איפה המשרדים שלנו?

המנוף 2, רחובות

ראשון - חמישי 07:00-19:00

לחץ כאן להתחלת שיחה

073-3744110

כיצד לעצב דף מוצר בצורה הנכונה ושיווקית

קצר בזמן? השאר פרטים ותכף נתקשר!

לא משנה מה אתה מוכר, דף מוצר אפקטיבי יכול להיות ההבדל בין ביצוע מכירה או אובדן הלקוח לאחד המתחרים שלך.

דפי מוצר הם לעתים קרובות המקום בהם אנשים מקבלים את החלטת הרכישה הסופית שלהם בעת קניות ברשת, ולכן חשוב שהדף שלך ישיג את תשומת ליבם ויכיל את כל המידע הדרוש להם לפני שהם קונים.

בניית חנות אינטרנטית אינה עוד האתגר הטכני שהייתה בעבר – כמעט כל אחד יכול לתכנן ולבנות אתר בו הלקוחות יכולים לקנות את המוצרים שלהם. אם כבר יש לך חנות פיזית, אז להיכנס לרשת להרחיב את קהל הלקוחות שלך זה השלב המתבקש הבא, נוכחות מקוונת תפתח שווקים שאחרת לא תהיה לך גישה אליהם.

אך על מנת שהחנות המקוונת שלך באמת תצליח למשוך לקוחות ולהגדיל את העסק שלך, עליך לדאוג שדפי המוצר שלך יהיו מעוצבים בצורה נכונה, רוב האנשים מבלים פחות מ -15 שניות באתר אינטרנט מסוים, כך שברגע שמישהו יגיע לדף המוצר שלך, יש לך רק זמן קצר כדי לעורר את העניין שלהם, כדי לעשות זאת במהירות הקפד להציג את המידע החשוב ביותר – 

  • כמו תיאור
  • תמונות מוצר
  • מחיר וכפתור “הוסף לעגלה” – באופן בולט בסמוך לראש הדף.
  • כתוב תיאור מוצר משכנע

אחד המרכיבים החשובים ביותר לאחר הקמת אתר מכירות שבכל דף מוצר הוא תיאור מוצר כתוב היטב שמציין בבירור מה אתם מוכרים ומדוע קונה פשוט צריך את זה, כמו בכל צעד בשיווק שלך דף המוצר שלך צריך להכיל מידע עדכני ורלוונטי לקהל שלך, אך יש כמה דברים נוספים שכדאי לזכור כשאתה כותב תיאור של המוצר שלך.

עיצוב דף מוצר בחנות וירטואלית

תקנה את אמון הרוכש

מחקרים הראו כי רוב האנשים נוטים לסרוק דף אינטרנט במקום לקרוא אותו במלואו, כך שהתיאור הראשון שלקוחות רואים בדף המוצר שלך צריך להיות ברור ולעניין זה מה שרוב המשתמשים עושים לאחר פתיחת אתר מג’נטו, עדיף להימנע מתוכן שיווקי מדי או שימוש ביותר מדי קלישאות פשוט ספק מידע פשוט שיסייע לקונים לקבל את החלטת הרכישה שלהם, זכור תמיד תוכל לכלול פרטים נוספים או תיאור ארוך יותר בהמשך הדף.

ענה על שאלות שיש לקונים על המוצר שלך

לפני ביצוע רכישה, הקונים ירצו להיות בטוחים שהם יודעים בדיוק מה הם קונים. אמנם סביר להניח שלא תוכל לחזות בכל שאלה אפשרית שעלולה להתעורר, אך תרצה לוודא שללקוחות יש מספיק מידע לקנות בביטחון.

אם אתה מוכר פריט לבוש למשל, ספר לקונים איזה סוג בד זה ואיך הם יכולים לצפות שהפריט יתאים לחלופין, אם אתה מוכר רהיט שתף את הממדים של הפריט, את החומרים ממנו הוא עשוי ואם הוא דורש הרכבה ברגע שהם יקבלו אותו.

החיה את המוצר שלכם בעזרת תמונות

לקוחות אינם מסוגלים ליצור אינטראקציה פיזית עם מוצרים בזמן שהם עושים קניות באינטרנט, מה שאומר שהם מסתמכים על התמונות שלך כדי לעזור לשכנע אותם לקנות למעשה, רוב הצרכנים סבורים כי האמצעים החזותיים בהם האתרים משתמשים הם הגורם המשפיע ביותר על החלטת הרכישה, לכן וודא שהתמונות בדף שלך מעבירות מרקם, גודל, צורה או כל היבט אחר במוצר שלכם שעשוי לעניין אותך כלקוח.

תמונות מרובות עדיפות על תמונה אחת בלבד

סקרים רבים שנעשו הראו שהצרכן הממוצע רוצה לראות לפחות 3 תמונות של המוצר שהוא עתיד לקנות. לכן מאוד מומלץ להוסיף כמה תמונות של המצור שלך,  למרבה המזל מרבית הסמארטפונים מצוידים במצלמות נהדרות, כך שגם אם אינך מקצוען, תוכל לצלם תמונות יפות ואיכותיות מספיק.

הצג זוויות שונות

עזור ללקוחות שלך לדמיין כיצד נראה הפריט באופן אישי על ידי שימוש בתמונות מנקודות מבט או קרבה שונות ,אם אתה מוכר פריט לבוש, לדוגמה לקוחות ירצו לראות איך זה נראה מזוויות שונות בזמן שהם לובשים.

כשאתה מתכנן את התמונות שלך, הקפד לכלול לפחות תמונה אחת עם סרגל מדידה שייתן להם אפשרות להעריך את סדר הגודל של המוצר. 

השתמש בתמונות המציגות אורח חיים

תמונות אורח חיים הן דרך נהדרת לספר את סיפור המוצר שלך – ולעזור ללקוחות שלך לדמיין כיצד הם עשויים להשתמש בו בחיי היומיום שלהם.

שלב מיקומים, אביזרים ואנשים שיעניקו לקהל שלך יותר הקשר לגבי הדבר שאתה מוכר. לדוגמה, אם אתה מוכר בגדי ים, שקול לבקר בבריכה או בחוף הים כדי לצלם תמונות. 

תן לקונים קריאה ברורה לפעולה

ייתכן שבדף המוצר שלך יש תמונות יפות ותיאור נהדר, אך אם הקריאה לפעולה שלך אינה משכנעת או שלא קל למצוא אותה, סביר להניח שלא תקבל את התוצאות שאתה מחפש. 

דף מוצר טוב מאפשר ללקוחות להוסיף פריט לעגלת הקניות שלהם בלחיצה אחת בלבד. עדיף שהכפתור לפעולה ימוקם באופן בולט בדף, בצורה הבולטת מהתכנים האחרים שלך.

לאחר שתתייחס לחלקים בדף המוצר שאנשים יראו ברגע שהם יגיעו, תוכל להפנות את תשומת ליבך לכל שאר הדברים שעשויים לעניין את הלקוחות שלך בזמן שהם גוללים במורד הדף.

ספק פרטי מוצר נוספים

אם יש לך יותר מה לומר על המוצר שלך מכפי שהצלחת לכלול קודם בדף, זה מקום נהדר לעשות את זה. כתוב תיאור מוצר יסודי כדי לספר לקונים את כל מה שהם צריכים לדעת. המטרה שלך בחלק זה היא לספק לאנשים את כל המידע הנוסף שהם צריכים כדי לבצע רכישה.

  • עלות נמוכה להקמה ראשונית של העסק- ניתן להקים חברה במינימום השקעות רוצים לדעת כיצד ? קרא עוד>

לסיכום -הוסף המלצות של לקוחות

נצל את המשוב החיובי שכבר קיבלת על ידי שילוב ביקורות של לקוחות והמלצות בדף המוצר שלך. לקונים אכפת מדעותיהם של קונים אחרים, וסקירה מזהירה של המוצר שלך עשויה להיות בדיוק הדבר שהלקוח הפוטנציאלי צריך כדי לעזור לו לקבל את ההחלטה הסופית לקנות.

רוצים שנעצב לכם את דף המוצר בחנות שלכם ? צרו איתנו קשר שיחת יעוץ בחינם !

קובי אגאי
קובי אגאי
מייסד חברת AGHAI, בוגר יחידה 8200, יזם אינטרנט, סטארטאפיסט, בעל נסיון רב שנים בתעשיית ההיי-טק עם רקע נרחב בעולם הקומרס. שותף למיזמי אינטרנט גדולים, בעל ניסיון בעבודה מול תאגידים וחברות ענק - מומחה קידום אורגני ו SEO טכני לאתרי סחר גדולים.
60 שניות על חנות וירטואלית
טופס יצירת קשר מהיר
מאמרים לבניית חנות
עדיין מתלבט? דבר איתנו - יעוץ חינם!
אהבת את המאמר? נשמח לשיתוף :)
פתאום כולם רוצים למכור באינטרנט!

בניית חנות וירטואלית בתוך 5 ימי עסקים – הנחה של 40% עקב המצב.

רוצה לשמוע עוד? הזן פרטיך ותכף נתקשר
או התקשר אלינו
קצר בזמן?

הזן פרטיך ותכף נתקשר​!