצאות מיותרות העלולות לצוץ בהמשך.

 

קובי אגאי

קובי אגאי

מייסד חברת AGHAI, בוגר יחידה 8200, יזם אינטרנט, סטארטאפיסט, בעל נסיון רב שנים בתעשיית ההיי-טק עם רקע נרחב בעולם הקומרס. שותף למיזמי אינטרנט גדולים, בעל ניסיון בעבודה מול תאגידים וחברות ענק - מומחה קידום אורגני ו SEO טכני לאתרי סחר גדולים.

עדיין מתלבט? דבר איתנו - יעוץ חינם!

אהבת את המאמר? נשמח לשיתוף :)

קצר בזמן?

הזן פרטיך ותכף נתקשר​!