בניית אתר מכירות – החל מ-8,000 ש"ח – עיצובים מדהימים

קצר בזמן? השאר פרטים ותכף נתקשר!

אתר מכירות – בעיצוב אישי לפי צרכי הלקוח

אז… ברוך הבא, אנחנו שמחים שקפצת לבקר!
במאמר זה התאמצנו לרכז את כל השאלות הכי פופולריות שלקוחות שמעוניינים לבנות חנות באינטרנט שואלים.
 

אז לאן הגעת?

אז דבר ראשון, נעים מאוד הגעת לאתר של חברת AGHAI ובשנים האחרונות אפיינו, עיצבנו ובנינו אתרי מכירות למותגים הגדולים בישראל במקצועיות רבה.

האתרים שאנחנו בונים נועדו לשרת מטרה יותר גדולה מאשר חנות שמעוצבת יפה כי את זה (כמעט) כולם יודעים לעשות בעזרת גרפיקאי/ת מקצועי/ת, האתרים שלנו אופיינו ופותחו מתוך מחשבה ראשונית לייצר הרבה יותר מכירות עבור בעל העסק (אתה!) וחווית רכישה מדהימה שכל לקוח פוטנציאלי בסופו של דבר ירכוש ממך את המוצר ולא רק זה – הוא יחזור לרכוש ממך שוב!.

בניית אתר מכירות דורשת תכנון ואפיון נכון, הכרת העסק וצרכיו, ידע שיווקי רב בעיקר אפיון ותכנון מבנה האתר וחווית משתמש, למעשה שלב האפיון הוא השלב הקריטי בכל פרויקט שעשוי להכריע האם בונים "עוד" אתר בתחום או שבונים אתר מכירות מוביל בתחומו – לחץ לצפייה בתהליך בניית חנות וירטואלית.

 

שאלת השאלות: כמה עולה לבנות אתר מכירות?

כיוון שכל מי שרוצה לבנות אתר מכירות, לא מבין מה הוא צריך, כולם ישר מסתכלים על המחיר. אבל זה לא עניין של מחיר, זה עניין של איכות. אתה צריך לבחור את החברה כמו שאתה בוחר דירה – זה דבר חשוב וזה יכול לעשות לך את הדירה, ולכן השאלה כמה עולה אתר מכירות או מה המחירון המקובל, זה לא רלוונטי וזה בוודאי לא יוביל אותך לבנות את אתר המכירות הכי טוב שאתה צריך כדי להרוויח כסף ממכירות באינטרנט.
אנו גובים בממוצע לבניית אתר מכירות מקצועי 8,000₪ – 15,000₪.
 בתחתית העמוד ניתן להתרשם מתמצית תיק עבודות מגוון שלנו כדי שתוכל להתרשם מהמקצועיות שלנו, ישנם עוד המון פרויקטים שלא מוצגים.

 

סביר להניח שתקבל הצעות מחיר בהפרשים של אלפי ועשרות אלפי ש"ח

קיבלת הצעות מחיר לבניית אתר מכירות וההפרשים נעים מאלפי לעשרות אלפי שקלים? שואל את עצמך מה ההבדל?
הסיבה היא די פשוטה, יש מערכות שונות לבניית אתרי מכירות וכל חברה מציעה לך מערכת, תכונות ושירותים שונים, חלקן יציעו חבילה וחלקן יפרקו את ההצעה לגורמים ויתמחרו כל שירות בנפרד.

טיפ חשוב: מחיר אחיד הוא האופציה הכי טובה עבורך, חשוב להבין את פרטי העסקה ומה כלול בחבילה, תתקשר למספר חברות ותשמע מה יש להן להציע (זה לא עולה כסף), בסופו של דבר אתה תבין איזו חברה מספקת לך את התמורה הכי טובה עבור הכסף שלך.

 

יקר לך ולא בטווח התקציב?

אם אתה נמצא בתחילת דרכך העסקית אני מבין אותך, מנקודת המבט שלי אתר מכירות יותר חשוב מנראות המשרד שלך, בהשקעה חד פעמית תוכל להגיע לקהל יעד עצום שאף פעם לא נחשפת אליו – האינטרנט.

 

למה שאנחנו נבנה לך אתר מכירות?

במהלך השנים צברנו ניסיון רב, חברת AGHAI מביאה לפרויקט מספר יתרונות שהשילוב ביניהם הופך את תהליך בניית האתר למקצועי ומוכוון מטרה:

  • שירות אישי – שמנו לעצמנו מטרה לספק יחס אישי, אמיתי וישיר, במטרה לתת ללקוחותינו שירות וזמינות למשימה קטנה כגדולה, מהירים כמו פרילנסרים.
  • מנהל פרויקט צמוד- לכל פרויקט יש מנהל פרויקט שדואג לאפיון המלא, להבנת צרכי הלקוח ובעצם חוצץ בין הלקוח לבין צוות הפיתוח שמעצב ובונה את האתר.
  • אפיון מסודר – אנחנו לא עובדים בלי אפיון מסודר ומפורט לפי צרכי הלקוח שמגדיר מהם היעדים ואבני הדרך.
  • עמידה בזמנים – לאחר שמגדירים מהם אבני היעד נותר להגדיר את הזמנים לסיום בניית אתר המכירות..
  • מומחי מכירות באינטרנט – הצוות של AGHAI הינם מומחי מכירות מהשורה הראשונה עם ניסיון עשיר בפיתוח פרויקטים מורכבים בתחום הסחר האלקטרוני.

"אל תחסכו על משהו חשוב, אם משהו חשוב לכם – השקיעו בו. אם לא תכבדו את הלקוחות שלכם, הם לא יכבדו אתכם."

מלבד המשפטים המעט פילוסופיים האלה על אג'נדת המכירות הזול והיקר, נסביר בהמשך המאמר מה יגרום לרוכש פוטנציאלי לרכוש בחנות שלך ומהם הפרמטרים הבסיסיים והחשובים ביותר שאתה צריך לדעת ולוודא שיהיו קיימים אצלך באתר.

 

 

בניית אתר מכירות חייב להיות בהתאמה אישית

יש המון סוגי אתרים ברשת, כי לא כל אתר מתאים לכל עסק. אותו דבר זה עם בניית אתר מכירות. הוא חייב להתאים לפעילות העסקית שלך, למוצרים שאתה מוכר, לשוק שלך, למתחרים, למיצוב שלך והוא גם חייב למתג אותך בצורה הטובה ביותר – זה לא כרטיס הביקור שלך באינטרנט, זה הפרצוף שלך באינטרנט!

 

 

בחירה נכונה בפלטפורמה של בניית אתר מכירות!

פלטפורמה של אתר מכירות זה כמו קונסטרוקציה של בית. אם הקונסטרוקציה שלך רופפת, הבית יקרוס, אם הפלטפורמה של אתר המכירות שלך לא תהיה חזקה ויציבה – האתר שלך יקרוס. ואני מניח ששנינו לא רוצים שזה יקרה, נכון?

לכן הדבר החשוב הוא להבין שבשביל אתר עם קונסטרוקציה טובה צריך להשקיע, וזו השקעה ראשונית שהולכת להחזיר את עצמה מצוין.

 

אז למה צריך לשים לב כשבוחרים פלטפורמה לאתר מכירות?

  1. גמישות פתוחה לשינויים בחנות

נאמר שאתה מוכר מוצרי קוסמטיקה ויש לך 800 מוצרים. אתה תסדר אותם בקובץ אקסל, ואז תזין את הפרטים לאתר. בשביל זה צריך זמן פיתוח או שתעשה את זה ידנית. אבל אם למשל החלטת לשווק עוד מוצרים של מותג אחר, האם תהיה לך אופציה לכך? או שהאתר שלך סגור לתוספות ולשינויים?

אז כדי שזה לא יקרה הפלטפורמה של האתר צריכה להיות גמישה כדי לשנות בה מידע ולהכניס בה שינויים.

 

  1. פלטפורמה ידידותית לגוגל ולקידום אורגני SEO

נחזור רגע לקונסטרוקציה של הבית. נאמר שהחלטתם ברגע האחרון שאתם רוצים בית חכם? בשביל בית חכם צריך קונסטרוקציה חכמה מראש. אותו דבר עם בניית אתר מכירות. כדי לקדם אתר מכירות בגוגל, צריך שגוגל "יאהב" אותו ויתיידד איתו, הפלטפורמה צריכה לדבר עם גוגל באותה השפה. ובמקרה הזה "השפה" זו ארכיטקטורת האתר והיא צריכה להיות בנויה בהתאם – אנחנו ב AGHAI עוקבים אחר הטכנולוגיות האחרונות על מנת שנוכל להגיש לגוגל את האתר על מגש של כסף.

 

  1. אתר חזק וגדול

נחזור לבית. בזמן שבנו את השלד המהנדס שבר את הרגל ולא הגיע לאתר, אז בנו. בנו כמו שהבינו. ואז, בגשם הראשון הבית שלכם יתחיל לשחות במי תהום… כן זה עלול לקרות.

עכשיו נחזור לאתר המכירות שלכם. אתר מכירות הוא בדרך כלל מאוד גדול. הוא בנוי מהמון דפי אינטרנט. יש לו הרבה תמונות, טקסט וכל מיני טכנולוגיות שמובילות את הלקוח צעד אחר צעד לרכישה, תשלום, משלוח ועוד. כלומר יש המון פונקציות שאתר המכירות הזה ממלא, לכן אם הוא אתר "דק" כזה שאין לו מבנה חזק והוא לא בנוי לכל כך הרבה פעולות טכנולוגיות (וזה עניין של פיתוח) אז בקונה השלישי שלכם, הקופה תיפול, המדפים יקרסו, המוצרים ישלחו למקומות אחרים. בקיצור כאוס, בלבול ואי סדר מחכים לכם, אם לא תשכילו להבין שאתר מכירות עולה יקר כי הוא יודע לעבוד. הוא המוכר הכי טוב שלכם.

 

  1. אתר ידידותי למשתמש

זה בכלל לא מובן מאליו שמי שייכנס לאתר שלכם ירכוש בו משהו. כדי שזה יקרה אתם צריכים אתר שגולש חלק, ברור, עם תצוגה נאה של מוצרים, הסברים ממצים ושיווקיים ומערכת שמתפקדת למען הלקוח. הוא לא צריך להשתגע לא כדי לאתר מוצר, לא בחיפוש אחרי הקופה, הסליקה, התשלום, המשלוח. אם זה לא יקרה מהר ובקצב הזה, הלקוחות שלכם יקנו מאתר אחר, לכן אם אתם רוצים אתר זול, אל תצפו שיקנו מכם, כי אף אחד לא יקנה מכם כלום.

אתר מכירות פשוט: יכול לעלות בין 5,000-15,000 ₪, אתר מכירות טוב: חייב להתחיל מ-20,000 ₪ ותטפסו מהר עד 100,000 ₪ וזה לאתר שמבוסס על פלטפורמת מג'נטו, שכל אתרי המכירות הגדולים בארץ, בנויים עליה. והם מוכרים יופי.

 

  1. אתר ללקוחות אקראיים – מכירה מזדמנת

בגלל שהרשת בנויה כפי שהיא בנויה ואין לה גבול, גולשים יכולים להגיע לכל אתר, גם אם הם לא תכננו את זה ולכן הם גם יכולים להגיע לאתר המכירות שלכם.

נאמר שלקוח מסוים חיפש מוצר ניקוי והגיע לאתר שמוכר מוצרי ניקוי לעור, ואתם יודעים מה, הוא בכלל לא ידע שאתם קיימים וממש במקרה בתת מודע שלו רשום גם מוצר ניקוי למוצרי עור. אז אם האתר שלכם יהיה מזמין, עם צילומים נהדרים ומוצרים שווים במחיר נוח, הוא יקנה גם אם הוא לא תכנן. ולכן המסקנה הברורה היא שאתר בהחלט חייב להיות מאוד אטרקטיבי, מסודר נכון פנימית וכזה שגם לקוח חדש לא מאבד את הידיים והרגליים ויכול להתמצא בו בקלות בשניות ולבצע רכישה.

 

  1. אתר ממוקד נישה

מלבד אותו לקוח אקראי שהגיע לאתר המכירות שלכם, יגיעו גם גולשים שמחפשים אתר כמו שלכם, כי הם למשל מחפשים מגשי פירות וירקות במתנה. עכשיו אתם צריכים להוכיח שאתם הכי טובים. זה יבוא לידי ביטוי בתפריט המגשים שלכם, בבחירות שעשיתם לגבי בניית המוצרים שלכם, בתמונות שהעלתם, בתצוגה של המגשים בחנות הוירטואלית שלכם וכמובן במחירים.

בנוסף אחד הדברים הכי חשובים לגולשים, זה להרגיש שמדובר באתר מקצועי. אם הם לא יקבלו את ההרגשה שהם גולשים בביטחון, שהאתר לא מקרטע ונתקע, שלא ברור לאן מדפדפים, איפה המוצרים, הסליקה, סל הקניות וכו', הם יחששו להשאיר את פרטי האשראי שלהם באתר שלכם ואתם הפסדתם לקוח, רק בגלל שרציתם אתר מכירות זול ולא הסכמתם לשלם על בניית אתר מכירות מעולה.

 

  1. אתר ברור וחכם, יפה, מושך ומזמין

על כל אתר מצליח, יש כמה שלא הצליחו ויש להם את אותם מוצרים. אז מה עושה את ההבדל? בניית אתר מכירות חייבת לכלול בתוכה מערכת חיפוש קלה לשימוש, קטגוריות אתר ברורות, דפי מידע שיעזרו ללקוחות להבין מידות, צבעים, גודל, אפשרויות, חומרי גלם ועוד.

תנו לו גם עוד משהו שהאתר המתחרה שלכם לא נותן. אנשים אוהבים לקבל מתנות וגם להרגיש בטחון באתר, ואת זה עושה פלטפורמת אתר המכירות הטובה בעולם.

 

  1. לא מוכרים תכשיטים באתר שחור…

לכל המוצרים סביבנו יש מסרים. תכשיטים למשל זה דבר חביב, אהוב על נשים וגם על גברים וכולם רוצים שיהיה להם מהם וחכמה שיותר. אז למה לנסות להיות שונים ולבנות אתר מכירות עם רקע שחור. משום מה למעצב הגרפי האנארכיסט זה נראה מגניב, את הלקוחות זה מבריח ועושה להם רע על הנשמה. דיכאון.

לכן- שלמו בנדיבות למעצב גרפי שיוכל לגרום למוצרים בחנות הוירטואלית שלכם, להיראות פי אלף יותר טוב ממה שהם נראים במציאות, ותראו איך זה משתלם לכם.

תעבדו עם הלוגו שלכם, עם הצבעים המזוהים עם המוצרים שלכם, התאמה של אלמנטים גרפיים ופונטים. שלאתר שלכם תהיה שפה עיצובית מיוחדת שהגולש יבין מיד.

 

  1. אתר מכירות זה לא לונה פארק – הוא צריך למכור!

בניית אתר מכירות נועדה למטרה אחת בלבד: למכור ולהכניס לכם כמה שיותר כסף. כל פעולה שגולש עושה באתר צריכה להניע אותו למטרה שלשמה הוא נכנס. הוא מחפש מוצר, הוא ימצא אותו מיד, הוא מחפש את סל הקניות, מוצא מהר. רוצה לשלם, הוא יבין מהר איפה הסליקה, כלומר אתר זה לא לונה פארק לא משחקים בכסף של הלקוחות וגם לא בזמן שלהם. אם תברברו להם את השכל עם אתר זול ולא מתפקד הם לא יקנו מכם ויצא לכם שם רע.

חווית המכירות חייבת להיות ידידותית, קלה, נוחה, נעימה ובטוחה.

 

  1. אתר מכירות – רק עם התפקודים שצריך

את מערכת בניית אתר המכירות שלכם, אתם צריכים לבחור לפי הצרכים שלכם, ולא להפוך את האתר למודל של אי ביי. מודולים ופונקציות מיותרות שאתם לא זקוקים להם, יעמיסו על האתר, יכבידו על הגלישה, לא יגרמו לחוויית משתמש ולא יצליחו למכור כלום.

האתר צריך להכיל רק את מה שהוא חייב שיהיה לו, לא יותר מזה. כשאדם יוצא לקניות, הוא קונה הוא לא רוצה להתחיל להתברבר בחנות וייתכן שיש לו גם זמן מוגבל. אם אתם מוכרים צבעי שיער, צריכה להיות פלטה של צבעים, הסבר למי מתאים מה, איך משתמשים הכול פשוט וברור, והפשטות הזו נכונה לגבי כל אתר מכירות.

 

  1. למה התמונות שלכם כמו אצל כולם?

אם אתם רוצים שאתר המכירות שלכם, יהיה שונה מהמתחרים, קחו צלם מקצועי וצלמו תמונות מקצועיות ומקוריות. אם המוצרים שלכם הם תמונות מהקטלוג של היבואן ויש עוד כמה אתרים כמו שלכם, למה שיקנו מכם. באמת למה? מה היתרון שלכם? הצילומים המקוריים שלכם, יכולים להיות היתרון שלכם.

והכי חשוב- מתחת לתמונות שם המוצר, אבל גם אפשרות לקבל תיאור יותר מפורט אבל זה בבחירה אישית.

ואל תצלמו ותכתבו לבד אם זה לא המקצוע שלכם. תהיו טובים במה שאתם ותנו לטובים מכם לעשות את העבודה שלהם.

 

  1. היררכיית הקנייה והתשלום

מוצר בצילום מקורי עם הסבר קצר ושם. אפשרות לתיאור מפורט. סל קניות, תשלום. פרטים אישיים, מהי הכתובת שלכם, דף תשלום מאובטח, אמצעי התשלום האפשריים. הכול חלק, ברור, שולחים קבלה עם מספר מעקב וזהו- ברוך הבא לקוח חדש.

 

  1. בחרו במנהל חנות

החלק הניהולי של האתר כולל את תפעול התוכנה החשבונאית, מערכת הסליקה, ניהול מלאי, איתור חוסרים, הצגת מוצרים חדשים. מעקב אחר משלוחים. משלוח ניוזלטר אם רוצים. תקשורת עם הלקוחות, דיווח על מבצעים ועוד. שימור לקוחות חובה.

סיכום

במאמר זה סקרתי את הנושאים הכי חשובים שצריך לקחת בחשבון לפני הקמת אתר מכירות.

עדיין מתלבט ולא סגור על עצמך?
אני מזמין אותך להתרשם מהמקצועיות שלנו – ובכלל אודות חברת AGHAI!
תן לנו לעזור לך – צור איתנו קשר הייעוץ חינם! בהצלחה 🙂

5/5 (4 Reviews)
קובי אגאי

קובי אגאי

מייסד חברת AGHAI, בוגר יחידה 8200, יזם אינטרנט, סטארטאפיסט, בעל נסיון רב שנים בתעשיית ההיי-טק עם רקע נרחב בעולם הקומרס. שותף למיזמי אינטרנט גדולים, בעל ניסיון בעבודה מול תאגידים וחברות ענק - מומחה קידום אורגני ו SEO טכני לאתרי סחר גדולים.

חושב שמאמר זה עזר לך? חכה עד שתדבר איתנו!