איפה המשרדים שלנו?

המנוף 2, רחובות

ראשון - חמישי 07:00-19:00

לחץ כאן להתחלת שיחה

073-3744110

מה הפרמטרים שצריך להטמיע באתר כדי להפיג את חשש הלקוחות מרכישה באינטרנט

קצר בזמן? השאר פרטים ותכף נתקשר!

להרבה צרכנים קניות באינטרנט הפכו דבר שבשגרה והם לא חוששים להכניס את הפרטיים האישיים שלהם בשביל לבצע רכישה,אבל זה לא אומר שכל הלקוחות הפוטנציאליים שלך ירגישו בנוח עם זה.

אם נכנסת לשוק המסחר האלקטרוני לאחרונה, אתה בטח מודע לבעיה הזאת ואולי אתה אף מזדהה בתור צרכן פרטי.  

הקמת חנות באינטרנט בחינם

זה לא רק אתה- לצרכנים יש חששות ביטחוניים

הרבה מחקרים שנערכו על קניות ברשת, מראים שהרבה צרכנים נמנעים בסופו של דבר לרכוש מוצר דרך האינטרנט גם אם העסקה יותר משתלמת, כי יש להם חששות מפני פגיעה בפרטיות.

אם תשאל צרכן נורמטיבי ברחוב מדוע הוא חושש לבצע את הקניות שלו דרך האינטרנט הוא כנראה ייתן לך את אחת הסיבות הבאות: 

  1. המידע שלו באמת נגנב.
  2. הוא שמע בחדשות על מקרים של גניבת פרטים דרך חנות מקוונות.
  3. הוא לא מאמין שהחברה או העסק יטפלו בו כראוי במהלך הקנייה או אחריה.
  4. הוא פשוט לא סומך על החברות והטכנולוגיה.

אמנם לא תמיד תוכל לשנות את דעתו של הצרכן ולגרום לו לרכוש אצלך, במיוחד אם הסיבה היא חוסר אמונה כללי בטכנולוגיה או אם הלקוח כבר נכווה בעבר, אך כן יש מספר פעולות שתוכל לעשות על מנת לדאוג שהאתר שלך יהיה יותר ידידותי לאלו החוששים מקנייה מקוונת בעת הקמת חנות אינטרנטית-

דאגות מקניות ופרטיות

  • ברור שאנשים מודאגים מהפרות אבטחה וגניבת זהות, אך הם גם מודאגים מפרטיות ומה אתה עושה עם הנתונים שלהם.
  • באופן כללי, אנשים מאמינים כי שמירה על שליטה במידע ובפרטיות שלהם חשובה, עם זאת מעטים מאמינים כי המידע שלהם יישאר פרטי וזה לא בהכרח טענה תלושה מהמציאות.
  • נושא פרטיות הנתונים מעסיק יותר ויותר את הציבור בשנים האחרונות ככל שאיסוף וניתוח נתונים הופך למתוחכם יותר ופחות יקר,אין כמעט יום שעובר מבלי שנראה לפחות התייחסות אחת בחדשות על מעקב ממשלתי, או לפחות כתבה על פגיעה בפרטיות של פייסבוק.

היום, אחד המאבקים הגדולים ביותר עם ההתאמה האישית באינטרנט, הוא הגדרת הגבול בין מצמרר לאפקטיבי אף אחד לא רוצה שישתמשו לרעה בנתונים שלו, אך מצד שני עדיין אנשים אוהבים לקבל מודעות פרסום רלוונטיות להם וחוויות מקוונות מותאמות אישית.

בכל אופן, מאמר זה לא יעסוק לעומק בנושא כה מורכב, מספיק לדעת שבגלל סוגיות שאינן בשליטתך, אנשים נזהרים במסירת המידע שלהם – אישי או פיננסי.

אז מה אתה יכול לעשות כדי שלקוחות פוטנציאליים יחששו פחות לבצע קנייה באתר שלך לאחר פתיחת אתר מכירות  ?

נוכחות ברשתות החברתיות

מותגים ומוכרים מקוונים שמתקשרים עם הקונים שלהם ברמה הרגשית יוצרים אמון וביטחון של הלקוחות במותג.

אין עוררין על קשר חברתי וההזדמנות לקשר עם קהל היא קלה יותר מתמיד.

הרשתות החברתיות נותנות לכל עסק הזדמנות להציג את הפרופיל העסקי שלו, לא רק לקהל לקוחות ענק, אלא גם כפלטפורמה להציג את אמינות העסק שלו.

המשתמשים המוצפים בזרימה מתמדת של מידע על העסק ומודעים לכך שיש להם עם מי לדבר ושבאמת יש עובדים מאחורי המותג, מרגישים יותר בנוח לבצע לאחר מכן את הרכישה דרך האתר של החברה.

מאפייני אבטחה

  • עסקאות מקוונות הן חלק בלתי נפרד מחיינו, וככאלה, אתרי מסחר אלקטרוני יכולים להוות יעד משתלם עבור עברייני רשת,חיוני שמוכרים מקוונים יגנו על מידע הלקוחות וינקטו צעדים להבטחת פרטיות.
  • הכל מתחיל בפלטפורמת מסחר אלקטרוני מאובטחת, פלטפורמות שונות ידועות ביכולות אבטחה שונות ולכן אם עוד לא בחרת באיזה פלטפורמת בניית אתרים להשתמש, אבטחה צריכה להיות אחד הפרמטרים שיש להתחשב בהם.
  • אישור SSL: מאשר קישוריות מאובטחת בין משתמש לאתר, הצרכנים הנכנסים לחנויות המקוונת, במיוחד אלו שיותר חוששים מקנייה מקוונת, יודעים לבדוק את האתר אליו הם נכנסים והם מחפשים אחר הלוגו של SSL כדי לוודא שהקניה באתר באמת מאובטחת.

בחיפוש אחר תוכנה עבור העסק שלהם, בעלי העסקים עומדים לרוב מול בחירה קשה בין תוכנה בקוד סגור לתוכנת קוד פתוח,העניין הוא שהבחירה לא תמיד מובנת מאליה, שכן לכל אחת מהתוכנות יש את המיוחדות שלה עם שילוב של יתרונות וחסרונות,במאמר זה תקבל הסבר על קוד פתוח לעומת קוד סגור, נדבר על ההבדלים ביניהם, אך לפני כן נבהיר מהן תוכנות קוד פתוח ותוכנות קוד סגור.” לחץ כאן > לקריאה

בנוסף, יש עוד מספר תכונות אבטחה שאתה יכול להוסיף לאתר שלך כדי להגביר את האבטחה והביטחון:

  1. אימות דו-שלבי: שכבת אבטחה נוספת על ידי דרישת סיסמה או קוד שנוצרו על ידי המערכת ונשלחו באמצעות דואר אלקטרוני או טקסט.
  2. חומת אש: מהווה שער או קיר בין שתי רשתות ומאפשר תנועה מורשית וחסימת תנועה זדונית.
  3. מידע משלוח מפורט -באופן די מובן, עלויות משלוח לא צפויות הן הסיבה מספר אחת לנטישת עגלת הקניות, לא רק זה חוסר הישירות של האתר במצבים כאלו יכול לעצבן הרבה מאוד אנשים שפשוט יסרבו לקנות מהאתר הזה, אי פעם,חשוב שהאתר שלך יכלול את המידע על המשלוח בשלב מוקדם של התשלום, כדאי גם לכלול זמן אספקה ואפשרויות למשלוח מהיר יותר, אתרים צריכים לרשום גם אזורים שנמצאים מחוץ לאזורי המשלוח רגילים,אם אתה יכול כדאי לשקול משלוח חינמי, מעניין לציין כי הקונים מוציאים יותר בהזמנה כאשר כלול משלוח חינם.
  4. מדיניות החזרה-מדיניות החזרה היא תכונה חיונית בכל אתר מסחר אלקטרוני, מדיניות ההחזרה שלך צריכה להיות ברורה וכתובה או מאוירת היטב,זוהי תכונה נוספת לבניית אמון של מכירה מקוונת, זה מרגיע את הקונים שאם הם לא מרוצים או סתם זקוקים לגודל אחר, המותג שם בשבילם.
  5. שירות לקוחות-כשמדובר בניהול אתר מסחר אלקטרוני בו מרבית העסקים מתקיימים ברשת, שום דבר לא בונה אמון יותר מתכונה “צור קשר” ברורה מדי ומוצגת היטב, זה נכון במיוחד בעת מכירת סחורה מתקדמת או מוצרים טכניים.

לסיכום

לעולם אל תקשה על קונה ליצור קשר או לבקש תמיכה.

קח למשל את דף פרטי הקשר כמאפיין של האתר, הוא צריך לכלול מספר דרכים להגיע אל שירות הלקוחות, כולל טלפון, דוא”ל וטופס מקוון ולהיות ממוקם במקום ברור ובולט לעין.

צור איתנו קשר בכדי לדעת יותר שיחת יעוץ זה בחינם!




קובי אגאי
קובי אגאי
מייסד חברת AGHAI, בוגר יחידה 8200, יזם אינטרנט, סטארטאפיסט, בעל נסיון רב שנים בתעשיית ההיי-טק עם רקע נרחב בעולם הקומרס. שותף למיזמי אינטרנט גדולים, בעל ניסיון בעבודה מול תאגידים וחברות ענק - מומחה קידום אורגני ו SEO טכני לאתרי סחר גדולים.
60 שניות על חנות וירטואלית
טופס יצירת קשר מהיר
מאמרים לבניית חנות
עדיין מתלבט? דבר איתנו - יעוץ חינם!
אהבת את המאמר? נשמח לשיתוף :)
פתאום כולם רוצים למכור באינטרנט!

בניית חנות וירטואלית בתוך 5 ימי עסקים – הנחה של 40% עקב המצב.

רוצה לשמוע עוד? הזן פרטיך ותכף נתקשר
או התקשר אלינו
קצר בזמן?

הזן פרטיך ותכף נתקשר​!