שירותים וכלים מומלצים לחנויות אינטרנטיות לקראת החגים

קצר בזמן? השאר פרטים ותכף נתקשר!

ענף המסחר האלקטרוני צומח במהירות ואם קפצת לאחרונה על העגלה, סביר להניח שאתה כבר יודע כמה מאתגר זה להשיג לקוחות, אתה יכול להשתמש במבצעים אטרקטיביים בכדי להעביר תנועה לאתר האינטרנט שלך, אבל לגרום להם להשלים את הרכישה זה משחק אחר לגמרי.

האמת, בעוד שאנשים אוהבים קניות באינטרנט ומבצעים מעולים, הקמת חנות אינטרנטית הם יודעים שהם יכולים לחפש אפשרויות נוספות לפני שהם מתחייבים לאחת מהן.

מה זה אומר?

שעדיין יש לך סיכוי לגייס הכנסות נוספות לחנות המקוונת שלך, כל שעליך לעשות הוא ליצור את אסטרטגיית השיווק והרכישה הנכונה של מסחר אלקטרוני, ולבצע אותה באמצעות מערך הכלים הנכון.

אספנו כמה מהשירותים והכלים הפופולריים והשימושיים ביותר לניהול נכון וייעול עבור חנויות אינטרנטיות- 

Google Analytics

המקום הראשון להתחיל בו בעת בניית אתר מכירות שלך או אופטימיזציה נוספת למכירות גבוהות יותר, הוא לחפור עמוק בנתונים, Google Analytics משתלב בקלות כמעט עם כל פלטפורמות המסחר האלקטרוני, כלי זה עוזר לך לבדוק מאיפה התנועה לאתר שלך מגיעה, באילו דפי מוצר מבקרים הכי הרבה גולשים ואיפה הם נוטשים, אתה יכול לקבל הרבה תובנות לגבי הלקוח הפוטנציאלי שלך ושוק הלקוחות הקיים על ידי יישום התכונות המשופרות של מסחר אלקטרוני.

מתכנן מילות המפתח של גוגל

בשלב הבא שאנו ממליצים בדרךכלים מומלצים לחנות וירטואלית כלל לחנויות מקוונות הוא להקפיד על SEO שלהם, בעוד שמודעות בתשלום בהחלט יביאו לך תנועה וכמה מכירות, בניית התנועה האורגנית שלך תבטיח זרימה קבועה של לקוחות, מתכנן מילות המפתח של גוגל עוזר לך למצוא מילות מפתח שאנשים שהם קהל היעד שלך משתמשים בהן לחיפושים, אתה יכול לסנן מילות מפתח אלה על סמך מיקום ודמוגרפיה כדי לבצע אופטימיזציה נוספת של דפי המוצר שלך.

שיווק בדוא”ל

שיווק בדוא”ל הוא הדרך היעילה ביותר עבור עסקים להתחבר לצרכנים ולהגדיל את העסק שלהם. אחד הכלים הפופולריים הוא  MailChimp, כלי זה מהווה אפשרות קלה להתחיל בשיווק בדוא”ל, השירות ניתן בחינם עד 2,000 מנויים או 12,000 מיילים בחודש, במילים פשוטות, MailChimp פשוט עובד וזה כל כך קל להתחיל, תוכניות בתשלום יכולות להיות יקרות למדי, עם זאת, אנו מציעים לך לדאוג לכך כאשר היא הופכת לבעיה ולהתמקד בהתחלה בהגדלת רשימת הדוא”ל שלך.

תוכנות שיווק בדוא”ל מציעות לך את היכולת ליצור ולתזמן מיילים אוטומטיים, תוכל לחבר בקלות את עגלת הקניות שלך לחשבון שלך בשירות זה כל שתוכל לתכנן לשלוח דוא”ל על סמך הרשמות למועדון לקוחות, צפיות באתר ועוד, שירות/ כלי זה לרוב מאפשר לך לבצע עוד הרבה חלוקות של רשימת כתובות הדוא”ל שלך לפי קריטריונים שונים כך שתוכל לבצע שיווק דוא”ל מותאם אישית.

בנוסף חלק מהכלים האלו אף מציעים לך עזרה בניתוחים מתקדמים של הנתונים באתר שלך על מנת שתוכל להתאים את השיווק דרכם עוד יותר.

צ’אט חי

שירות לקוחות הוא חלק מכריע בכל עסק, האופן בו עסק מתמודד עם לקוחותיו יקבע אם הם ימליצו עליו לכל אחד.

אתרי מסחר אלקטרוני עומדים בפני מגבלות מסוימות בכל הנוגע לשירות לקוחות, לפיכך הרבה חנויות מקוונות מכילות כלי לצ’אט חי. 

כלי צ’אט חי מקל על עסקים לשמור על קו תקשורת ברור עם הלקוחות שלהם בכל עת, בין אם הלקוחות שלכם זקוקים לעזרה במציאת המוצר המתאים ובין אם הם זקוקים לתמיכה טכנית, בעזרת תוכנת Live Chat תוכלו לתת להם הדגמה חיה של השירות או המוצר שלכם, כמו כן בחלק מהכלים יש תכונה הנקראת  ‘שיתוף מסך’ המאפשרת לך להנחות את הלקוח שלך צעד אחר צעד.

  • מודעות פייסבוק- מדוע אנו מציינים מודעות פייסבוק ככלי חובה עבור החנות שלך? מכיוון שהפלטפורמה הזאת מריצה את אחת מפרסומות השיווק החזקות ביותר להמרת מבקרים ללקוחות, ישנם מבקרים בחנות שלך שעוזבים ללא המרה אך עדיין מעוניינים במוצרים שלך, באמצעות מודעות בפייסבוק שמאפשרות לך להתמקד במבקרים אלו, אתה יכול להזכיר להם את ההצעה שלך בפלטפורמה החברתית ולעודד אותם לרכוש לפני שהמוצר לא במלאי! מיקוד מחדש של פייסבוק ידוע כמשפר את ההחזר על ההשקעה בתקציבי השיווק שהקצבת.
  • כלים לעיצוב תמונות- אם עדיין אין לך מעצב בצוות, תוכל להבין את המאבק ביצירת תמונות משכנעות. כלים לעיצוב תמונות מאפשרים לכל אחד גם ללא הרבה ניסיון בעיצוב ועריכת תמונות להשיג תמונות איכותיות בקלות, לדוגמה תוכנת Canva היא כלי עיצוב פופולרי אצל בעלי חנויות מקוונות, מערכת התפעול שלו מאוד קלה לשימוש והוא חינמי ברובו, כלי העיצוב עוזר לך ליצור תמונות למדיה חברתית, אימיילים, באנרים למכירות וכו’ שיעזרו לך לגרום לאתר שלך להיות יותר מושך וויזואלית כך שהוא ישרה יותר ביטחון ואיכות אצל המבקרים.
  • כלים להקפצת מבצעים/ הנחות- רוב הבעלי העסקים לאחר פתיחת אתר Magento מבינים שקונה מקוון טיפוסי גולש לעתים קרובות בחנות, מוסיף כמה פריטים לרשימת המשאלות שלו או לעגלה ואז מחליט לנטוש את הכל, הסיבה לכך היא שהם חושבים שהם יכולים למצוא עסקה טובה יותר ממה שהם מקבלים או שיכולים לחזור אליו אחר כך, כלים מסוימים, כמו exit bee, מציעים טכנולוגיית הקפצת הודעות שמכוונת למבקר יוצא עם מודעות מותאמות אישית שיכולות לעזור לך ליצור תחושת דחיפות, או להציע הנחה נוספת או קופון בכדי לגרום למבקרים שעוזבים לא לנטוש את העגלה שלהם ולרכוש מייד, מיקוד מחדש לפני שהאורח עוזב הוא חשוב מכיוון שאם הוא עוזב, אתה מאבד אותו ויש צורך להתחיל את כל התהליך מחדש.

רוצים לדעת מהם 5 הסודות שחובה לדעת לפי הקמת חנות וירטואלית מצליחה ? לחצו כאן

לסיכום תחום המסחר האלקטרוני

הוא תחום שהולך וגדל ולכן יש בו גם הרבה מאוד תחרות, על מנת שהחנות שלך תביא לך רווחים ותישאר בתחרות, אתה צריך לגרום לה לבלוט.

אחת הדרכים לכך היא שימוש בכלים ושירותים שונים שיגרמו ליותר תנועה לאתר שלך וליצירת יותר לקוחות פוטנציאליים. 

לשיחת יעוץ חינם צור איתנו קשר ותמיד נשמח להיות שם בשביל הצלחת העסק שלכם !

קובי אגאי
קובי אגאי
מייסד חברת AGHAI, בוגר יחידה 8200, יזם אינטרנט, סטארטאפיסט, בעל נסיון רב שנים בתעשיית ההיי-טק עם רקע נרחב בעולם הקומרס. שותף למיזמי אינטרנט גדולים, בעל ניסיון בעבודה מול תאגידים וחברות ענק - מומחה קידום אורגני ו SEO טכני לאתרי סחר גדולים.
60 שניות על חנות וירטואלית
טופס יצירת קשר מהיר
עדיין מתלבט? דבר איתנו - יעוץ חינם!
אהבת את המאמר? נשמח לשיתוף :)
קצר בזמן?

הזן פרטיך ותכף נתקשר​!