חנות וירטואלית רב לשונית לשווקים בינלאומיים

קצר בזמן? השאר פרטים ותכף נתקשר!

הדודה שלך הגיעה מצרפת ואתה מת להראות לה את החנות הוירטואלית החדשה? הלקוחות שלך נראים כמי שמגיעים בעיקר מאפריקה ואתה שואל את עצמך אם הם בעצם מבינים בכלל רגע מה כתוב שם? תמיכה בריבוי שפות הינה בין המיומנויות החיוניות שצריכות להיות לכל חנות אינטרנטית על מנת להצליח להגיע לקהלי היעד הרצויים.

יתרונות בניית חנות וירטואלית רב לשונית

ריבוי שפות הינה פונקציה שתאפשר לחנות האינטרנטית שלך להגיע לגבהים מרשימים ולרשום לעצמה הצלחות רבות בכל הנוגע לטראפיק באתר ולשימוש על ידי גולשים חדשים. אין ספק כי פונקציה של ריבוי שפות מאפשרת ללקוחות להיכנס יותר לחנות האינטרנטית וללקוחות מיותר מקומות בעולם להגיע לרמות גבוהות יותר של הצלחה. 

כדי להתחיל לבנות אתר מכירות מוצלח כדאי כבר מהשלב הראשון לרשום כבר מההתחלה באופן שיאפשר לתרגם את האתר ולהביא אותו לרמה גבוהה כך שמשתמשים מרחבי העולם כולו יוכלו להשתמש בו בנקל וללא הפרעה. המשמעות של זה היא כי באמצעות ריבוי שפות ניתן יהיה להגיע לכל לקוח ולכל גולש ברחבי כל העולם ולהנגיש עבורם את השירותים הללו. 

שירותים של תמיכה בריבוי שפות יכולים להיות דרך נפלאה להנגשה של האתר להגברת הטראפיק שלו וליציאת הטראפיק מהמקום הטוב ביותר אל מקום טוב יותר מבחינת תוצאות שהוא מביא בגוגל. אבל איך עושים את זה בצורה הטובה ביותר?

ניתוב כתובות הדומיין באופן הנכון

ישנן כמה דרכים לניתוב הכתובות לשפות מתאימות: באמצעות סאב דומיינים שונים לכל שפה ואז כל דובר שפה או כל גולש למעשה מגיע ליעד המתאים לו, באמצעות מיקום התוכן בספרות שונות או על ידי שינוי הפרמטר שמגיע אחרי שם הדף עצמו ויכול לנתב את הקורא אל היעד הרצוי בהתאם להחלטה.

כמובן, ישנן דרכים נוספות רבות וטובות המאפשרות לנתב את האתר ולשנות את השפה כך שהיא תהיה מותאמת לקוראים בשפות שונות ואולם מצד גוגל עדיפים תמיד יהיו אמצעים המקובלים על מנוע החיפוש כמו אלו שצוינו לעיל. 

יחד עם זאת ישנם צעדים נוספים שיש לבצע על מנת להביא את גוגל לזהות שפות שונות באתר. לא תמיד ולמעשה, הדבר אינו מתרחש מעצמו כך שעל מנת להביא את גוגל לזהות שפות ישנה חשיבות מרבית בזיהוי השפות השונות. גוגל מזהה את השפה של האתר בהתאם לסיומת של הדומיין והמיקום של השרת כך שלדוגמה שרת הממוקם בישראל יהיה לרוב בעברית ואולם אם יהיה ממוקם ביישוב ערבי, הפרסומות יכולות להיות בערבית או שתעלה הצעה לתרגום של האתר. אפשר אפילו למקד את האתר בשפות ואזורים באמצעות הכלים של מנהל החנות ועל ידי לחיצה על חיפוש בתפקיד ו"מיקוד בינלאומי". כאשר בוחרים את הלשונית "ארץ", מסמנים למעשה את התיבה ואפשר לבחור איזו מדינה ואיזו שפה רלוונטית. 

יחד עם זאת עדיין לא מדובר בהגדרה מספקת. כדי להגיע לשירותים אלו בצורה מיטיבה, חשוב למקד באמצעות תג מיוחד המוכר בשם hreflang. תג זה הוא נעדר טקסט ומשתייך ל-rel  ומפנה אל השפה הרצויה.

איך מאפיינים חנות רב לשונית?

על ידי הגדרה נכונה של השפה שאתם מתכננים לשים באתר וכן בהתאם לאזור המגורים ולאזור הגלישה של האתר, תוכלו להגדיר בצורה הטובה והמדויקת ביותר את השפה של החנות שלכם כך שגם מי שגולש ממדינה אחרת יוכל להבין את המוצרים ואת השמות שלהם, את המשמעויות השונות של מידות, גדלים, נפחים ומשקלים ללא בעיה. 

הקידום של האתר בשפות השונות הוא כבר משימה בפני עצמה השמורה לאנשי מקצוע המתמצאים בתחום ויודעים להגדיר בצורה הטובה ביותר אילו מהתגים הם המתאימים ביותר לקידום. באופן זה אתם מקבלים אתר מקצועי ברמה הגבוהה ביותר אשר גולשים מכל רחבי העולם יכולים ליהנות מהשימוש השוטף בו ללא תקלות וללא עיכובים או צורך לתרגם את הכתוב. 

יחד עם זאת, ללא ההכנות המתאימות האתר יכול לרדת לטמיון וכל ההתאמות לשפות האחרות לא תהיינה מועילות אם לא תתבצענה בדרך הטובה ביותר. אין ספק כי על מנת להגיע לתוצאות הטובות ביותר יש להשקיע בכלים הטובים והמדויקים ביותר ללא פספוסים ובלי לוותר על הרמה הגבוהה ביותר של איכויות התגים השונים באתר ובעמודים הרלוונטיים. 

לסיכום, אז איך עושים את זה?

איך עושים את זה בצורה הטובה ביותר? באגאי עובדים כבר שנים לפי מתכונת מנצחת של בנייה, קידום ופיתוח חנויות אינטרנטיות מצליחות. AGHAI מובילה חברות בתחומים שונים להצלחה בינלאומית. רוצה לשמוע עוד? צור איתנו קשר

קובי אגאי

קובי אגאי

מייסד חברת AGHAI, בוגר יחידה 8200, יזם אינטרנט, סטארטאפיסט, בעל נסיון רב שנים בתעשיית ההיי-טק עם רקע נרחב בעולם הקומרס. שותף למיזמי אינטרנט גדולים, בעל ניסיון בעבודה מול תאגידים וחברות ענק - מומחה קידום אורגני ו SEO טכני לאתרי סחר גדולים.

טופס יצירת קשר מהיר

עדיין מתלבט? דבר איתנו - יעוץ חינם!

אהבת את המאמר? נשמח לשיתוף :)

קצר בזמן?

הזן פרטיך ותכף נתקשר​!