איפה המשרדים שלנו?

המנוף 2, רחובות

ראשון - חמישי 07:00-19:00

לחץ כאן להתחלת שיחה

073-3744110

איך להגביר מכירות בעזרת קמפיין ממומן בפייסבוק

קצר בזמן? השאר פרטים ותכף נתקשר!

האם אתה מוציא הרבה כסף על קמפיינים פרסומיים רק בשביל לקבל תוצאות עם החזר ROI נמוך? זה פשוט לא הגיוני עבורך להמשיך לבזבז כסף על קמפיינים עם ביצועים גרועים, כשיש היום אופציות הרבה יותר טובות לקמפיינים הרבה יותר משתלמים.

קמפיין פרסום בפייסבוק הוא אחד מהם, הפרסום בפייסבוק עבר הרבה שינויים ואחד השינויים הבולטים הוא היכולת למקד את הפרסום שלך לאנשים שכבר ביקרו בעסק שלך עם מודעות רמרקטינג מותאמות אישית, זה הצעד הראשון עבור החברה שלך לאחר בניית חנות אינטרנטית.

מודעות ממומנות בפייסבוק יכולות להרתיע בעלי עסקים מסוימים כי הן לא תמיד קלות לתכנון וביצוע, אך הן חיוניות לכל קמפיין פרסום ברשתות חברתיות יש בפייסבוק יותר משתי מיליארד משתמשים פעילים מדי חודש, ויצירת מודעות ממומנות בפייסבוק, המותאמות היטב לעסק שלך יכולה לעזור לך להגיע לקהל היעד שלך.

על ידי למידת שיטות עבודה מומלצות וטעויות שכדאי להימנע מהן, תוכלו להגדיל מכירות ולמקסם את החזר ה- ROI של מודעות Facebook. 

מדריך זה משתף את כל מה שצריך לדעת על אסטרטגיית הרימרקטינג בפייסבוק – כולל הסיבות שכדאי לכם להפעיל סוג זה של קמפיין פרסום, שאותו תצטרכו לעשות מיד לאחר בניית אתר מכירות .

מהו רימרקטינג בפייסבוק?

  • לפני שנצלול לפרטים, נתחיל מלמטה ונדון בדיוק מה זה רימרקטינג של פייסבוק.
  • במילים פשוטות, רימרקטינג של פייסבוק הוא התהליך של מציאת אנשים שביקרו באתר שלך בעזרת הנתונים שלהם שנמצאים באתר שלך כדי למצוא את פרופילי המשתמש שלהם בפייסבוק.
  • לאחר מכן תוכל להפעיל קמפיינים פרסומיים המתמקדים באנשים אלו ולשכנע אותם לחזור לאתר האינטרנט שלך, עוד בהקשר צפו במאמר -המדריך המלא לקידום חנות וירטואלית בגוגל.

פרסום ממומן

האם רימרקטינג פועל למעשה?

יתכן שאתה שואל האם זו סתם עוד טקטיקה שיווקית שמבטיחה הרים וגבעות, ורק תשאיר אותך להמשיך להיאבק על מנת לשפר את ה- ROI ברגע שהקמפיין יסתיים.

האמת היא  שקמפיין רימרקטינג בפייסבוק אכן עובד והסטטיסטיקה מוכיחה זאת:

לפי מחקרים שנעשו מצאו כי מבקרים באתר שנטשו את העגלה שלהם ולאחר מכן נחשפו למודעת רימרקטינג בפייסבוק, צפויים להמיר בכ- 70%.

עוד נמצא כי שיעור הקליקים (CTR) של מודעה רימרקטינג גבוה פי 10 משיעור הקליקים של מודעת פרסום טיפוסית בפייסבוק.

באופן כללי כדאי לדעת שרוב הצרכנים אומרים כי הם ככל הנראה יהפכו לקונים חוזרים לאחר חווית קנייה בהתאמה אישית עם חברה מסוימת.

בנוסף, הלקוחות הם בני אדם ובני אדם הם יצורים מורכבים ולא החלטיים – במיוחד בעידן האינטרנט – כך שהמוח שלנו קופץ כל הזמן מדבר אחד למשנהו (וזו הסיבה שבטח יש לך מספר כרטיסיות פתוחות בדפדפן שלך כשאתה קורא את המאמר הזה).

טווח הקשב הקצר הזה גורם לעיתים קרובות לאנשים להיכנס לאתר שלך ואז לעזוב אותו תוך מספר דקות. לקוח עשוי שלא להשלים את הקנייה שלו מכל מיני סיבות, כגון: קבלת דוא”ל חשוב מהעבודה, הילד שלהם בדיוק החליט לדרוש מהם תשומת לב, הם רצו לבדוק כמה יעלה המשלוח, הם רצו לחפש את המוצרים בטלפון ולשמור לאחר כך או שהם פשוט לא בטוחים שהמוצר שלך שווה את הכסף.

הרשימה נמשכת ונמשכת אבל העניין הוא שאפשר להתגבר על הרבה מהבעיות הללו בעזרת קצת דחיפה או על ידי הצעת ערך נוסף, בצורת מודעת רימרקטינג בפייסבוק.

לדוגמה: אם דעתו של הלקוח שלך הוסחה במהלך השלב האחרון בקנייה, אינך צריך לאבד אותם לנצח אולי אם הם יראו את המוצר שלך בעדכון הפיד שלהם, הם יזכרו כמה הם רצו אותו – ויסיימו את הרכישה.

מצד שני, אם האדם שנטש את העגלה המקוונת שלו לא היה בטוח שזה שווה את הערך, אתה יכול להריץ מודעת רימרקטינג בפייסבוק כדי להציע  הנחה של 20% מהרכישה או להציג קוד קופון חד פעמי לרכישה באתר זה יכול לעזור לך לא רק לבצע את המכירה הראשונה, אלא להתחיל לבנות את קשרי הלקוחות שלך.

למעשה, אנשים התרגלו כל כך לפרסום מסוג זה, עד שיותר ממחצית מהקונים מצפים להנחה בהתאמה אישית תוך יום!

האם אנשים לא מוצאים את אסטרטגיית השיווק של רימרקטינג פולשנית?

זו שאלה חכמה שיש לשאול ,אתה בוודאי לא רוצה להפעיל מודעות רימרקטינג בפייסבוק שיגרמו לקהל היעד שלך לדאוג לפרטיותם או להרגיש שאתה עוקב אחריהם ברחבי הרשת, אך מרבית הצרכנים מצפים שיעקבו אחריהם באופן מקוון ומבינים שהמידע משמשם בשביל לשווק להם.

למעשה, כשליש מהצרכנים אומרים שהם רוצים שחווית הקנייה שלהם תהיה הרבה יותר מותאמת אישית ממה שהיא כרגע וכרבע מהגולשים ברשת נהנים לראות מודעות רימרקטינג.

אתה תראה שמודעות רימרקטינג בפייסבוק לא רק שאינן דרך פולשנית לקדם את המוצרים שלך, אלא זו דרך נהדרת להזכיר לאנשים שביקרו באתר שלך שאתה עדיין קיים. והאם הם מחליטים לעבור ממודעה זו בפייסבוק לאתר שלך זה בהחלט החלטה שלהם בלבד.

בפרסום בפייסבוק יש הרבה מאוד סוגי מודעות מהן אתה יכול לבחור, לדוגמה מודעות תמונה, מודעות וידאו ומודעות קרוסלה, ואתה יכול לבחור איזה מהן מתאימה לך, אך המודעות האידיאליות לרימרקטינג הן מודעות מוצר דינאמיות.

מהן מודעות מוצר דינמיות?

מודעות מוצר דינמיות מאפשרות לך להתמקד בלקוחות שביקרו באתר שלך וצפו במגוון המוצרים שלך אך עזבו לפני השלמת הרכישה,זהו קהל חם מאוד ולכן חשוב לפנות אליו באופן יותר ממוקד ואישי כדי לעודד אותם לסיים את הרכישה.

עם מודעות מוצר דינמיות, אתה יכול ליצור מודעה בהתאמה אישית לכל אדם עם המוצרים שהם צפו באתר שלך ושלל מוצרים אחרים, הם יראו את המודעות האלה בעדכוני הפייסבוק והאינסטגרם שלהם בפעם הבאה שהם נכנסים.

היתרון של מודעות מוצר דינמיות הוא בכך שאתה ממזער את מספר ההמרות שאבד בשלב האחרון של תהליך המכירה. המודעות מזכירות ללקוחות את המוצרים שלך ומגדילות את הסבירות שמבקר באתר יחזור לאתר שלך לקנות משהו,אתה יכול גם להציע הצעות אחרות שאולי יעניינו אותם, להציג ביקורות על מוצרים ולציין כמה זמן ייקח למשלוח להגיע או פרטים אחרים שיכולים לעזור להם לבצע את הרכישה.

רוצים שנעזור לכם בהפקת קמפיין מומן ? פנו אלינו שיחת יעוץ חינם.



קובי אגאי
קובי אגאי
מייסד חברת AGHAI, בוגר יחידה 8200, יזם אינטרנט, סטארטאפיסט, בעל נסיון רב שנים בתעשיית ההיי-טק עם רקע נרחב בעולם הקומרס. שותף למיזמי אינטרנט גדולים, בעל ניסיון בעבודה מול תאגידים וחברות ענק - מומחה קידום אורגני ו SEO טכני לאתרי סחר גדולים.
60 שניות על חנות וירטואלית
טופס יצירת קשר מהיר
מאמרים לבניית חנות
עדיין מתלבט? דבר איתנו - יעוץ חינם!
אהבת את המאמר? נשמח לשיתוף :)
פתאום כולם רוצים למכור באינטרנט!

בניית חנות וירטואלית בתוך 5 ימי עסקים – הנחה של 40% עקב המצב.

רוצה לשמוע עוד? הזן פרטיך ותכף נתקשר
או התקשר אלינו
קצר בזמן?

הזן פרטיך ותכף נתקשר​!