אתר המכירות של AGHAI

המערכת המתקדמת בישראל

מחפש אחר חברה אמינה לבניית אתר מכירות? חברת AGHAI מציעה אתר מכירות עשיר בתכונות מתקדמות, עיצוב מקצועי וממשק נוח לבעל החנות ולגולש, החנות מותאמת לקידום בגוגל, ממשק נוח וטכנולוגיה ייחודית שהוכחה כמגדילת מכירות! הצטרפו למאות לקוחות שבנו איתנו חנות וירטואלית!

מחפש חברה מקצועית לבניית אתר מכירות?

תמונה של בניית אתר מכירות

אתר המכירות של AGHAI

המערכת המתקדמת בישראל

תמונה של בניית אתר מכירות

מחפש חברה מקצועית לבניית אתר מכירות?

מחפש אחר חברה אמינה לבניית אתר מכירות? חברת AGHAI מציעה אתר מכירות עשיר בתכונות מתקדמות, עיצוב מקצועי וממשק נוח לבעל החנות ולגולש, החנות מותאמת לקידום בגוגל, ממשק נוח וטכנולוגיה ייחודית שהוכחה כמגדילת מכירות! הצטרפו למאות לקוחות שבנו איתנו חנות וירטואלית!

קצת על בניית אתר מכירות

שאלת השאלות: כמה עולה לבנות אתר מכירות?

כיוון שכל מי שרוצה לבנות אתר מכירות, לא מבין מה הוא צריך, כולם ישר מסתכלים על המחיר. אבל זה לא עניין של מחיר, זה עניין של איכות. אתה צריך לבחור את החברה כמו שאתה בוחר דירה – זה דבר חשוב וזה יכול לעשות לך את הדירה, ולכן השאלה כמה עולה אתר מכירות או מה המחירון המקובל, זה לא רלוונטי וזה בוודאי לא יוביל אותך לבנות את אתר המכירות הכי טוב שאתה צריך כדי להרוויח כסף ממכירות באינטרנט.
אנו גובים בממוצע לבניית אתר מכירות מקצועי 8,000₪ – 15,000₪.

 בתחתית העמוד ניתן להתרשם מתמצית תיק עבודות מגוון שלנו כדי שתוכל להתרשם מהמקצועיות שלנו, ישנם עוד המון פרויקטים שלא מוצגים.
את עניין המכירה כולנו מכירים.
 

סביר להניח שתקבל הצעות מחיר בהפרשים של אלפי ועשרות אלפי ש"ח

קיבלת הצעות מחיר לבניית אתר מכירות וההפרשים נעים מאלפי לעשרות אלפי שקלים? שואל את עצמך מה ההבדל?
הסיבה היא די פשוטה, יש מערכות שונות לבניית אתרי מכירות וכל חברה מציעה לך מערכת, תכונות ושירותים שונים, חלקן יציעו חבילה וחלקן יפרקו את ההצעה לגורמים ויתמחרו כל שירות בנפרד.

טיפ חשוב: מחיר אחיד הוא האופציה הכי טובה עבורך, חשוב להבין את פרטי העסקה ומה כלול בחבילה, תתקשר למספר חברות ותשמע מה יש להן להציע (זה לא עולה כסף), בסופו של דבר אתה תבין איזו חברה מספקת לך את התמורה הכי טובה עבור הכסף שלך.

נגן וידאו

יקר לך ולא בטווח התקציב?

אם אתה נמצא בתחילת דרכך העסקית אני מבין אותך, מנקודת המבט שלי אתר מכירות יותר חשוב מנראות המשרד שלך, בהשקעה חד פעמית תוכל להגיע לקהל יעד עצום שאף פעם לא נחשפת אליו – האינטרנט.

למה שתפתח אתר מכירות עם AGHAI?

במהלך השנים צברנו ניסיון רב, חברת AGHAI מביאה לפרויקט מספר יתרונות שהשילוב ביניהם הופך את תהליך פתיחת האתר למקצועי ומוכוון מטרה:

  • שירות אישי – שמנו לעצמנו מטרה לספק יחס אישי, אמיתי וישיר, במטרה לתת ללקוחותינו שירות וזמינות למשימה קטנה כגדולה, מהירים כמו פרילנסרים.
  • מנהל פרויקט צמוד- לכל פרויקט יש מנהל פרויקט שדואג לאפיון המלא, להבנת צרכי הלקוח ובעצם חוצץ בין הלקוח לבין צוות הפיתוח שמעצב ובונה את האתר.
  • אפיון מסודר – אנחנו לא עובדים בלי אפיון מסודר ומפורט לפי צרכי הלקוח שמגדיר מהם היעדים ואבני הדרך.
  • עמידה בזמנים – לאחר שמגדירים מהם אבני היעד נותר להגדיר את הזמנים לסיום בניית אתר המכירות..
  • מומחי מכירות באינטרנט – הצוות של AGHAI הינם מומחי מכירות מהשורה הראשונה עם ניסיון עשיר בפיתוח פרויקטים מורכבים בתחום הסחר האלקטרוני.
 

"אל תחסכו על משהו חשוב, אם משהו חשוב לכם – השקיעו בו. אם לא תכבדו את הלקוחות שלכם, הם לא יכבדו אתכם."

מלבד המשפטים המעט פילוסופיים האלה על אג'נדת המכירות הזול והיקר, נסביר בהמשך המאמר מה יגרום לרוכש פוטנציאלי לרכוש בחנות שלך ומהם הפרמטרים הבסיסיים והחשובים ביותר שאתה צריך לדעת ולוודא שיהיו קיימים אצלך באתר.

הקמת אתר מכירות חייב להיות בהתאמה אישית

יש המון סוגי אתרים ברשת, כי לא כל אתר מתאים לכל עסק. אותו דבר זה עם בניית אתר מכירות. הוא חייב להתאים לפעילות העסקית שלך, למוצרים שאתה מוכר, לשוק שלך, למתחרים, למיצוב שלך והוא גם חייב למתג אותך בצורה הטובה ביותר – זה לא כרטיס הביקור שלך באינטרנט, זה הפרצוף שלך באינטרנט!

בחירה נכונה בפלטפורמה של בניית אתר מכירות!

פלטפורמה של אתר מכירות זה כמו קונסטרוקציה של בית. אם הקונסטרוקציה שלך רופפת, הבית יקרוס, אם הפלטפורמה של אתר המכירות שלך לא תהיה חזקה ויציבה – האתר שלך יקרוס. ואני מניח ששנינו לא רוצים שזה יקרה, נכון? מג'נטו היא פלטפורמה נוספת למכירות.

לכן הדבר החשוב הוא להבין שבשביל אתר עם קונסטרוקציה טובה צריך להשקיע, וזו השקעה ראשונית שהולכת להחזיר את עצמה מצוין.

אז למה צריך לשים לב כשבוחרים פלטפורמה לאתר מכירות?

  1. גמישות פתוחה לשינויים בחנות

נאמר שאתה מוכר מוצרי קוסמטיקה ויש לך 800 מוצרים. אתה תסדר אותם בקובץ אקסל, ואז תזין את הפרטים לאתר. בשביל זה צריך זמן פיתוח או שתעשה את זה ידנית. אבל אם למשל החלטת לשווק עוד מוצרים של מותג אחר, האם תהיה לך אופציה לכך? או שהאתר שלך סגור לתוספות ולשינויים?

אז כדי שזה לא יקרה הפלטפורמה של האתר צריכה להיות גמישה כדי לשנות בה מידע ולהכניס בה שינויים.

  1. פלטפורמה ידידותית לגוגל ולקידום אורגני SEO

נחזור רגע לקונסטרוקציה של הבית. נאמר שהחלטתם ברגע האחרון שאתם רוצים בית חכם? בשביל בית חכם צריך קונסטרוקציה חכמה מראש. אותו דבר עם בניית אתר מכירות. כדי לקדם אתר מכירות בגוגל, צריך שגוגל "יאהב" אותו ויתיידד איתו, הפלטפורמה צריכה לדבר עם גוגל באותה השפה. ובמקרה הזה "השפה" זו ארכיטקטורת האתר והיא צריכה להיות בנויה בהתאם – אנחנו ב AGHAI עוקבים אחר הטכנולוגיות האחרונות על מנת שנוכל להגיש לגוגל את האתר על מגש של כסף.

  1. אתר חזק וגדול

נחזור לבית. בזמן שבנו את השלד המהנדס שבר את הרגל ולא הגיע לאתר, אז בנו. בנו כמו שהבינו. ואז, בגשם הראשון הבית שלכם יתחיל לשחות במי תהום… כן זה עלול לקרות.

עכשיו נחזור לאתר המכירות שלכם. אתר מכירות הוא בדרך כלל מאוד גדול. הוא בנוי מהמון דפי אינטרנט. יש לו הרבה תמונות, טקסט וכל מיני טכנולוגיות שמובילות את הלקוח צעד אחר צעד לרכישה, תשלום, משלוח ועוד. כלומר יש המון פונקציות שאתר המכירות הזה ממלא, לכן אם הוא אתר "דק" כזה שאין לו מבנה חזק והוא לא בנוי לכל כך הרבה פעולות טכנולוגיות (וזה עניין של פיתוח) אז בקונה השלישי שלכם, הקופה תיפול, המדפים יקרסו, המוצרים ישלחו למקומות אחרים. בקיצור כאוס, בלבול ואי סדר מחכים לכם, אם לא תשכילו להבין שאתר מכירות עולה יקר כי הוא יודע לעבוד. הוא המוכר הכי טוב שלכם.

  1. אתר ידידותי למשתמש

זה בכלל לא מובן מאליו שמי שייכנס לאתר שלכם ירכוש בו משהו. כדי שזה יקרה אתם צריכים אתר שגולש חלק, ברור, עם תצוגה נאה של מוצרים, הסברים ממצים ושיווקיים ומערכת שמתפקדת למען הלקוח. הוא לא צריך להשתגע לא כדי לאתר מוצר, לא בחיפוש אחרי הקופה, הסליקה, התשלום, המשלוח. אם זה לא יקרה מהר ובקצב הזה, הלקוחות שלכם יקנו מאתר אחר, לכן אם אתם רוצים אתר זול, אל תצפו שיקנו מכם, כי אף אחד לא יקנה מכם כלום.

אתר מכירות פשוט: יכול לעלות בין 5,000-15,000 ₪, אתר מכירות טוב: חייב להתחיל מ-20,000 ₪ ותטפסו מהר עד 100,000 ₪ וזה לאתר שמבוסס על פלטפורמת מג'נטו, שכל אתרי המכירות הגדולים בארץ, בנויים עליה. והם מוכרים יופי.

  1. אתר ללקוחות אקראיים – מכירה מזדמנת

בגלל שהרשת בנויה כפי שהיא בנויה ואין לה גבול, גולשים יכולים להגיע לכל אתר, גם אם הם לא תכננו את זה ולכן הם גם יכולים להגיע לאתר המכירות שלכם.

נאמר שלקוח מסוים חיפש מוצר ניקוי והגיע לאתר שמוכר מוצרי ניקוי לעור, ואתם יודעים מה, הוא בכלל לא ידע שאתם קיימים וממש במקרה בתת מודע שלו רשום גם מוצר ניקוי למוצרי עור. אז אם האתר שלכם יהיה מזמין, עם צילומים נהדרים ומוצרים שווים במחיר נוח, הוא יקנה גם אם הוא לא תכנן. ולכן המסקנה הברורה היא שאתר בהחלט חייב להיות מאוד אטרקטיבי, מסודר נכון פנימית וכזה שגם לקוח חדש לא מאבד את הידיים והרגליים ויכול להתמצא בו בקלות בשניות ולבצע רכישה.

  1. אתר ממוקד נישה

מלבד אותו לקוח אקראי שהגיע לאתר המכירות שלכם, יגיעו גם גולשים שמחפשים אתר כמו שלכם, כי הם למשל מחפשים מגשי פירות וירקות במתנה. עכשיו אתם צריכים להוכיח שאתם הכי טובים. זה יבוא לידי ביטוי בתפריט המגשים שלכם, בבחירות שעשיתם לגבי בניית המוצרים שלכם, בתמונות שהעלתם, בתצוגה של המגשים בחנות הוירטואלית שלכם וכמובן במחירים.

בנוסף אחד הדברים הכי חשובים לגולשים, זה להרגיש שמדובר באתר מקצועי. אם הם לא יקבלו את ההרגשה שהם גולשים בביטחון, שהאתר לא מקרטע ונתקע, שלא ברור לאן מדפדפים, איפה המוצרים, הסליקה, סל הקניות וכו', הם יחששו להשאיר את פרטי האשראי שלהם באתר שלכם ואתם הפסדתם לקוח, רק בגלל שרציתם אתר מכירות זול ולא הסכמתם לשלם על בניית אתר מכירות מעולה.

  1. אתר ברור וחכם, יפה, מושך ומזמין

על כל אתר מצליח, יש כמה שלא הצליחו ויש להם את אותם מוצרים. אז מה עושה את ההבדל? בניית אתר מכירות חייבת לכלול בתוכה מערכת חיפוש קלה לשימוש, קטגוריות אתר ברורות, דפי מידע שיעזרו ללקוחות להבין מידות, צבעים, גודל, אפשרויות, חומרי גלם ועוד.

תנו לו גם עוד משהו שהאתר המתחרה שלכם לא נותן. אנשים אוהבים לקבל מתנות וגם להרגיש בטחון באתר, ואת זה עושה פלטפורמת אתר המכירות הטובה בעולם.

  1. לא מוכרים תכשיטים באתר שחור…

לכל המוצרים סביבנו יש מסרים. תכשיטים למשל זה דבר חביב, אהוב על נשים וגם על גברים וכולם רוצים שיהיה להם מהם וחכמה שיותר. אז למה לנסות להיות שונים ולבנות אתר מכירות עם רקע שחור. משום מה למעצב הגרפי האנארכיסט זה נראה מגניב, את הלקוחות זה מבריח ועושה להם רע על הנשמה. דיכאון.

לכן- שלמו בנדיבות למעצב גרפי שיוכל לגרום למוצרים בחנות הוירטואלית שלכם, להיראות פי אלף יותר טוב ממה שהם נראים במציאות, ותראו איך זה משתלם לכם.

תעבדו עם הלוגו שלכם, עם הצבעים המזוהים עם המוצרים שלכם, התאמה של אלמנטים גרפיים ופונטים. שלאתר שלכם תהיה שפה עיצובית מיוחדת שהגולש יבין מיד.

 

  1. אתר מכירות זה לא לונה פארק – הוא צריך למכור!

בניית אתר מכירות נועדה למטרה אחת בלבד: למכור ולהכניס לכם כמה שיותר כסף. כל פעולה שגולש עושה באתר צריכה להניע אותו למטרה שלשמה הוא נכנס. הוא מחפש מוצר, הוא ימצא אותו מיד, הוא מחפש את סל הקניות, מוצא מהר. רוצה לשלם, הוא יבין מהר איפה הסליקה, כלומר אתר זה לא לונה פארק לא משחקים בכסף של הלקוחות וגם לא בזמן שלהם. אם תברברו להם את השכל עם אתר זול ולא מתפקד הם לא יקנו מכם ויצא לכם שם רע.

חווית המכירות חייבת להיות ידידותית, קלה, נוחה, נעימה ובטוחה.

 

  1. אתר מכירות – רק עם התפקודים שצריך

את מערכת בניית אתר המכירות שלכם, אתם צריכים לבחור לפי הצרכים שלכם, ולא להפוך את האתר למודל של אי ביי. מודולים ופונקציות מיותרות שאתם לא זקוקים להם, יעמיסו על האתר, יכבידו על הגלישה, לא יגרמו לחוויית משתמש ולא יצליחו למכור כלום.

האתר צריך להכיל רק את מה שהוא חייב שיהיה לו, לא יותר מזה. כשאדם יוצא לקניות, הוא קונה הוא לא רוצה להתחיל להתברבר בחנות וייתכן שיש לו גם זמן מוגבל. אם אתם מוכרים צבעי שיער, צריכה להיות פלטה של צבעים, הסבר למי מתאים מה, איך משתמשים הכול פשוט וברור, והפשטות הזו נכונה לגבי כל אתר מכירות.

  1. למה התמונות שלכם כמו אצל כולם?

אם אתם רוצים שאתר המכירות שלכם, יהיה שונה מהמתחרים, קחו צלם מקצועי וצלמו תמונות מקצועיות ומקוריות. אם המוצרים שלכם הם תמונות מהקטלוג של היבואן ויש עוד כמה אתרים כמו שלכם, למה שיקנו מכם. באמת למה? מה היתרון שלכם? הצילומים המקוריים שלכם, יכולים להיות היתרון שלכם.

והכי חשוב- מתחת לתמונות שם המוצר, אבל גם אפשרות לקבל תיאור יותר מפורט אבל זה בבחירה אישית.

ואל תצלמו ותכתבו לבד אם זה לא המקצוע שלכם. תהיו טובים במה שאתם ותנו לטובים מכם לעשות את העבודה שלהם.

  1. היררכיית הקנייה והתשלום

מוצר בצילום מקורי עם הסבר קצר ושם. אפשרות לתיאור מפורט. סל קניות, תשלום. פרטים אישיים, מהי הכתובת שלכם, דף תשלום מאובטח, אמצעי התשלום האפשריים. הכול חלק, ברור, שולחים קבלה עם מספר מעקב וזהו- ברוך הבא לקוח חדש.

  1. בחרו במנהל חנות

החלק הניהולי של האתר כולל את תפעול התוכנה החשבונאית, מערכת הסליקה, ניהול מלאי, איתור חוסרים, הצגת מוצרים חדשים. מעקב אחר משלוחים. משלוח ניוזלטר אם רוצים. תקשורת עם הלקוחות, דיווח על מבצעים ועוד. שימור לקוחות חובה.

סיכום

במאמר זה סקרתי את הנושאים הכי חשובים שצריך לקחת בחשבון לפני הקמת אתר מכירות.

עדיין מתלבט ולא סגור על עצמך?
אני מזמין אותך להתרשם מהמקצועיות שלנו – ובכלל אודות חברת AGHAI!
תן לנו לעזור לך – צור איתנו קשר הייעוץ חינם! בהצלחה 🙂

קוד פתוח

הדבר הכי חשוב הוא שקבצי האתר יישארו אצלך בידיים, אם תרצה לעבור לחברה אחרת תוכל לבקש את הקבצים ולעשות זאת ללא כל בעיה - בניגוד למערכות קוד סגור שכובלות אותך אליהן.

ביצועים וזמני טעינה

החנות מציעה את זמני הטעינה הטובים בשוק, ככל שזמני הטעינה נמוכים כך חווית המשתמש גדלה ולקוחות לא נוטשים או מחכים לדפים להיטען.

גוגל אוהב את החנויות

קידום החנות בגוגל (SEO) - המערכת שלנו 'לוקחת ברגל' את המערכות הקיימות בשוק, המותגים הגדולים בעולם משתמשים למכירות האינטרנטיות שלהם בפלטפורמה שאנחנו משתמשים - ולא סתם.

AGHAI

אנחנו עוזרים לעסקים למכור באינטרנט

אז דבר ראשון, נעים מאוד הגעת לאתר של חברת AGHAI ובשנים האחרונות אפיינו, עיצבנו ובנינו אתרי מכירות למותגים הגדולים בישראל במקצועיות רבה.

האתרים שאנחנו בונים נועדו לשרת מטרה יותר גדולה מאשר חנות שמעוצבת יפה כי את זה (כמעט) כולם יודעים לעשות בעזרת גרפיקאי/ת מקצועי/ת, האתרים שלנו אופיינו ופותחו מתוך מחשבה ראשונית לייצר הרבה יותר מכירות עבור בעל העסק (אתה!) וחווית רכישה מדהימה שכל לקוח פוטנציאלי בסופו של דבר ירכוש ממך את המוצר ולא רק זה – הוא יחזור לרכוש ממך שוב!.

בניית אתר מכירות דורשת תכנון ואפיון נכון, הכרת העסק וצרכיו, ידע שיווקי רב בעיקר אפיון ותכנון מבנה האתר וחווית משתמש, למעשה שלב האפיון הוא השלב הקריטי בכל פרויקט שעשוי להכריע האם בונים "עוד" אתר בתחום או שבונים אתר מכירות מוביל בתחומו – לחץ לצפייה בתהליך בניית חנות וירטואלית.

אנו נספק לך את כל השירותים תחת קורת גג אחת ללא צורך בהתקשרות מול חברות צד ג’.
אנחנו, כחברה המובילה בבניית חנויות בישראל, מעסיקים אך ורק מפתחים מומחים וממשיכים להכשיר את עובדינו באופן תמידי על-מנת להציע את מיטב החידושים האחרונים בתחום אתרי המכירות.

עיצובים מרהיבים
ציון שביעות רצון
כוסות קפה
לקוחות מרוצים

מנהל פרויקט צמוד

מנהל הפרויקט מלווה את הלקוח מתחילת הפרויקט ועד לשלב ההרצה, שמנו לעצמנו מטרה לספק יחס אישי, אמיתי וישיר, במטרה לתת ללקוחותינו שירות וזמינות למשימה קטנה כגדולה, מהירים כמו פרילנסרים!

מומחי מכירות באינטרנט

חברת AGHAI מעסיקה מומחי מכירות מהשורה הראשונה עם ניסיון עשיר בבניית אתרי מכירות באינטרנט בתחום הסחר האלקטרוני.

עמידה בזמנים

לאחר שמגדירים מהם אבני היעד נותר להגדיר את הזמנים והדדליינים של הפרויקט.

בניית אתר מכירות - החל מ-8,000 ש"ח - עיצובים מדהימים 1
בניית אתר מכירות - החל מ-8,000 ש"ח - עיצובים מדהימים 2
בניית אתר מכירות - החל מ-8,000 ש"ח - עיצובים מדהימים 3
בניית אתר מכירות - החל מ-8,000 ש"ח - עיצובים מדהימים 4
בניית אתר מכירות - החל מ-8,000 ש"ח - עיצובים מדהימים 3
בניית אתר מכירות - החל מ-8,000 ש"ח - עיצובים מדהימים 4
בניית אתר מכירות - החל מ-8,000 ש"ח - עיצובים מדהימים 1
בניית אתר מכירות - החל מ-8,000 ש"ח - עיצובים מדהימים 2

יצירת קשר

דבר איתנו - שיחת יעוץ חינם

התקשר אלינו

זקוק לעזרה ממומחי מכירות?
צוות המומחים של AGHAI זמינים עבורך.
073-3744110

קליק ואנחנו מתקשרים

צ'אט עם נציג

ברוך הבא לצ’אט של AGHAI!
אנא הרגש חופשי לשאול כל שאלה,
אנו נשמח לשמוע ממך!

שלח לנו אימייל

תמיד תוכל ליצור איתנו קשר באימייל –
אנו נחזור אליך בהקדם האפשרי.
[email protected]

יכולות המערכת

אתר עשיר בתכונות

האתרים שלנו עשירים בתכונות שעוזרות לך כבעל עסק לשווק את האתר ולספק לכל רוכש פוטנציאלי באתר חוויה בלתי נשכחת.
לאחר שנים של ניסיון , חקרנו מה הם צוואר הבקבוק וחסמים אפשריים לבעל עסק שפותח אתר מכירות למכירה באינטרנט, עבדנו על פתרונות שמאפשרים לכל אחד לנהל את החנות בקלות וללא כל ידע קודם.

תואם לכל סוגי המסכים

החנויות שלנו רספונסיביות ומותאמות לסוגי מסכים שונים, מחשב נייח, מחשב נייד, טאבלט ומכשירי סלולר.

עיצובים מרהיבים

הגרפיקאים של AGHAI יעצבו עבורך חנות וירטואלית מרהיבה ביופייה בדגש על חווית משתמש ממירה, צבעי המותג ליצירת רושם ראשוני בלתי נשכח.

UI-UX-Design-phone-application

חווית משתמש

חוויית משתמש - החנות פותחה על-ידי מומחי עיצוב ממשקי משתמש על-מנת להגביר מכירות ולשמר לקוחות, הרושם הראשוני שיישאר אצל הגולשים יגרום להם לרכוש שנית.

ממשק ניהול ידידותי

כל המידע החשוב לניהול החנות זמין במבט חטוף. סקירה מלאה : סך הזמנות, מכירות, לקוחות, גולשים שכרגע באתר, ניתוח מכירות דו"חות ועוד.

קידום החנות בגוגל - SEO

הגדרות ה SEO שלנו יגישו את אתר המכירות שלך לGoogle על מגש של כסף, כך החנות שלך תקבל עדיפות על-פני המתחרים השונים בתחום.

ריבוי שפות

החנות שלנו תומכת בריבוי שפות לקהלי יעד שונים, הגולש יכול לבחור באיזו שפה הוא רוצה את החנות מתוך רשימה.

קופונים, הנחות ומבצעים

סט כלים לשיווק החנות, מכירה ואנליזה רבי עצמה שיאפשרו לך כמוכר חוויית מסחר אלקטרוני חלקה עם הכלים הנחוצים לניהול חנות וירטואלית.

נגישות לפי החוק

החוק דורש מכל אתר אינטרנט להיות נגיש לבעלי מוגבלויות, אנחנו דואגים שהחנויות שלנו יעמדו בדרישות כפי הנדרש בחוק.

ניהול ותמיכה בלקוחות מובנים

ניתן לנהל את הלקוחות שרכשו בעבר בחנות, לבצע פעולות שונות כגון החזר כספי, צפייה בהזמנות, ועוד.

טיפה על אתר המכירות

תפעול מהיר וקל

הידעת?

"ל61% מקהל הקונים ברשת יש דעה טובה יותר על מותגים המציעים חווית גלישה בלתי מתפשרת".

עיצוב ופיתוח האתר על כל רבדיו, עיצוב טפסים בצבעים ובמבנה הנכון, דף תשלום מהיר, מיקום הכפתורים, עגלת הקניות, שדה החיפוש, סינון רוחבי חכם בדף הקטגוריה, גודל התמונות המתאים לעין האנושית, שימוש חכם באייקונים וגרפיקה להדגשת תגיות שונות, כגון: חדש באתר, הכי נמכר, מבצע, הנחה בסך X₪,  תמיכה מלאה, משלוח אקספרס עד בית הלקוח, טיימרים חכמים ודינמיים ושימוש באנימציות והנפשות להגברת המכירות – כל הנתונים הללו ועוד פרמטרים נוספים הם אלה אשר יקבעו האם הגולש יגיע לדף התשלום בחנות, וכדי למנוע ספק זה המומחים של אגאי שמים דגש על ה Flow  באתר.

הידעת?

"אם חנות המג'נטו שלך אינה מותאמת לגלישה במכשירי המובייל השונים, תתכונן לראות קונים רבים עוזבים את האתר, 30% מכלל הקונים ברשת ינטשו את החנות שלך במידה ואינה מותאמת לגלישה במכשירי המובייל".

עיצוב ממשק המשתמש העוצמתי בחנויות שלנו מותאם לכל סוגי הדפדפנים והמכשירים הקיימים כיום בשוק, חשוב שהחנות שלך תהיה רספונסיבית כך שתימנע מ'עגלות נטושות' בחנות, From Day One אנו דואגים לאפיין, לפתח ולעצב את החנות שלך תוך התחשבות מתמדת ומתן דגש על וויזואליות האתר במכשירים השונים- תכונה אשר תבטיח שחווית הגלישה בחנות שלך מכל מכשיר לא (!) תהווה מכשול בתהליך הרכישה, אלא- תעודד את קהל הקונים שלך לרכוש בקלות מוצרים.

הידעת?

"אם עיצבת תהליך רכישה ברור וידידותי, לקוחות ימליצו עליך האחד לשני, פרסום מפה לאוזן הינה שיטה עוצמתית מאוד" ג'ף בזוס,  מנכ"ל AMAZON

תהליך הרכישה בחנויות שאנחנו מאפיינים הינו צעד חשוב בתהליך בניית חנות מג'נטו מפני שדרוש תהליך אפיון מעמיק מאוד והבנה מיטבית כיצד 'לנתב' את הקונים בחנות שלך בדרך הטובה ביותר לדף התשלום, לא קיים לקוח שלא ישבנו איתו מספר פגישות לפני תהליך הפיתוח של החנות והבנו בדיוק וללא היסוס מהי הדרך הטובה ביותר להמיר את הקונה בחנות לכדי מכירה מוצלחת ורווח כספי ללקוח שלנו, התהליך משקף מהו ה Floating הנכון לבצע המרה מוצלחת, כמובן שאנו משקפים זאת ללקוח בצורת סקיצה ותרשים זרימה, לאחר פגישות נוספות עם הלקוח ואישורו הסופי אנו ממירים את הסקיצות לכדי Mockup (תמונה שמנהל הפרויקט מעצב וממחיש בצורה ויזואלית ללקוח כיצד ייראה האתר ומהו תהליך הרכישה, אילו עיצובים גרפיים יעזרו לנו להגיע למטרה ומהם התכונות שעלינו לדאוג שיהיו מונגשות ללקוחות כדי להמיר את הקונה ל₪).

העיצובים של אמני AGHAI הינם מהייחודיים בתחום בכל אספקט אפשרי – הן מבחינה ויז'ואלית והן מבחינה טכנולוגית, השילוב בין השניים הוא הגורם לכך שהעיצובים שלנו 'פונקציונליים' בסטנדרט עולמי.

אנו מעצבים את החנות ברמת הקוד ולא רק ברמת התכנים הגרפיים, אנו דוגלים ברמת יצירתיות גבוהה במתן דגש בשימור שלמות מותג תוך אופטימיזציה והגברת המכירות, יש לנו התמחות מיוחדת בעיצוב עבור מותגים תובעניים מבחינה אסתטית. אנו מספקים שיתוף פעולה אמתי על מנת להבטיח שחזונך ודרישותיך יתעוררו לחיים.

המעצבים של AGHAI ידאגו שכל האובייקטים המניעים לפעולה בחנות המ'גנטו שלך יעוצבו על פי קומבינציית הצבעים שאופיינה בפגישות האפיון הראשונות ואושרה על ידי הלקוח, כך שלמעשה גם נצליח להמיר קונה לכדי מכירה וגם נפגיש בין המותג שלך לבין הלקוח בצורה הטובה ביותר.

אתר המכירות של AGHAI

החנות שלנו מאופיינת בחווית קנייה מהירה כך שכל גולש ולקוח פוטנציאלי הופך ללקוח שרכש מוצר בחנות, העיצובים המדהימים מבדלים את המותג ויוצרים ייחודיות וקונספט למותג בפני שאר המתחרים.

ממשק ניהול ידידותי בעברית

ממשק הניהול לא דורש ידע קודם בניהול אתרי מכירות או צורך בקוד, הכל נגיש וברור ומאפשר לבצע פעולות במספר קליקים פשוטים.

ידידותי, יעיל וחוסך בזמן

ממשק לוח הבקרה שלנו מאוד ידידותי לתפעול, הממשק עוצמתי ומהווה מכלול תכונות חיוניות לניהול השוטף של החנות שלך.

תצוגת החנות

בממשק הניהול שלנו תוכל לנהל את תצוגת החנות בקלות, להחליף באנרים, להזין אייקונים חדשים, להזין תכנים באזורים המיועדים לתוכן דינמי ובעמודים פנימיים.

עדכון הלקוח בתהליך הטיפול בהזמנה

מרגע ביצוע הזמנה מצד הלקוח המערכת תדאג לעדכן במייל אוטומטי את הלקוח בכל שלב שאתה תבצע, שלב אישור ההזמנה, שלב האריזה, שלב השליחה וכן אימיילים בנוגע לטיפול בהזמנה והערות אישיות – כל זה מתבצע מממשק הניהול שלך.

ניהול שוטף של החנות

שליטה במספר חנויות דרך ממשק אחד, ניהול סטטוסים, לקוחות חוזרים, שליחת מיילים, מעקב משלוחים, תמיכה בריבוי שפות, ניהול לקוחות, ניהול קבוצות לקוחות ע"פ פרמטרים שונים והחלת מבצעים והנחות לקבוצות לקוחות מסוימות, יצוא לאקסל, טיוב הקידום האורגני של המוצרים, ניהול חוות דעת של לקוחות ואישורם, ניהול סקרים, ניוזלטר, עמודי נחיתה, קטגוריות, תת-קטגוריות, אפשרויות משלוח שונות, ניהול פרופיל ספק, צפייה בחיובי לקוחות ואפשרויות רבות אחרות.

חסכון בזמן וכוח אדם כמו בכל חנות וירטואלית…

תהליך העלאת המוצרים אורך זמן יקר תוך שימוש במשאבי כח אדם, בדיוק בשביל הדבר הזה פיתחנו תוסף המאפשר לך לחסוך זאת ולהעלות את כל המוצרים שלך בפשטות, בקלות ובלחיצת קליק אחד. התוסף שלנו מאפשר לך להעלות/לעדכן אלפי מוצרים כולל כל תכונות ותמונות המוצר, בבת-אחת באופן גורף ומותאם אישית לכל לקוח! זהו תוסף המותאם 100% לצרכי הלקוח ולתהליך העלאת המוצרים במג'נטו 1.9 & 2.0, התוסף מסוגל לטפל ולהעלות עד 25,000 פריטים בהעלאה אחת! התוסף מאפשר לבצע את הפעולה ההפוכה ולייצא את כל המוצרים שהעליתם למג'נטו, תוסף זה יעיל לעדכון מחירים, מלאי, מבצעים והנחות, וכל נתון אחר שמצריך עדכון וניהול שוטף, לתוסף נלווה מסמך PDF מפורט לגבי תפעול התוסף וסרטוני וידאו, התוסף תומך בריבוי שפות ובריבוי חנויות מג'נטו. 

דף פריט ממומש היטב

דף הפריט בחנות וירטואלית הינו הדף הכי חשוב באתר, שכן עליו להיות אטרקטיבי מספיק כדי למשוך את עין הקונה הפוטנציאלי, דרך ממשק הניהול שלנו תוכל לנהל את דף הפריט שלך, העלאת תמונות המוצר, סרטוני וידאו של המוצר, מסמכיPDF / WORD, אייקונים גרפיים, חוות דעת, WISHLIST, השוואת מחירים, קישורים, טיוב SEO, צבעים, מידות, מבצעים, הנפשות ואנימציות, שדרוגים, מותגים, מוצרים נלווים, מוצרים משלימים, מחירי מבצע, מועדוני לקוחות, לפני/אחרי מע"מ, מחיר במטבעות נוספים, מס' תשלומים, אפשרויות משלוח מרובות, אחריות ועוד תכונות רבות אחרות.

רוב בעלי חנויות המג'נטו מעסיקים כח אדם שיהווה עזר בענייני הלוגיסטיקה ובניהול השוטף של החנות, ביצענו אופטימיזציה לממשק הניהול הרגיל של מג'נטו כדי לייעל את תהליך ניהול ההזמנה ולספק חווית משתמש מיטבית כדי לחסוך במשאבי לקוחותינו, מ-ממשק ניהול ההזמנות תוכל ל:

  • לצפות, לערוך, ליצור ולמלא הערות ועדכונים לגבי תהליך הטיפול בהזמנה.
  • יצירת חשבונית וריבוי חשבוניות, משלוחים, וזיכויים עבור הזמנה אחת.
  • הדפסת החשבוניות ופתקי מידע שיודבקו על האריזה.
  • היכולת ליצור לקוח חדש, או בחירת לקוח קיים, לצפות בעגלת הקניות, WISHLIST, היסטוריית הזמנות, מוצרים שנוספו להשוואה, כמו- כן צפייה בכתובות שהוזנו מצד הלקוח, החלת מבצעים והנחות.
  • חידוש הזמנה קיימת מממשק הניהול לבקשת הלקוח.
  • עדכוני מיילים ללקוחות.
 

חיובים וחשבוניות אוטומטיות למייל

בניגוד לחברות פיתוח מג'נטו אחרות, אנו פיתחנו אינטגרציה מלאה לחברות הסליקה השונות בארץ ובחול עבור מג'נטו 1.9 & 2.0, אין צורך להשתמש בממשק הניהול המסורבל של חברות הסליקה ובהסתרבלות מיותרת בשימוש בשני ממשקים שונים במקביל כדי לטפל בהזמנה אחת, בממשק ניהול ההזמנות ניתן תוכלו לראות במקום אחד את סטאטוס התשלום של הלקוח, בנוסף, לאינטגרציה שלנו היכולת לבצע חיוב דחוי, הוראות קבע, טוקניזציות חכמות וחשבוניות אוטומטיות למייל.

צור קשר מהיר - קליק ואנחנו מתקשרים!

מעוניין בבניית אתר מכירות? הזן פרטיך ונציג מומחה במכירות באינטרנט יתקשר אליך בעוד כמה רגעים...

תהליך מנצח

בניית אתר מכירות

1

2

3

פגישת אפיון והבנת הצרכים

בפגישה זו אנחנו מכירים את הלקוח ומבינים את צרכי הפרויקט.

עיצוב ומיתוג

בשלב זה המעצבת הגרפית יוצרת עם הלקוח קונספט עיצובי וממתגת ומבדלת את החברה בשילוב צבעי המותג.

הקמה ובנייה

המפתחים בונים את החנות לפי דרישות העיצוב בעבודה צמודה עם המעצבת.

4

5

6

הזנת תכנים וחיבור סליקה

בשלב זה מעלים מוצרים ומחברים את החנות לחברה הסליקה כדי לאפשר מכירות.

פרזנטציה והצגת החנות

זהו השלב המיוחל - מציגים ללקוח את התוצר הסופי להתרשמות וקבלת אישור עלייה לאוויר.

השקת החנות ועלייה לאוויר

מרימים כוסית במשרדי החברה ומתחילים למכור באינטרנט.

מחירון חבילות

אז כמה עולה לבנות אתר מכירות?

AGHAI EXPRESS​

  • ללא הגבלת מוצרים
  • חיבור לחברת סליקה ו Paypal
  • אתר מותאם לכל סוגי המסכים
  • דוחות וסטטיסטיקה מלאים
  • בלוג להעלאת מאמרים

AGHAI GOLD

  • פגישה עם מעצבת החברה ועיצוב מוקאפים
  • פתיחת וחיבור GOOGLE ANALYTICS
  • פתיחת וחיבור GOOGLE SEARCH CONSOLE
  • עיצוב באנרים לקמפיין רימרקטינג
  • מחקר מתחרים ומילות מפתח
  • החלת סכמה על דפי מוצרים
  • כיווץ תמונות וביצוע אופטימיזציה

AGHAI PRO

  • דומיין CO.IL או COM לשנה בחינם
  • התקנת תעודת אבטחה SSL בכל האתר
  • אחסון החנות לחודש בחינם
  • עיצוב לוגו מקצועי ופאביקון בחינם
  • עיצוב 5 באנרים לחנות
  • עיצוב 5 אייקונים בהתאמה אישית

מעטפת פתרונות מלאה

הכל תחת קורת גג אחת

קידום בגוגל

קידום החנות והמוצרים בגוגל על-מנת להגביר מכירות ולקבל חשיפה יותר רחבה של המותג והמוצרים.

אנליטיקס וניתוח התנהגות גולשים

על-מנת שהפרסום יהיה אפקטיבי חובה לנטר את פעילות הגולשים בחנות ולבדוק את ההתנהגות.

ניהול קמפיינים ברשתות החברתיות

אנחנו נקים קמפיינים ונפרסם את המותג ומוצרי החנות באינסטגרם ובפייסבוק לקהל היעד.

מיתוג ואסטרטגיה עסקית

לפני כל בניית חנות חשוב ליצור בידול וייחודיות של העסק על-פני המתחרים, הגדרת ערכים ועוד.

שיווק במייל

ניהול רשימות דיוור ושיווק קופונים ללקוחות שנטשו את החנות ושימור לקוחות חוזרים.

אינטגרציות

חיבור החנות למערכות צד ג' כגון מערכות ניהול מלאי ומערכת CRM ניהול לקוחות.

הדרכות

הדרכות בפני צוות העובדים לניהול החנות ושיווק דיגיטלי לפרסום החנות.

כתיבת תוכן

כתיבת תכנים לתיאור המוצרים ומאמרים לפרסום בבלוג של החנות למטרות קידום.

שאלות ותשובות - FAQ

אתם שואלים אנחנו עונים

בניית חנות וירטואלית היא המערכת המשמשת להצגת המוצרים ללקוח ומציעה את הסליקה אונליין.

תחום האינטרנט והעידן הטכנולוגי מתקדם כיום בצעדי ענק והוא עתיר פונקציות ושכלולים, גם אלו המחשיבים עצמם כמבינים בכל תחום במחשבים, מגלים כל יום משהו חדש, וכיום בניית חנות וירטואלית היא חלק בלתי נפרד ממערך השיווק של כל בעל עסק, וכן של כל בעל מקצוע שרוצה להפגין נוכחות בולטת ברשת.

אם יש לנו מוצר שאנחנו רוצים לקדם אולי אפילו רעיון, משהו שאנחנו יוצרים בבית ורוצים להתרחב איתו ולמכור גם בחוץ לגולשים, ובוודאי אם אנחנו אנשי עסקים מקצועיים, עורך דין וטרינר או אפילו קונדיטור. כוח הקנייה באינטרנט הוא עצום, כי יש שם מיליוני גולשים, והשאלה היא איך נתחיל לעשות כסף, ונתרגם גם עבור העסק שלנו את כח הקניה הזה.

בימים אלו כאשר כל אדם למעשה מצטייד באתר מכירות איכותי ומקצועי, אם בדרך של בניית אתר פרטי ואם בשילוב של נוכחות בולטת ברשתות החברתיות, עקב המידע הרב והאין סופי שגולשים מוצפים בו ונחשפים אליו, יש לתכנן בניית חנות וירטואלית באופן האחראי והנכון ביותר, לאחר שקיבלת את כל המידע העדכני ביותר בנושא.

להשתלב בעידן הטכנולוגי העצום, זה לא אומר שרק שבנית אתר או חנות וירטואלית, כמו עוד אלפי אחרים, אלא איך שיווקת אותו בצורה חכמה יותר, ואיך הפכת את החנות למקור רווחי וכלכלי שמצדיק תחזוקת חנות מקוונת ואת קיום האתר ברשת – אתר מכירות ממיר הרבה יותר משאר הפלטפורמות הקיימות בשוק בעזרת סט הכלים השיווקיים העומדים לרשות מנהל האתר.

נתון מאוד חשוב שכדאי שתדעו על מצבן של חנויות במציאות בעידן הרשת. המגמה היא היום ברשת לשווק, למכור. נכון שהסיבה הראשונה שרשת האינטרנט הוקמה הייתה בכלל בענייני מידע, אבל היום אין מי שלא צריך משהו, לא רוצה לקנות משהו ועושה את זה ברשת. החשיפה היא אדירה, מיליוני אתרים, הצעות, מבצעים, הנחות, מועדוני לקוחות, פורומים ורשתות חברתיות. אם אתה לא שם אתה לא קיים, ואם תסתכלו מסביב ותראו כמה חנויות נסגרות תבינו איך שהאינטרנט דחק בהדרגתיות את הקניות לרשת, ובארה"ב במדינה אחת לבדה נסגרו 300 קניונים, כי האמריקאים מעדיפים לקנות ברשת וזו עובדה. אבל גם לישראלים לא חסר, ולכן אם יש לכם מה להציע להם, תציעו, אתם לא תפסידו מזה, אתם רק תרוויחו. יש בארץ אפילו שיאני קניות לפני ערים ולכן אם למשל אתם גרים בראשון לציון, תתחילו לחשוב על הקמת חנות אינטרנט, זה כי שיאני הקניות באינטרנט גרים בראשון לציון, אחריהם תושבי רמת גן, פתח תקווה גבעתיים והאחרונים- תושבי תל אביב.

עוד עלה מהסקר כי בני 18-49 קונים הרבה יותר מכל בני הגילאים האחרים, אז אם יש לכם מה למכור להם, עשו זאת. אבל תעשו את זה רק עם המערכת של AGHAI. אתם לא חייבים רעיון מיוחד בכלל, פשוט תמכרו, אבל לפני כן הנה כמה נתונים על מה הישראלים קונים ברשת:

לבנות חנות אינטרנטית הפך למשהו שכל אחד עושה ויוצר, זה נגיש לכולם ואף קיימים אתרי חינם שמציעים לכל גולש להקים אתר מכירות

בהתאמה אישית. ואז כגולשים אנחנו מוצפים באלפי חנויות וירטואליות, מאות פרסומות צצות מכל פינה, מנסות למשוך את תשומת הלב שלנו, ובעיקר את הרגש שלנו, אך לרוב הגולשים יש כידוע נטייה להתעלם מפרסומות, ואפילו לראות בזה כמשהו מטריד ומציק.

לכן זו לא חכמה שכל אחד יכול לבנות חנות מקוונת היום, אלא השאלה האמיתית היא אם את החנות הווירטואלית שלך הגולשים אוהבים, ולא רק שאוהבים אפילו מדברים על זה מפה לאוזן! התנועה הזו של גולשים שנהנים מהחנות הוירטואלית שלך, יוצרת תזרים מצוין של מכירות, וכידוע אין לשכוח שמכירות באינטרנט ואתרי מכירות ברשת הם פשוט ממכרים. כיצד למשוך את הגולש להיכנס דווקא לאתר המכירות שלך ולהתמכר אליו, ללא הידע המקיף הנכון, את זה לא כל אחד יוכל לעשות.

לכן למרות שכיום בניית חנות וירטואלית נגישה לכל הגולשים, והמוצרים שנמכרים בחנות קיימים בעוד עשרות חנויות מקוונות אחרות, כאן יש חשיבות איך ליצור אתר אינטרנטי וירטואלי מקצועי, כזה שיהיה מיוחד ואיכותי, ויהיה בו משהו שונה שאין לאחרים. האתר הוירטואלי שלכם צריך כמטרה לשאוף להגיע לכמות הגדולה ככל שניתן של גולשים. תנועה רבה של גולשים תתחיל לדחוף את נושא המכירות. לכן בכל השלבים של הקמת חנות אינטרנטית ישנם נושאים בסיסיים הכרחיים וכל מיני סודות מקצועיים, כדי להגיע לתוצאה של אתר איכותי, כזה שיהיה מוביל בתחרות מעל האחרים ושבעצם יודע למכור באינטרנט באופן אוטומטי – הרי בשביל זה אתה פה. אם אתה כבעל מוצר, מגיע למצב בו יצרת עוד אתר חנות באינטרנט, אין לזה שום אפקט ובעיקר אם הוא מחקה אתרים אחרים או אינו ייחודי ומקורי לעומתם.

אז איך מגבירים את מחזור המכירות של העסק?

לקבל את כל המידע על האתר שלכם

מעבר לזה, צריך להכיר את אופן המחשבה של הקונה הוירטואלי ברשת. שאלתם את עצמכם פעם למה יש כיום רק כמה אתרים בולטים שכל הגולשים מרחבי העולם קונים מהם, אך מתעלמים מאחרים? וכל זה ללא יחסי ציבור אלא רעש ועניין שהם יצרו באינטרנט בלבד? זה קורה כי לפני בניית חנות אינטרנטית יושבים בעלי מקצוע – בדרך כלל מאפיין, מעצב ומנהל הפרויקט ושואלים קודם את כל השאלות המקצועיות הנכונות כדי לפענח את הגולש – איך אנחנו מושכים אותו להגיע דווקא לחנות האינטרנטית שלנו? מנווטים אותו דווקא אלינו בצורה פשוטה שסיקרנה אותו? לאחר הצעד הראשוני החשוב הזה, צריך להבין מה יעבור לו בראש כשהוא יגלוש באתר שלנו? איך נגרום לו להרגיש שהגיע למקום חדש, מעניין יותר, מקורי יותר? מי קהל יעד שלכם אליו תרצו להעביר את כל המסרים שלכם? לא תוכלו לכתוב לאנשים מבוגרים באותה השפה של בני נוער או ילדים. כאן למשל לנושא עיצוב האתר שלכם, לאופן ניסוח הפרסום באתר ומה כתבתם בו, תהיה לזה השפעה עצומה על הגולשים שלכם. ולבסוף- מה יגרום לגולש לקנות אצלכם, ולא רק לקנות אלא אף ליהנות מחוויית הקניה באתר שלכם ולחזור אליכם שוב ושוב. למה זה יקרה דווקא אצלכם? כאן לנושאים כמו אמינות, מקצועיות, שירות איכותי, ביטחון בשימוש עם כרטיסי אשראי וכדומה יהיה שיקול מכריע על הגולשים.

לכן את התשובות לשאלות הללו יש לענות עם אנשי מקצוע ולא כלאחר יד. כך התוצאה באתר תהיה אפקטיבית יותר, ותוכל לכוון אתכם בצורה ממוקדת יותר לעבר מטרות העסק שלכם. למשל כאשר למראה הגרפי של האתר שלכם יש השפעה רבה על הגולשים ועל האטרקטיביות שבתהליך הקניה, לא ניתן את העיצוב להפקה של ידיים חובבניות. אנחנו רוצים עיצוב גראפי שיהיה מושך מאד לעין, אולי בשילוב של הומור או מקוריות, הכל בהתאם לסוג הקהל שלכם, וכך אפשר ליצור אינטראקציה גדולה יותר, לגרום לגולש לשהות באתר שלכם זמן ממושך, ולמשוך אותו לבצע קניות באינטרנט ואפילו להרגיש שאם הוא לא יקנה הוא יפסיד. אל תשכחו שהקונה הוא גם היחצ"ן הטוב ביותר שלכם, ברגע שהוא ייהנה ויקנה, הוא ירצה לשתף את זה עם כל העולם. במיוחד אם זה מוצר חדש ואחר. אז עם לקוח אחד מרוצה, תהיו בטוחים שימשוך לפחות עוד עשרה לקוחות פוטנציאליים לחנות שלכם.

מגוון של מבצעים מיוחדים, מחירים אטרקטיביים, מתנה או הנחה על כל קניה באתר ומבצעים אחרים שונים, ימשכו גולשים ולקוחות רבים יותר ויוכלו ליצור מעגל קניות הולך ומתרחב ואפקטיביות רבה לחנות.

קידום חנות וירטואלית בגוגל עוזר להבאת תנועה מגוגל, אפשר באופן אורגני (SEO) או ממומן (PPC)

בוא נדבר טיפה על איך ליצור אפקטיביות ומכירות בחנות,

בסופו של דבר אתר מכירות וירטואלי יהיה אפקטיבי רק אם יוכיח את עצמו כמקדם את המוצרים ויוצר תנועה יפה ומעניינת של מכירות ושל פידבקים מהגולשים. תכנון נכון ומדויק ובנייה בשלבים נכונים, הם הצעדים הראשונים של בניית חנות אפקטיבית ומוכרת. לצד כל זה צריך לזכור כי גם חברות בניית אתרים הן רבות מדי כיום, והשאלה הראשונית היא באיזו חברה מקצועית ואיכותית ביותר לבחור.

כמובן שחברת בניית חנויות וירטואליות שמוכיחה את עצמה בשטח, ושיש מאחוריה לקוחות מרוצים ובולטים במשק והמון סיפורי הצלחה, זה הפרמטר העיקרי במי לבחור שיבנה לך את אתר המכירות החשוב שלך.

כל אחד יכול להפוך את האתר שלך למוקד פרסומי נוסף של העסק, אך לא כל אחד יכול לזכור שהאתר צריך למשוך גם גולשים ולהתחיל להרוויח, והרבה, כסף. אם זה לדעת להכיר את השוק, להתמצא בתחרות, לקרוא את הגולשים, להבין מה מניע אותם ומושך אותם לקנות, ועד להכיר את כל המידע הטכנולוגי המורכב לבניית אתר שכאמור מתפתח בכל רגע.

להשפיע על הגולשים לקנות יותר

תוסיפו לתחושה של הכיף בקניות את העובדה שלא צריך לצאת מהבית כדי לקנות עוד, לא צריך למצוא חניה או לחכות בתחנת האוטובוס בקור או בחום, לא צריך להגביל את עצמך להיות רק בחנות אחת ואולי לא תמצא בה בכלל את מה שרצית לקנות, הכל קורה היום בלחיצת כפתור, אתה בכל מקום בשנייה אחת, יכול להשוות מחירים, רגע אחד לקנות חולצה ופתאום אייפון בלי שהיית צריך לנסוע עוד שעה כדי להגיע לחנות אחרת. היתרון הזה אדיר, והוא רק ממכר יותר ומעצים את תחושת הכיף הקיימת בקניות באינטרנט כיום.

אמינות, מקצועיות ועמידה בזמנים

נכון, כל החברות שעוסקות בבניית חנויות אינטרנטיות מציעות הרים וגבעות, חלקן אף ישלחו הצעות מחיר בסך אלפי שקלים בודדים וחלקן הצעות מחיר חמש ספרות.

אבל את הניסיון והמומחיות שאנחנו מביאים איתנו שום חברה לא יכולה להציע, ניסיון שיחסוך לך אלפי שקלים ויעזור לך להגביר מכירות אחרי שתבנה את החנות שלך, ניסיון שיידע לאפיין ולענות על הצרכים שלך באופן הטוב ביותר.

לחשוב חכם ומקצועי כי זה כרטיס הביקור שלכם

כמו בכל תחום אחר של קניות אנחנו רוצים לקבל את המוצר האיכותי ביותר, וגם בתחום בניית האתרים שהוא תחום שדורש מחשבה, תכנון מעמיק וניסיון מקצועי, אתם צריכים לבחור גם כאן את איש המקצוע שכבר בנה בהצלחה רבה עשרות חנויות וירטואליות, וכך תהיו בטוחים שהאתר שלכם פשוט יעבוד ובמקרה שלנו לא רק יעבוד ויהיה באוויר אלא ימכור, וכמה שיותר! אולי כל אחד יכול להקים עוד אתר אבל לא כל אחד מכיר למשל את צורת החשיבה של הגולשים, לא כל אחד מסוגל לתת תשובה לשאלה מה קרה היום לכוח הקניה שהוא מעדיף להיות יותר באינטרנט ופחות בקניונים? מה עובר למעשה בראשו של הגולש? למה שהוא ירצה לגלוש דווקא באתר שלך ולא באתר המתחרה? אלו אתרי מכירות דומים קיימים ברשת? במה אתם יכולים להיות עם יתרונות על אחרים? מה אפשר יהיה להוסיף באופן מקורי ואיכותי יותר לאתר שלכם, בכדי למשוך גולשים וקונים רבים יותר, כי הרי הכיף הוא מה שמניע את המכירות וגם יוצר התמכרות, כיף, מחיר אטרקטיבי ומוצר מדליק.

דוגמה לאתרי מכירות שבנינו

5/5