הכנת החנות האינטרנטית לתקופת הBLACK FRIDAY

קצר בזמן? השאר פרטים ותכף נתקשר!

בלאק פריידי מציין את תחילת עונת הקניות באמריקה, אבל פחות אנשים מתמיד עומדים בתור מול החנויות של הקמעונאים הגדולים, במקום זאת הם נמנעים מההמונים ובוחרים לערוך קניות באינטרנט, ולכן היום הזה הפך להזדמנות עצומה עבור העסקים המקוונים בגלל זה יותר ויותר עסקים החלו פתיחת אתר מכירות בכדי לקדם את העסק שלהם קדימה .

אבל עם ההזדמנות הזו מגיעה תחרות מאסיבית, כדי להצליח בבלאק פריידי הזה, עליכם לקחת בחשבון עוד יותר את המבצעים שאתם מציעים ואת המוצרים שאתם בוחרים להחזיק במלאי, עליכם לוודא כי החנות האינטרנטית שלכם מוכנה להתמודד עם הגידול בתנועה, שהגולשים ישמעו על המבצעים ויוכלו למצוא בקלות את מה שהם מחפשים.

 בשביל זה, ישנן מספרים פעולות שתוכלו לעקוב אחריהן כדי ליצור לקוחות נאמנים למותג שלך לשנים הבאות.

מכירה באיטרנט

מהו הבלאק פריידי?

יום הבלאק פריידי הוא יום אחרי חג ההודיה האמריקאי, היום הזה מסמן את תחילת עונת הקניות בחופשת חג המולד עבור הצרכנים, כלומר קמעונאים לעיתים קרובות מקדמים מאוד את החנויות שלהם ומורידים את המחירים כדי לפתות את הקונים לקנות מוצרים באופן מקוון וגם לא מקוון.

מה שהתחיל כאירוע בן יום אחד שכלל עסקים בעיקר באמריקה, הפך לתקופה המתפרסת על מספר ימים וכוללת הנחות ומבצעים בחנויות בכל רחבי העולם, וגם בארץ.

בדרך כלל המחירים יורדים לתקופה של 4 ימים, יש קמעונאים שבוחרים סוגים שונים של הנחות או מבצעים של Black Friday לכל אחד מארבעת הימים, לדוגמא קמעונאית אופנה עשויה לתת 50 אחוז הנחה על הכל בבלאק פריידי עצמו, וים למחרת לתת מבצע של 1+1, או 30% הנחה וכך בשאר הימים, אין חוקים לארבעת הימים האלה, לקמעונאים יש חופש לקבוע את המבצעים שלהם בכל דרך שהם רוצים על מנת להצליח לפתות את הצרכנים לבצע רכישות.

בעולם הקניות במובייל הנוכחי, מרקטפלייס המג’נטו צריך להיות אופטימלי מכל הבחינות – לספקים ולקוחות. יש קומץ של טיפים וטריקים שימושים שיכולים להגדיל את שיעורי ההמרה והמכירות בחנויות המרקטפלייס שלך. ” לקריאת המאמר לחץ כאן.



הנכה לתנועה מוגברת ואופטימיזציה של החנות שלך

לפני שתוכל להשיג קונים באמצעות מוצרים חדשים ומבצעים ללא תחרות בעת הקמת חנות אינטרנטית האתר שלך צריך להיות תקין מבחינה טכנית על מנת להכיל כמויות גדולות של תנועה ממגוון מכשירים 

מומלץ לערוך בדיקות שיכולות למדוד את היכולת של האתר שלך להתמודד עם אירוע כזה, אם אינך מתפקד טוב כמו שצפוי, או אם אתה רוצה להיות מוכן ככל האפשר, עיין מקרוב בתנאים של תכנית האחסון שלך.

זה אולי הגיוני לפתוח עם תוכנית אחסון בסיסית, אך ככל שהעסק שלך גדל, זה יכול להיות מאוד מגביל, בדרך כלל, תוכנית בסיסית כוללת שרת משותף, כלומר אתה מתחרה על שטח עם מאות אתרים אחרים,כל האתרים הללו חולקים את אותו רוחב הפס והמשאבים, כך שאם מישהו חווה עלייה בתעבורה, זה עלול להוביל למהירות או השבתה איטית עבור אחרים.

 

במקום זאת, ייתכן שתרצה לשדרג לתוכנית אחסון VPS או לשרת ייעודי, זה יכול להצריך ממך להתעסק מעט עם פעולות אדמיניסטרטיביות, אבל זה שווה את הזמן ואת ההשקעה הכספית אם זה יביא למכירות רבות יותר לאורך כל תקופת המכירות.

אתר מגיב יכול להיות קריטי בדיוק כמו אתר מהיר. בשנה שעברה כ-60% מהרכישות המקוונות במהלך תקופה זאת בוצעו במכשירים ניידים, למרבה המזל גוגל מספקת מבחן ידידותי לנייד שיכול לעזור לך לאמוד את הביצועים של האתר שלך.

ישנם מאות מכשירים בכל הגדלים השונים, עם זמן מוגבל לפני תקופת הקניות, יתכן שלא תוכל לבצע אופטימיזציה לאתר שלכם כך שיעבוד בצורה מושלמת על כל אחד מהם,כדי לעזור לך לתעדף השתמש ב- Google Analytics כדי לראות איזה אחוז תנועה מגיע מסוגים שונים של מכשירים.

הגדרת קופונים והנחות

חשוב היטב כיצד אתה בונה את הקופונים כך שיהיו קלים להבנה עבור הלקוחות, אך מוגנים מפני מי שעשוי לנצל פגמים בתכנון שלכם לדוגמה, אם אתה מציע קודי קופונים מרובים שכולם נותנים אחוז הנחה מסך העגלה, ייתכן שתרצה להבטיח שלא ניתן יהיה לשלב אותם.

בדוק את הקופונים בעצמך כדי לוודא שהם עובדים כראוי, כדאי גם לבקש ממישהו שלא מכיר את החנות שלך לבדוק אותם, זה יעזור לך לזהות את המקומות שטעונים שיפור.

הדגשת מכירות והנחות

עסקאות מעולות הן טובות רק אם הצרכנים יודעים על כך! וודא שיש לך תוכנית לקידום הצעות ישירות באתר שלך, זה יכול להיות פשוט כמו יצירת גרפיקה חדשה לדף הבית או הצבת מודעת באנר בראש כל העמודים.

חלון קופץ הוא דרך נוספת להפנות את תשומת הלב של המשתמשים, אך וודא שזה לא ישפיע על השימושיות של האתר שלך. 

עם זאת, הקהל של כל חנות הוא ייחודי ויענה באופן שונה לטקטיקות שיווקיות, אם בדקת חלונות קופצים בעבר והייתה לך תוצאות טובות, תקופת הבלאק פריידי עשויה להיות התקופה המושלמת להשתמש בה! 

בנוסף, לעולם לא מאוחר להגיע ללקוחות עם הצעות להוסיף לעגלה רק פריט אחד נוסף! במהלך הקופה אתה יכול להודיע ​​ללקוחות על פריטים אחרים הקשורים אליהם או לדוגמה, להודיע שחסר להם רק 50 שקלים בכדי להיות זכאים למשלוח חינם.

שירות לקוחות

שירות לקוחות נהדר הוא קריטי במהלך זמני מכירות גדולים, זה יכול לעשות את ההבדל בין קבלת מכירה חד פעמית מהירה לבין השגת לקוח ותיק עם ערך אדיר לכל החיים.

מתן שירות לקוחות איכותי לא רק מצריך צוות בקיא, אלא כזה שיש לו מורל טוב ואנרגיה גבוהה, זה יכול להיות קשה במיוחד במהלך התקופה הזאת כאשר הצוות שלך עשוי לעבוד שעות ארוכות עם נפח בקשות גבוה מהרגיל.

אתה יכול לעזור לשמור על מורל ואנרגיה גבוהה על ידי אספקת תוספות פשוטות כמו חטיפים ושתייה, או על ידי עריכת תחרויות ומשחקים מהנים, זה עשוי להוסיף עלויות מינימליות לפעולות שלך, אך היתרונות של צוות תומך לקוחות מרוצים יהיה שווה את זה.

אם אתה מודאג מטיפול בנפח מכירות, שקול להגדיל את הצוות שלך באופן זמני, ייתכן שתוכלו להעסיק בני נוער או חברים אמינים של העובדים שלכם שיכולים לבצע את העבודה עם הכשרה מינימלית.

לייעוץ חינם צור איתנו קשר.

קובי אגאי
קובי אגאי
מייסד חברת AGHAI, בוגר יחידה 8200, יזם אינטרנט, סטארטאפיסט, בעל נסיון רב שנים בתעשיית ההיי-טק עם רקע נרחב בעולם הקומרס. שותף למיזמי אינטרנט גדולים, בעל ניסיון בעבודה מול תאגידים וחברות ענק - מומחה קידום אורגני ו SEO טכני לאתרי סחר גדולים.
60 שניות על חנות וירטואלית
טופס יצירת קשר מהיר
מאמרים לבניית חנות
עדיין מתלבט? דבר איתנו - יעוץ חינם!
אהבת את המאמר? נשמח לשיתוף :)
פתאום כולם רוצים למכור באינטרנט!

בניית חנות וירטואלית בתוך 5 ימי עסקים – הנחה של 40% עקב המצב.

רוצה לשמוע עוד? הזן פרטיך ותכף נתקשר
או התקשר אלינו
קצר בזמן?

הזן פרטיך ותכף נתקשר​!