עושים סדר פסח בחנות הוירטואלית ! כיצד תצליחו למכור הרבה יותר בעזרת קמפיין ממומן בפייסבוק

קצר בזמן? השאר פרטים ותכף נתקשר!

דמיין כלי פרסום שיעזור לך להגיע ללקוחות האידיאליים שלך על סמך מה שהם אוהבים, תחומי העניין שלהם התנהגויותיהם,כלי שחוסך לך זמן וכסף על ידי ביצוע אופטימיזציה של הצגת המודעות שלך בכדי שיגיעו לאלו שסביר להניח שיעברו לאתר שלך.

זה מה שאתה מקבל עם פרסום בפייסבוק, הפלטפורמה משמשת יזמים רבים בתחום המסחר האלקטרוני, במיוחד כאלה שמתחילים עסק לאחר בניית חנות אינטרנטית בלי ניסיון רב בפרסום או תקציב גדול להוציא,כל אחד יכול לתדלק את הצמיחה העסקית שלו באמצעות מודעות בפייסבוק, כל עוד הם מוכנים ללמוד את היסודות.

למה כדאי להשתמש במודעות פרסום בפייסבוק?

עם כל כך הרבה אפשרויות, ההחלטה היכן לבזבז את תקציב השיווק שלך יכולה להיות קשה בדרך כלל בעלי עסקיים עושים זאת לאחר פתיחת אתר מכירות על מנת שיכולו לפרסום אותו כחלק בפונקציה חברתית בפייסבוק של הדף העסקי שלהם.

קמפיין מומן בפייסבוק קידום אורגני וממומן

מה שהופך את פייסבוק לאטרקטיבית במיוחד עבור בעלי עסקים חדשים ומנוסים, מסתכם בשלושה דברים:

  1. יצירת תנועה לאתר שלך מרשת חברתית  מאוד פעילה- פייסבוק היא מקום בו אנו מתחברים עם משפחה וחברים, וכמה שאנחנו שונאים להודות בכך – זה די ממכר, בפייסבוק יש יותר משני מיליארד משתמשים חודשיים פעילים, ואותם משתמשים מבלים יותר בפייסבוק מאשר ברשתות חברתיות מתחרות, בנוסף פייסבוק מחזיקה במסנג’ר ואינסטגרם, שתי אפליקציות ניידות פופולריות נוספות הנגישות למפרסמים בפייסבוק דרך פלטפורמת הפרסום שלה.
  2. התמקדות בלקוחות על סמך דמוגרפיה, תחומי עניין והתנהגויות- פייסבוק מיועדת לשיתוף עדכונים ומידע אישי, כגון תמונות חופשה, מערכות יחסים, ותחומי עניין, כל התחביבים, הקשרים ותחומי העניין השונים שמפורסמים בפייסבוק ובאינסטגרם יוצרים פרופילי משתמשים מפורטים שמפרסמים יכולים להשתמש בהם באמצעות מודעות ממוקדות, מפרסמים בפייסבוק יכולים להתאים את מוצריהם ושירותם לרשימה ארוכה של תחומי העניין, התכונות וההתנהגות של המשתמשים, וכתוצאה מכך סבירות גבוהה יותר להגיע ללקוחות האידיאליים שלהם.
  3. יצירת מודעות למותגלרוב העסקים יש עמוד עסקי בפייסבוק ו / או אינסטגרם בו הם משתמשים לצורך חיבור עם והלקוחות שלהם במדיה החברתית, כשאתה מחליט להשתמש במודעות בתשלום בפייסבוק ובאינסטגרם, אתה יכול לבחור שהן יגיעו מהדפים החברתיים של המותג שלך, לרוב זה גורם לחשיפה מוגברת של המותג ולעוקבים חדשים לחברה שלך,  זהו אחד היתרונות של פרסום בפלטפורמות חברתיות.

איך להפיק את המירב ממודעות פרסום בפייסבוק?

התנסה במיקוד לפי קהל

פייסבוק מאפשרת לך למקד את פרסום המודעה שלך לקהל יעד ספציפי, התחל עם קהל צר ואז הרחב אותו לאט על ידי הוספת קטגוריית עניין אחת בכל פעם, לדוגמה אתה יכול להתחיל עם קהל שמתעניין במיוחד ב”חופשות סקי בשוויץ “ואז להרחיב אותו לאחר מספר שבועות.

אתה יכול להתחיל להוסיף “חופשת סקי” ואז “סקי וסנובורד” וכן הלאה, בדרך זו יהיה לך מושג טוב כיצד הרחבת קהל היעד שלך משפיעה על התוצאות שלך.

תוכל גם להשתמש במיקוד לפי קהל כדי ליצור מודעות שונות לקבוצות הקשורות ליעדים עסקיים שונים. לדוגמה, אתה יכול לדבר עם לקוחות קיימים באופן שונה מכפי שאתה עושה עם אנשים שמעולם לא שמעו על העסק שלך, אתה יכול גם להציע מבצעים על בסיס הקשר הקיים שלך עם הלקוחות.

אם יש לך עסק מקומי, אתה יכול למקד את הקהל שלך באמצעות קוד מיקוד,זה מועיל גם אם אתה מכיר עיר או שכונה מסוימת שבהם הרבה לקוחות פוטנציאליים.

השתמש בפייסבוק פיקסל

פייסבוק פיקסל הוא פיסת קוד קטנה שיכולה להשפיע מאוד על קמפיין המודעות שלך בפייסבוק במיוחד לאחר הקמת אתר Magento, ברגע שאתה מציב את הקוד באתר שלך, הוא מאפשר לך לעקוב אחר המרות, לבצע שיווק מחדש לאנשים שצפו במוצר באתר שלך וכו’.

גם אם אינך מוכן עדיין לעסוק בכמה מהאסטרטגיות המתקדמות יותר שפייסבוק מציעה, עליך להתקין אותה כעת, ככה יהיו לך נתוני מעקב ושיווק מחדש מוכנים לשימוש כשאתה מוכן להתחיל לבצע אופטימיזציה של מודעות הפייסבוק שלך.

השתמש בתמונות ווידאו איכותיות

תמונות מטושטשות או סרטונים קופצים במודעות שלך יגרמו לך לאבד הרבה מאוד צופים, הרבה גולשים מאוד לא אוהבים לראות תמונות כאלו מאחר והן מצביעות על זלזול ואיכות ירודה,המילים שלך חשובות, בטח, אבל הוויזואליות של המודעות היא מה שימשוך תחילה לתשומת ליבם של הצופים וייצור את הרושם הטוב ביותר.

בדוק הכל

חשוב לא להניח הנחות מה יעבוד ומה לא במודעות הפייסבוק שלך. בכל פעם שאתה מנסה משהו חדש, עליך לבדוק את זה מול המודעות הקודמות שלך, כדי שתוכל לראות אם אתה מבצע שיפורים בערכים החשובים לך ביותר.

שיטות העבודה המומלצות למודעות פייסבוק משתנות כל העת. רק אתה יודע מה עובד עבור הקהל הספציפי שלך, והדרך היחידה שאתה יכול להתעדכן בידע זה היא על ידי בדיקה.

רוצים לדעת יותר? 

רוצים לדעת כיצד להתמודד עם הנושאים האלה ומדוע חשוב לייעל את האתר ולבצע אופטימיזציה באופן תמידי- קרא ולמד>

לסיכום- עקוב אחר הביצועים על מנת לייעל אותם

עקוב מקרוב אחר הביצועים של הקמפיינים הממומנים שלך, אם קמפיין לא מציג ביצועים טובים תעביר את הכסף שלך למודעה שכן עושה זאת, או שתיצור מודעה חדשה.

אם אתה רק מתחיל בפרסום, ייתכן שיהיה הגיוני להריץ מספר מודעות עם קהלים קטנים ותקציבים, לאחר שקבעת מה עובד הכי טוב, השתמש במודעה הזוכה כקמפיין הפרסום העיקרי שלך.

פלטפורמת הפרסום בפייסבוק נועדה להיות קלה לשימוש עבור אנשים עם ניסיון מועט, או ללא ניסיון בתחום השיווק הדיגיטלי, מה שהופך אותה לאטרקטיבית עוד יותר עבור יזמים עצמאיים ובעלי עסקים קטנים, שאינם רוצים לשלם לסוכנות שתפעיל את המודעות שלהם.

עדיין אתה יכול להיעזר באנשי מקצוע שילמדו אותך לפחות בהתחלה כיצד לתפעל קמפיין ממומן בפייסבוק.

אם תקדיש זמן ללמוד את היסודות של פרסום בפייסבוק, תגדיר את חשבונך בצורה נכונה ותפתח קמפיין, מודעות פייסבוק יכולות להמשיך לתדלק את העסק שלך ולעזור לו לגדול.

רוצים לחוות את הצלחת העסק שלכם ? פנו אלינו בנוגע לקידום ברשתות החברות וראו איך העסק שלכם מכניס לא מעט כסף , צור איתנו קשר> זה בחינם ! 

 

קובי אגאי
קובי אגאי
מייסד חברת AGHAI, בוגר יחידה 8200, יזם אינטרנט, סטארטאפיסט, בעל נסיון רב שנים בתעשיית ההיי-טק עם רקע נרחב בעולם הקומרס. שותף למיזמי אינטרנט גדולים, בעל ניסיון בעבודה מול תאגידים וחברות ענק - מומחה קידום אורגני ו SEO טכני לאתרי סחר גדולים.
60 שניות על חנות וירטואלית
טופס יצירת קשר מהיר
עדיין מתלבט? דבר איתנו - יעוץ חינם!
אהבת את המאמר? נשמח לשיתוף :)

פתאום כולם רוצים למכור באינטרנט!

בניית חנות וירטואלית בתוך 5 ימי עסקים – הנחה של 40% עקב המצב.

רוצה לשמוע עוד? הזן פרטיך ותכף נתקשר

או התקשר אלינו

  • 073-3744110
  • SALES@AGHAI.CO.IL
קצר בזמן?

הזן פרטיך ותכף נתקשר​!