איך לבחור חברה לבניית חנות וירטואלית? מה הפרמטרים?

קצר בזמן? השאר פרטים ותכף נתקשר!

בשנת 2020 כל מה שידענו על עולם הרכש הקניות והשופינג השתנה’ לכל סוגי העסקים באשר הם.

ברור היום שעסק שלא קיימת לו חלופה אינטרנטית לחנות הפיזית שלו עלול להקטין באופן משמעותי את כמות הלקוחות שלו ולמצוא את עצמו, בקלות ובזריזות, מחוץ למשחק ולתחרות שקיימת במשק, כדי להישאר חלק מהמירוץ, עסקים רבים מטפחים חנות וירטואלית שמשמשת להם כערוץ מכירה נוסף, שעבורו אין כל צורך לצאת מהבית או להתאמץ בכל צורה שהיא, כדי לבנות חנות וירטואלית שכזו, כדאי לבחור חברה שיודעת איך עושים את זה בצורה הכי נכונה שאפשר, אז איך לבחור חברה לבניית חנות וירטואלית? מה הפרמטרים? ומה צריך לדעת לקראת הצעד הגדול הזה? בואו ונבדוק ביחד במאמר הקרוב ונבין קצת יותר את הנושא.

בניית חנות וירטואלית

הקמת אתר מכירות – על מה ולמה?

בעלי עסקים רבים מבינים היום את החשיבות שבתפעול חנות וירטואלית, אז על ולמה הרעש הגדול? פשוט מאוד. המאה ה-21 היא מאה שמאופיינת בטריקים טכנולוגיים חדשניים שהפכו את בני האדם שחיים על פני כדור הארץ לעצלנים. הדבר הוא לא דבר רע כמובן ולא מדובר כאן על עצלות שפוגעת בהלך החיים התקין, אולם היא בהחלט באה לידי ביטוי בכך שאנשים היום מעדיפים שהדברים יגיעו עד אליהם, ולא שהם יצטרכו להגיע אל הדברים.

ואיך זה בא לידי ביטוי? בדיוק בדרך הזו – רכישה דרך חנות וירטואלית.

אנשים היום יכולים להזמין עד הבית את כל סוגי המוצרים שעולים על דעתם – מוצרי קוסמטיקה וטיפוח, מזון יבש, אוכל מהיר, בגדים, אוזניות אלחוטיות, מוצרי חשמל למיניהם ועוד.

מה היתרונות של חנות וירטואלית?

מעבר לעניין הפשוט שאומר שהאנשים לא צריכים לצאת יותר מהבית, יש כאן עוד כמה יתרונות של חנות וירטואלית שהם משמעותיים וחשובים. יתרון בולט הוא יתרון המיקום, בזמן שעבור חנות פיזית צריך למצוא מקום פיזי – ברחוב, בקניון, במרכז קניות וכו’, עבור חנות וירטואלית צריך למצוא “מקום” בצורה הרבה יותר פשוטה, פשוט כי המיקום שלה הוא במרחב האינטרנטי, ושם יש מקום לכולם.

מתוך היתרון הזה יוצא גם יתרון נוסף – יתרון תשלום החשבונות. בעוד חנות פיזית צריכה לשלם חשבונות כמו ארנונה, מים, חשמל ועוד, חנות וירטואלית לא צריכה לשלם את כל החשבונות האלו, אלא לשלם עבור בניית חנות וירטואלית ועבור תחזוק שלה. מדובר כאן על חסכון של מאות שקלים בחודש.

איך לבחור חברה לבניית חנות וירטואלית? מה הפרמטרים?

כשמדברים על בחירת חברה לפתיחת חנות אינטרנטית מדברים כאן על כמה פרמטרים שחשוב לשים אליהם לב, 

1.הפרמטר הראשון והחשוב הוא הניסיון של החברה-בדקו כמה חנויות וירטואליות בנתה החברה בעבר? כמה לקוחות מרוצים נמצאים תחת השירות שהיא נותנת? כמה המלצות ניתן למצוא על החברה באינטרנט? כל אלו יכולים להבטיח שהבחירה שאתם עושים היא בחירה טובה, בחברה בעלת הניסיון, הידע והכלים המתאימים לבניית חנות וירטואלית עבורכם.

2.פרמטר נוסף ולא פחות חשוב הוא השירות של החברה- האם מדובר בחברה שהשירות שלה הוא זמין, מהיר ואדיב? או האם דווקא בחברה שקשה להשיג אותה לשיחות טלפון, עדכונים והתייעצויות? וודאו שהחברה שאתם עובדים איתה היא חברה שמסוגלת לספק שירות מיטבי ומהיר לכמה לקוחות במקביל.

ממשק ידידותי למשתמש – אל תוותרו על זה

חנות וירטואלית שלא מציעה ממשק ידידותי למשתמש היא חנות וירטואלית שמהר מאוד יזנחו אותה הגולשים שלה, והעסק שלה יעמוד בפני הפסדים, וחבל, היום קיימות המון מערכות מתקדמות שמאפשרות בניית חנות וירטואלית נוחה, ידידותית ופשוטה לשימוש, כך שכל אדם, צעיר או מבוגר כאחד, יוכל להשתמש בה בקלות ומבלי צורך ללמוד את עולם האינטרנט מחדש.

עיצוב ותוכן – ההבדל בין חנות וירטואלית משעממת לבין חנות וירטואלית מעולה

עוד פרמטר שחשוב לקחת בחשבון בזמן בחירת חברה לבניית חנות וירטואלית הוא פרמטר העיצוב והתוכן. בקשו מהחברה לראות דוגמאות של אתרים שעשתה בעבר, ובקשו סקיצות שיכולות להתאים לחנות הוירטואלית האישית שלכם,חנות וירטואלית עם עיצוב משעמם ובנאלי מבטיחה כניסה פחותה של גולשים, זאת לעומת חנות וירטואלית עם עיצוב מרשים, חדשני, צעיר וצבעוני שיכול לעשות את ההבדל בין השיממון לבין העניין.

מחיר – פרמטר חשוב ומשנה ביותר

מדינת ישראל אמנם נמנית מבין המדינות היקרות ביותר בעולם למחייה, אך יש בהחלט עסקים ששמרו על השפיות ומציעים מגוון מוצרים ושירותים במחירים שאפשר לעמוד בהם, כשבוחרים חברה לבניית חנות וירטואלית, פרמטר המחיר גם הוא צריך להיות ברשימת השיקולים שלכם האם לבחור בחברה או לא.

בגדול, מחיר בניית חנות וירטואלית יכול להתחיל בכמה מאות שקלים ולהסתיים בכמה אלפי שקלים, אז הטווח כאן הוא מאוד רחב,כשאתם מציגים בפני החברה את החנות הוירטואלית שאליה אתם שואפים להגיע, הציעו את אותו התכנון לעוד לפחות שתיים או שלוש חברות לבניית חנות וירטואלית,קבלו הצעות מחיר מכולן, והשוו ביניהם ,בסופו של דבר אנחנו ממליצים לבחור בחברה שמספקת את הכי הרבה שירותים בכמה שפחות מחיר. ולא, זה לא אומר שצריך ללכת על המחיר הזול ביותר, אבל זה כן אומר שכדאי לכם לשקלל את כל הנתונים שאתם מקבלים כדי להגיע להחלטה הכי נכונה עבורכם.

מה צריך לדעת לפני בניית חנות אינטרנטית?

בעודכם יושבים ומנסים לדוג את התשובה הנכונה, עוד מישהו בארץ ובעולם מגלגל את הכסף שהוא עשה מחנות כזו באינטרנט, על כוס יין מול הים.

כן- זוהי המציאות אותה יצר האינטרנט וזוהי ההזדמנות שלכם לחטוף אותה ולהפוך אותה להכנסה חודשית פאסיבית, כזו שתגשים לכם ולמשפחה שלכם את כל החלומות.

אז על מה בעצם אנחנו מדברים? האמת היא שאנחנו מדברים על כסף ואיך עושים אותו בקלות כשיש חנות אינטרנטית … רוצים לדעת עוד ? כנסו למאמר להמשך הקריאה לחץ כאן–>

 

בניית חנות וירטואלית – תעשו את זה חכם

לסיכום, ברגע שתבחרו חברה לבניית חנות וירטואלית בצורה חכמה, תשקיעו בכך מחשבה מרובה ותקיימו השוואות בין כל החברות – תבטיחו לעצמכם שאתם בדרך לחנות וירטואלית שתביא אתכם לפסגות הצלחה חדשות, תרחיב לכם את מעגל הלקוחות ותשמש אתכם לפרסום מבצעים, לשיווק באינטרנט ולהתפתחות עסקית באופן כללי.

מאחלים לכם הרבה בהצלחה! צורו קשר איתנו זה בחינם !

קובי אגאי
קובי אגאי
מייסד חברת AGHAI, בוגר יחידה 8200, יזם אינטרנט, סטארטאפיסט, בעל נסיון רב שנים בתעשיית ההיי-טק עם רקע נרחב בעולם הקומרס. שותף למיזמי אינטרנט גדולים, בעל ניסיון בעבודה מול תאגידים וחברות ענק - מומחה קידום אורגני ו SEO טכני לאתרי סחר גדולים.
60 שניות על חנות וירטואלית
טופס יצירת קשר מהיר
מאמרים לבניית חנות
עדיין מתלבט? דבר איתנו - יעוץ חינם!
אהבת את המאמר? נשמח לשיתוף :)
פתאום כולם רוצים למכור באינטרנט!

בניית חנות וירטואלית בתוך 5 ימי עסקים – הנחה של 40% עקב המצב.

רוצה לשמוע עוד? הזן פרטיך ותכף נתקשר
או התקשר אלינו
קצר בזמן?

הזן פרטיך ותכף נתקשר​!