איך להגביר מכירות באינטרנט אחרי בניית חנות וירטואלית?

קצר בזמן? השאר פרטים ותכף נתקשר!

כבר השגת את היעד שלך וכבר מצאת דרך לבניית חנות וירטואלית ?ובכל זאת אתה מתלבט איך להמשיך להגדיל את המכירות שלך אז הנה 5 דרכים סופר-קלות שאתה יכול לבצע תוך השקעה מינימלית :

הצגת מוצרים נכונה בחנות וירטואלית

שום דבר לא נראה פחות מקצועי מהצגה רעה של המוצרים שלך, אז דבר ראשון – החנות המקוונת צריכה להראות טוב ולמשוך את העין של הגולש הפוטנציאלי. זכור שעיצוב האתר שלך זה כמו עיצוב פנים של החנות, אז הוא צריך להישאר "נקי ומסודר", שבמונחי אינטרנט אומר בלי אובייקטים זזים ובלויים שמפריעים לעין, תוויות ברורות, תמונות מושכות עין וצבעים חדים אך נעימים.

לאחר מכן, קרא את תיאורי המוצרים שלך וודא שהם יסודיים, מקיפים ומעניינים.
אחר כך הסתכל על תמונות המוצרים שלך וענה על השאלות הבאות:

  • האם הצבעים בתמונה מתאימים לצבעי תבנית עיצוב האתר שלך?
  • האם התאורה מחמיאה למוצרים שלך?
  • האם קיימת אפשרות לבצע ZOOM על התמונה הראשית ולהתקרב לאובייקטים שנמצאים בתמונה?
  • האם הרזולוציה בסדר?

לכל הפרטים האלו יש השפעה עצומה (!) על האפקטים הפסיכולוגיים שיקבעו את שיעורי ההמרה שלך, אז אל תזלזל בהם!
בנוסף, אולי תרצה להשתמש בתוספים והרחבות שיקלו על העלאת המוצרים לאתר, כגון: כלי להעלאה המונית של מוצרים (Bulk Upload בעגה המקצועית), ישנם תוספים רבים בשוק שנוצרו ממחשבה תחילה להקל על בעלי החנויות הוירטואליות בעבודתם היומיומית.Business, Technology, Notebook, Laptop, Internet

תלמד איך הגולשים מתנהגים בחנות

חובה אבל חובה לעקוב ולנתח את התנהגות הגולשים באתר שלך, כמובן שאי אפשר לנתח התנהגות גולשים אם אין לך תעבורה שמאפשרת לבצע זאת, במידה וכן עליך להבין וללמוד את ההרגלים, הצרכים והשאיפות הצרכניות של קהל היעד שלך.
דרך אחת לעשות את זה היא לסנן את העוקבים שלך במדיה החברתית ולבדוק את הגיל, המין, מדינת המוצא ותחומי העניין שלהם. אם אתה רוצה מידע יותר ספציפי על אנשים, לדוגמה על לקוחות הרשומים לרשימת הדיוור היומית שלך, מיקום גיאוגרפי, כתובת האתר המפנה, הדף שבו הם נרשמו ועוד גורמים שימושיים – אתה יכול להשתמש בתוספים רבים שמאפשרים זאת או לחלופין לדבר עם מומחי קידום חנות וירטואלית כדי לקבל יעוץ מקצועי.
מובן מאליו שאתה יכול להתאים אישית את שיווק התוכן שלך עד סף מסוים, אבל תנסה למצוא דרכים יצירתיות לשימוש במידע הזה, לדוגמה, ע"י שליחה של ברכות חג שמח לפני החגים, שליחת מיילים לגולשים שעזבו את המוצרים בשלב לפני דף התשלום ובעצם נטשו את עגלת הקניות שלהם והנעה לפעולה על-ידי שימוש בקופונים שנשלחים על-פי חוקיות מסוימת שהגדרת מראש.

קידום מוצר בחנות בעזרת משובים מהגולשים

ביקורות מוצר הם גורם מנצח כשזה מגיע לאמינות החברה. שום דבר לא יותר משכנע מהניסיון של מישהו אחר
התעקש ובקש מהלקוחות הקיימים שלך לכתוב ביקורות על המוצרים שלך והצע תמריץ בתמורה לכך.

חשוב: מומלץ מאוד להתקין תוספים המאפשרים להרחיב את תכונות הקידום האורגני, אחד הדברים החשובים ביותר הוא להשתמש בסכמה, שימוש בתכונה זו הוא אחד הפרמטרים החשובים כדי להגיש את אתר המכירות שלך 'על מגש של כסף' לגוגל.

השתמש במערכת דיוור אלקטרוני (ניוזלטר) כדי לבקש מרוכשים לחזור לאתר ולתת ביקורות מוצר, אני מאמין בטריגרים כדי לגרום להגברת מכירות – הצע לרוכש קופון 5% הנחה אם יחזור לכתוב פידבק (חיובי כמובן) על המוצר שרכש.

תתפלא אבל אפילו ביקורות לא מושלמות יכולות להגדיל את המכירות בחנות שלך, למה? כיוון שהן מכינות את הלקוח לחסרונות המוצר, שברוב המקרים הוא רוצה לדעת עליהם (שקיפות לא תזיק).

השתמש בהחזרת עגלות נטושות

אחד הכלים הכי שימושיים שיכולים לעזור לך להגדיל את המכירות בחנות הוא הכלי לניתוח התנהגות גולשים שהזכרנו מקודם אשר שולח הודעת אימייל אוטומטית ומציע הנחות כתמריץ ללקוחות שעזבו את החנות לפני שהשלימו את שלב הקנייה שלהם.
ככה, אתה ממיר בעיה ליתרון, ושומר על לקוחות לאורך זמן, שבטוח יחזרו לחנות שלך שוב בעתיד!

פתה את הלקוחות

אם יש לך מוצרים שנמצאים במלאי כבר הרבה זמן, או אם יש אירוע מיוחד שיכול לשמש תירוץ ליצירת מכירות (זוכר את ברכות חג שמח שהזכרנו לפני כן?), צור קודי קופונים אטרקטיביים והפץ אותם ברחבי המדיה החברתית שלך וערוצי שיווק אחרים שאתה משתמש בהם לניהול הקמפיינים שלך.
אתה אפילו יכול להציע אותם בתמורה ל-"like" לדף הפייסבוק כדי להגביר את מיתוג וחשיפת החברה.
זכור שקודי קופונים שנוצרים מ-ממשק האדמין נשארים באינטרנט הרבה זמן, אז ליתר ביטחון, וכדי למנוע אי-הבנות מומלץ ואף רצוי בעת יצירת הקופונים להגדיר תאריך תפוגה.

 סיכום

אם אתה מוכר באינטרנט כבר תקופה אני מאמין שיש לך את הידע המתאים ליצירת קצב מכירות 'סביר', אבל אם אתה רוצה להאיץ את קצב המכירות אני ממליץ לך ליישם את הטיפים שכתבתי במאמר הזה – אלו טיפים שמומחים לקידום משתמשים בהם כחלק מהאסטרטגיה שלהם.

אם אתה עדיין לא מבין מה לעשות או חושב שאתה זקוק לעזרה – תמיד תוכל ליצור איתנו קשר – יעוץ חינם!

קובי אגאי

קובי אגאי

מייסד חברת AGHAI, בוגר יחידה 8200, יזם אינטרנט, סטארטאפיסט, בעל נסיון רב שנים בתעשיית ההיי-טק עם רקע נרחב בעולם הקומרס. שותף למיזמי אינטרנט גדולים, בעל ניסיון בעבודה מול תאגידים וחברות ענק - מומחה קידום אורגני ו SEO טכני לאתרי סחר גדולים.

עדיין מתלבט? דבר איתנו - יעוץ חינם!

אהבת את המאמר? נשמח לשיתוף :)

קצר בזמן?

הזן פרטיך ותכף נתקשר​!