הקמת חנות אינטרנטית והשפעתה על הצלחת העסק

קצר בזמן? השאר פרטים ותכף נתקשר!

כשאתה חושב על הקמת אתר מכירות, מה התמונה הראשונה שעולה בראשך? צרכן שמוסיף מוצרים לעגלת הקניות שלו ברשת?

לעתים קרובות מאוד אנשים מניחים שמסחר אלקטרוני מוגבל לקניות מקוונות של צרכנים. אמנם זה נכון שההשפעה העיקרית של המסחר האלקטרוני הן קניות ברשת, אך יש לו השלכות מרחיקות לכת מעבר לכך.

אם אתה אחד מאלו שחושבים על להקים עסק אינטרנטי או רוצים להרחיב את העסק הקיים ולהיכנס לעולם המסחר האלקטרוני, תוכל למצוא כאן כיצד הקמת חנות אינטרנטית תשפיע על העסק שלך.

הקמת חנות אינטרנטית בכמה קליקים

מה שאתה באמת צריך לדעת-

  • המסחר האלקטרוני המכיל מערך בלתי נגמר של חברות וירטואליות,  מאתגר כיום אסטרטגיות כלכליות מקובלות ומייצר תחרות יתר שלא הייתה מעולם, בעוד הגלובליזציה והאינטרנט פותחים שווקים חדשים יותר שאפשר להגיע אליהם, הם מביאים גם מספר עצום של מתחרים שכולם מחכים לגנוב את נתח השוק שלך.
  • בעידן זה של טכנולוגיה וקניות מקוונות, עסקים שלא קופצים על העגלה המסחרית האלקטרונית הולכים ללכת לאיבוד, אך זה לא אומר שאתה צריך לפנות לשירותי עיצוב אתרי המסחר האלקטרוניים הראשונים שאתה נתקל בהם כדי לתכנן את החנות האינטרנטית עבור החברה שלך.
  • אתה זקוק לאסטרטגיה מסחרית מחושבת היטב כדי לעקוף את המתחרים שלך, להרחיב את העסק שלך, להגדיל את ההכנסות ומעל הכל לקחת את העסק שלך לשלב הבא.

עלות מול תשואה- האם זה משתלם

הכלל הגורף בכלכלה הוא שאף עסק לא יכול להישאר ברווח למשך זמן ארוך מדי, תמיד תהיה ירידה באיזשהו שלב שנגרמת בעקבות ההוצאות שכרוכות בניהול עסק. 

עם זאת, עיקרון כלכלי קלאסי זה אינו חל על עולם המסחר האלקטרוני, עסקים אלקטרוניים הוכיחו שהם יכולים לשמור על צמיחה מדהימה, תוך שהם ממשיכים להציע תשואות מצוינות, אחת הסיבות העיקריות שבעקבותם החליטו בעלי העסקים לפנות לפתיחת חנות אינטרנטית  היא שמסחר אלקטרוני אינו זקוק להשקעות גבוהות שלא כמו עסקים מסורתיים.

עסקים אלקטרוניים מסתמכים על תקשורת, IT וטכנולוגיה, צרכי התשתית והמלאי הם מינימום פשוט, עיקר ההשקעה מורכבת מיחסי לקוחות, תמיכה, תשתיות IT וכדומה ולאחר ביצוע ההשקעות הראשוניות, העלות לניהול השוטף נמוכה באופן דרמטי בהשוואה למודלים עסקיים מסורתיים.

גישה לשווקים חדשים-תוכלו לגעת בהכל

רק לפני מספר שנים זה היה כמעט בלתי אפשרי לעסקים לפנות לשווקי לקוחות אחרים, המסחר האלקטרוני הפך את זה למשחק ילדים, היום מכירת המוצרים והשירותים שלך, לאנשים שנמצאים בכל מקום בעולם היא משימה קלה לביצוע וכן, כעת תוכל למכור את המוצר לא רק לשוק המקומי שלכם אלא לאנשים בכל פינה בעולם.

גם שיווק המוצרים שלך לשווקים אחרים הוא משימה לא מורכבת. משמעות הדבר, שמגרש הסחר האלקטרוני מאפשר לכל העסקים נקודת מוצא די זהה, כך שגם עסקים קטנים יכולים לפנות לקהל היעד של חברות גדולות.

עלות נמוכה להקמה ראשונית של העסק

רק כמה עשורים אחורה, כדי להקים עסק, היה צורך בהון אדיר עם זאת, המסחר האלקטרוני שינה את כל זה,כיום ניתן להקים חברה מהמוסך של החברה במינימום השקעות. 

עם מכירות מקוונות, בעלי עסקים אינם צריכים לרשום מלאי נרחב. הם יכולים להוסיף מוצרים למלאי שלהם על פי דרישת הלקוח. יתרה מזאת, מסחר אלקטרוני הפחית באופן משמעותי את עלויות התקורה של ניהול עסק.

שיתופי פעולה גדולים יותר וטובים יותר

באופן מסורתי, בעלי עסקים קטנים שהתמחו בנישה מסוימת הוגבלו לשווקים ספציפיים. למרות שהנישה שלהם הייתה מותאמת אישית ומובחנת, הם לא יכלו להרוויח רווחים גבוהים יותר בגלל אי זמינותם לשווקים גדולים יותר.

עם הופעתם של מקומות שוק  מסחר אלקטרוני כמו אמזון, פליפארט ואחרים. 

היום בעלי עסקים קטנים נרשמים לפלטפורמות הללו ומשלמים עמלה קטנה עבור כל מוצר שנמכר בפלטפורמה. בתמורה הם מקבלים גישה לשווקים גדולים ורחבים מאי פעם, ובכך יוצרים מצב רווחי לשני הצדדים.

כיצד משפיע מיקומך הגאוגרפי על המכירות בחנות ?

כיום עסקים יכולים למכור ישירות ללקוחות ללא צורך במתווכים כלשהם, נגיד אתה בעל עסק קטן שמוכר בדים מקומיים ,בעבר היית צריך להיות תלוי בספקים ובמתווכים כדי להפיץ את הבדים שלך למיקומים גיאוגרפיים שמעבר לסביבתך הקרובה.

המסחר האלקטרוני שם קץ לכל המתווכים האלה, כעת כל שעליכם לעשות הוא לפנות לחברת פיתוח ולעצב חנות מקוונת לעסק שלכם. עם זה, אתה מחובר ישירות ללקוחות שלך ללא כל מתווך.

  • המומחים של AGHAI מצאו 6 דרכים להגרת מכירות בחנות וירטואלית– לצפייה במאמר > לחץ כאן  

עסקים פתוחים 24/7

בעולם המסחר האלקטרוני אין הפסקה. עסקים פתוחים 365 יום בשנה, 7 ימים בשבוע ו-24 שעות ביממה היום מכירות יכולות להתרחש בכל עת של היום לעומת זאת, בעבר, באופן מסורתי עסקים נאלצו לסגור קניות בסוף היום המשמעות היא שהקונים הוגבלו ונאלצו להשלים את הרכישות שלהם בזמן מסוים.

 

לסיכום

הקמת חנות אינטרנטית כיום, עם הופעתן של פלטפורמות מסחר אלקטרוני, קונים יכולים לקנות בכל עת שנוח זה יכול להיות באמצע הלילה או כאשר הם שוכבים להנאתם על הספה , רוצים לדעת יותר ? צור איתנו קשר שיחת יעוץ בחינם!

קובי אגאי
קובי אגאי
מייסד חברת AGHAI, בוגר יחידה 8200, יזם אינטרנט, סטארטאפיסט, בעל נסיון רב שנים בתעשיית ההיי-טק עם רקע נרחב בעולם הקומרס. שותף למיזמי אינטרנט גדולים, בעל ניסיון בעבודה מול תאגידים וחברות ענק - מומחה קידום אורגני ו SEO טכני לאתרי סחר גדולים.
60 שניות על חנות וירטואלית
טופס יצירת קשר מהיר
מאמרים לבניית חנות
עדיין מתלבט? דבר איתנו - יעוץ חינם!
אהבת את המאמר? נשמח לשיתוף :)
פתאום כולם רוצים למכור באינטרנט!

בניית חנות וירטואלית בתוך 5 ימי עסקים – הנחה של 40% עקב המצב.

רוצה לשמוע עוד? הזן פרטיך ותכף נתקשר
או התקשר אלינו
קצר בזמן?

הזן פרטיך ותכף נתקשר​!