קידום חנות שופיפיי בגוגל

אנשים רבים כבר עברו לפלטפורמת Shopify. הסיבה לכך היא שזו לא רק פלטפורמה מצוינת לניהול חנות מקוונת – היא גם אחת הפלטפורמות הטובות ביותר בהן תוכלו להשתמש אם אתם מתכננים אי פעם לקחת את העסק שלכם לשוק מקוון אחר.

Shopify נמצא כעת בשימוש ביותר מ-175 מדינות בכל רחבי העולם, ונראה שמספרה ממשיך לגדול מדי יום. אבל מה עושה את הפלטפורמה הזו כל כך שונה? מדוע כל כך הרבה עסקים נוהרים לקראתו? ואיך חנות שופיפיי הצליחה להפוך לאחד מפתרונות המסחר האלקטרוני המובילים הקיימים כיום?

קידום חנות שופיפיי בגוגל 1

אנחנו הולכים לענות על השאלות האלה על ידי בחינת כמה מהתכונות המובילות של Shopify שמבליטה אותה מפלטפורמות מסחר אלקטרוני אחרות. אנו גם נדגיש מדוע השימוש בפתרון זה כל כך טוב יותר מהפלטפורמות של המתחרים שם בחוץ, ונספק לך חזון מדוע זו בהחלט יכולה להיות פלטפורמת המסחר האלקטרוני שתעזור לעסק שלך לצמוח בשנת 2022.

מה הופך את Shopify לכזו פתרון מסחר אלקטרוני מצוין?

ישנן שתי סיבות עיקריות שהופכות את Shopify לפלטפורמת מסחר אלקטרוני נהדרת כל כך:

  1. זה קל לשימוש זה ניתן להרחבה

אתה אולי תוהה מה בעצם אומר ‘מדרוג’ – זה רק מתייחס לכמה טוב משהו יכול לצמוח ולהסתגל כשהעסק שלך מתחיל להתרחב. צריך שירותים ותכונות מתקדמים יותר (ויקרים). לא הרבה פתרונות מסחר אלקטרוני שם בחוץ מציעים תוכניות ניתנות להרחבה כמו זו, אבל עם Shopify לעולם לא תצטרך לדאוג לגבי המהירות שבה העסק שלך צומח אם אתה רוצה להמשיך להשתמש באותה פלטפורמה. הסיבה לכך היא שתמיד יש תוכניות חדשות עם הפתרון הזה שיכולות לספק לך את כל מה שהעסק שלך צריך.

אבל מה לגבי קלות השימוש?

למה זה הרבה יותר טוב מרוב פלטפורמות המסחר האלקטרוני בסביבה היום? ובכן, Shopify הצליחה לפתח מערכת קלה לשימוש שהופכת הקמת חנות והוספת מוצרים לפשוטה עבור כל מי שאולי נאבק בכישורי מחשב מתקדמות. לא רק שיהיה לך קל להוסיף מוצרים, אלא גם תעריך כמה קל ליצור אתר אינטרנט בעל מראה מקצועי משלך באמצעות תבניות המסחר האלקטרוני של Shopify.

כפי שאתה יכול לראות, יש כמה סיבות די מדהימות מדוע כדאי לך לשקול להשתמש ב-Shopify אם המטרה שלך היא להתחיל למכור מוצרים באינטרנט – לא משנה אם הפריטים האלה הם פיזיים, דיגיטליים או שניהם.

2. תכונות עוצמתיות של Shopify

עכשיו כשאתה יודע בדיוק מה הופך את Shopify לכל כך פופולרי, הגיע הזמן לעבור למה זו פלטפורמת מסחר אלקטרוני חשובה כל כך עבור העסק שלך. לא רק נדגיש שתיים מהתכונות המרשימות ביותר, אלא גם נספק לך דוגמאות מהחיים האמיתיים שמראות עד כמה תכונות אלו יכולות להיות חזקות אם נעשה בהן שימוש נכון.

האם ל-Shopify יש קידום אתרים טוב?

Shopify מגיעה מותקנת מראש עם מספר תכונות ידידותיות לקידום אתרים, אבל עדיין יש עוד הרבה שאתה יכול להשיג כדי לשפר את המיקום שלך במנועי החיפוש. למרות ששימוש במילות מפתח חשוב, פשוט פיזור של כמה מילות מפתח לתוכן האתר שלך לא בהכרח יעזור לך לדרג גבוה יותר.

במדריך קידום אתרים זה של Shopify, נעבור 8 שלבים חיוניים כדי להבטיח שחנות Shopify שלך מדורגת במקום הראשון בשנת 2022:

  1. התחל עם מילות מפתח
  2. אופטימיזציה של דפי מוצרים וקטגוריות
  3. בצע אופטימיזציה של פוסטים בבלוג
  4. הטמע קישורים חזרה לאתר שלך
  5. ניווט באתר
  6.  אופטימיזציה ביקורות ושאלות נפוצות
  7. בצע אופטימיזציה של דפי מוצר וקטגוריה
  8. שפר את סריקת האתר שלך
  9. כלול מילות מפתח בכותרות המוצרים

בוא ללמוד עוד על זה..

התחל עם מילות מפתח

כל קמפיין SEO מתחיל במחקר מילות מפתח, וזה נכון גם לחנות Shopify שלך. אם לא תבחר במילות המפתח הנכונות, אז לא תקבל את התנועה הממוקדת שמגיעה איתה.

בצע אופטימיזציה של דפי מוצרים וקטגוריות דפי

המוצר והקטגוריות הם חלק מהאתר שלך שבו משתמשים נוחתים כשהם מוצאים את החנות שלך. יש לבצע אופטימיזציה טובה של דפים אלה כדי להבטיח שאתה מפיק את המרב מדפים אלה:

השתמש במילות מפתח בכותרות עמודים, בתיאורי מטא, בתגיות חלופיות לתמונות ובמבנה כתובת האתר. בצע אופטימיזציה של דפי פרטי מוצר עם תמונות באיכות גבוהה ותיאורים ייחודיים. ודאו שלכל מוצר יש כותרת ותיאור ייחודיים משלו כדי שיוכל להתבלט מהשאר. צור קטגוריות נפרדות עבור היבטים שונים של העסק שלך, כגון ‘מוצרים נבחרים’ או ‘מוצרים פופולריים’ כך שללקוחות תהיה הזדמנות לראות מה אחרים מסתכלים לפני שהם מקבלים החלטת רכישה.

בצע אופטימיזציה של פוסטים בבלוג

בדרך כלל תמצא בלוגים באתרי מסחר אלקטרוני כדרך לספק תוכן רלוונטי ורלוונטי שהלקוחות ימצאו בו שימושיים. זוהי אחת הדרכים הטובות ביותר ליצור קשר מתמשך עם הקהל שלך, והיא גם יכולה לעזור לך לעשות קצת SEO עבור חנות Shopify שלך בו-זמנית:

הצג מילות מפתח בכותרות הבלוג ובכתוביות. שמור פוסטים באורך של בין 300-500 מילים כדי שלא תגזים או תכריח דברים. ודא שלכל פוסט יש כותרת ייחודית משלו במקום לעשות בהם שימוש חוזר למאמרים שונים. השתמש בתמונות מוצגות כדי למשוך תשומת לב לנקודות חשובות בתוך הטקסט.

הטמע קישורים חזרה לאתר שלך

אחת הטעויות הגדולות ביותר שאתה יכול לעשות בחנות Shopify שלך היא לא לכלול קישורים המפנים חזרה לאתר שלך. זה ימנע מאנשים לגלול למטה ולראות מה עוד יש לך להציע, מה שיכול לפגוע בסיכויים שלך לדרג גבוה במנועי החיפוש.

בצע אופטימיזציה של ניווט באתר

אנשים גולשים בחנויות מקוונות באמצעות העיניים שלהם, לכן חשוב שהניווט באתר יהיה מותאם כדי שיוכלו למצוא בקלות את מה שהם מחפשים. ודא שכל התפריטים ברורים ופשוטים, ובמקביל השקיעו מחשבה באיך האזורים האלה נראים במכשירים ניידים.

אופטימיזציה של ביקורות ושאלות נפוצות

ביקורות לא רק מספקות תחושת ביטחון למשתמש, אלא הן יכולות גם לעזור להגביר את קידום האתרים. על ידי קבלת יותר ביקורות מלקוחות עם חוויות ייחודיות, תגדיל את הסיכויים שלך לדירוג גבוה יותר במנועי החיפוש. דפי שאלות נפוצות נהדרות לתנועה ממוקדת גם על ידי מענה על כל השאלות שלהם בצורה תמציתית המשאירה אותם מרוצים מכל החששות שיש להם לגבי קנייה מהאתר שלך.

בצע אופטימיזציה של דפי מוצרים וקטגוריות

בצע אופטימיזציה של דפי רישום מוצרים עם תמונות באיכות גבוהה ותיאורים ייחודיים. ודאו שלכל מוצר יש כותרת ותיאור ייחודיים משלו כדי שיוכל להתבלט מהשאר. צור קטגוריות נפרדות עבור היבטים שונים של העסק שלך, כגון ‘מוצרים נבחרים’ או ‘מוצרים פופולריים’ כך שללקוחות תהיה הזדמנות לראות מה אחרים מסתכלים לפני שהם מקבלים החלטת רכישה.

שיפור קצב הסריקה של החנות

תקציב הסריקה של האתר שלך הוא אחת התעלומות הגדולות ביותר בכל הנוגע לקידום אתרים מכיוון שלא הרבה אנשים יודעים מה זה או איך הם צריכים לבזבז אותו. במילים פשוטות יותר, תקציב סריקה מתייחס לכמה זמן שגוגל מאפשרת לסרוק את האתר שלך עם הבוטים שלה. אם לדפים שלך לוקח יותר מדי זמן לטעון או שיש בעיות טכניות, גוגל פשוט תתעלם מהן. במקום לחכות שגוגל תסרוק את האתר שלך כדי שהיא תוכל להוסיף אותו לאינדקס, הקדישו זמן מה לשיפור המהירות והביצועים של החנות הכל תלוי עד כמה אתה מנהל את תקציב הסריקה שלך. כל הכותרות צריכות לכלול מילת מפתח , אך אל תשתמש בשיטה זו לרעה מכיוון שגוגל לוקחת זאת ברצינות רבה כעת. הם לא מחפשים רק מילות מפתח הנכללות בכותרת שלך, אלא גם את המילים המשמשות בדפים אלה.

שקול כלי קידום SEO עבור Shopify

ישנם מספר כלים ואפליקציות שיכולים לעזור לך בתהליך זה, וזה יחסוך לך הרבה זמן ומאמץ. כדאי גם להזכיר שיש אפשרויות חינמיות בחוץ וגם כאלו שלא, אז הקפד לשקול את האפשרויות שלך בזהירות לפני שתבחר פתרון ברמה ארגונית.

להתעדכן בשינויים באלגוריתמים, בדירוג ובמתחרים הוא קשה אך הכרחי עבור ארגונים מקוונים. ישנם כמה כלי SEO טובים בתשלום וחינמי שבהם תוכל להשתמש כדי להשיג יעדי חיפוש. אתה כבר מקדים את המשחק על ידי הקמת Google Search Console ו-Analytics.

בתשלום:

מילות מפתח בכל מקום הוא כלי המאפשר לך למצוא מידע במהירות באמצעות מחקר מילות מפתח. עבור מחקר מילות מפתח פשוט, מילות מפתח בכל מקום היא אפשרות מצוינת. רוב הכלים זמינים כחלק מחבילת כלי SEO שלמה מבית Ahrefs.

חינמי:

  1. פלאגין Chrome SEO לגולשים, לנתוני חיפוש והנחיות תוכן
  2. Keyword.io, להצעות חינמיות למילות מפתח
  3. צורח צפרדע, כדי למצוא שגיאות סריקה באתר שלך.
  4. Mozחבילת שיווק מלאה SEO
  5. MozBar, למחקר SEO בדרכים

לנתוני חיפוש ותקני תוכן בחינם, בתוסף Chrome של Surfer SEO ניתן להשתמשהואמוצרה- Keyword.io חובה להמלצות על מילות מפתח, צפרדע צורחת כדי למצוא שגיאות סריקה באתר שלך, Moz עבור חבילת שיווק SEO מלאה, ו MozBar למחקר SEO תוך כדי תנועה הם כולם כלים שימושיים.

הורדת אפליקציה כמו ה  לחבר את כלי אופטימיזציית SEO לחנות Shopify שלך. זה עובד בדומה ל-Yoast SEO עבור וורדפרס. זה יסייע לך בהפעלת ביקורת SEO, תיקון קישורים שבורים, הוספת הפניות מחדש, אופטימיזציה של תגי כותרת ומטא תגיות HTML ועוד.

רשימת דברים לעשות עבור קידום חנות לוקאלית מקומית

הגדר את Google לעסק שלי עבור חנות Shopify

הקפד להוסיף את ה-NAP שלך (שם, כתובת ומספר טלפון) בכל מקום שמותר. זה צריך להיכלל בכותרת התחתונה של כל עמוד ופוסט בבלוג באתר שלך. הוסף את אתר החברה שלך ל-Google לעסק שלי. שפר או צור דף מקומי מותאם של Google+‎ ודא שלכל קישור שמפנה לדומיין שלך יש כותרת תיאורית ותיאור מדויק השתמש ב-Google Search Console כדי לראות אם יש שגיאות ב-Sitemap שלך. חנות לבנים ומרגמות.

אם יש לך הרבה תוכן באתר שלך, אולי כדאי להקים ערוץ YouTube. זה מאפשר לך להעלות סרטונים שניתן לשתף אותם בערוצי מדיה חברתית ובאמצעות קמפיינים שיווקיים בדוא”ל. אם אתה כבר מייצר תוכן וידאו איכותי, שקול להשתמש באפליקציה כמו Zapier כדי לשתף בקלות את הסרטונים שלך ב-Pinterest או Tumblr.

והכי חשוב, כשהעסק שלך גדל והקהל שלך משתנה, תרצה לסקור את התוכן בדף על בסיס קבוע. שפר או צור דף מקומי מותאם של Google+ וודא שלכל קישור המפנה לדומיין שלך יש כותרת תיאורית ותיאור מדויק, שפר או צור דף מקומי מותאם של Google+‎.

שמור על תקינות האתר שלך על ידי בדיקת קישורים שבורים עם כלים כמו Check My Links. השתמש ב-Google Search Console כדי לראות אם יש שגיאות כלשהן ב-Sitemap שלך.

אם יש לך חנות לבנים, רשום אותה במדריכים ובפלטפורמות מרכזיות כגון:

  • Yelp
  • דפי זהב
  • CitySearch
  • Bing Places
  • LinkedIn Company Directory
  • Facebook

דבר חשוב נוסף הוא להתעדכן בשינויים באלגוריתמים, בדירוגים ובמתחרים. ישנם כמה כלי SEO טובים בתשלום וחינמי שבהם תוכל להשתמש כדי להשיג יעדי חיפוש.

הפוך את האתר שלך לידידותי לנייד

54% מהמשתמשים ינטשו אתר אם ייקח יותר מ-3 שניות להיטען. התמקד בהפיכת האתר שלך למהיר וידידותי לנייד על ידי שימוש בכלים כמו

  • GTMetrix לניתוח מהירות
  • Tools לניתוח זמן תגובה של שרת
  • Google Lighthouse לביקורת ביצועים מקיפה
  • מבחן דף אינטרנט לניתוח ביצועים ממספר מיקומים ברחבי העולם

קדם מוצרים & תוכן עם מודעות חיפוש בתשלום

ל- Shopify יש פלטפורמת פרסום מובנית משלה, כך שתוכל לבנות מודעות במהירות ובקלות מבלי שתצטרך לצאת מסביבת בניית האתרים של Shopify. ישנן גם מודעות חיפוש בתשלום (CPC) וגם מודעות הזנת קניות הזמינות לבעלי חנויות Shopify.

Google AdWords היא אפשרות נוספת, אבל זה יהיה מועיל להשתמש בכלי ניהול PPC לניהול מסעות פרסום בפלטפורמות מרובות.

שימוש בכלי ניהול חיפוש בתשלום יחסוך זמן וכסף. כלים כמו SEMrush מאפשרים מעקב אחר המרות והפעלת מבחני A/B. אתה יכול גם לשפר את הבלוג ואת דפי המוצר שלך.

השתמש במסעות פרסום של שיווק בדוא”ל כדי להישאר בקשר עם לקוחות

שים טופס הרשמה באתר שלך על ידי התקנת Hello Bar או דומה. הגדר רצף של מגיבים אוטומטיים כך שתוכל לקבל הודעת ברכה לצאת אוטומטית כאשר מישהו נרשם לרשימת התפוצה שלך התחל לקדם מוצרים באמצעות מסעות פרסום של ניוזלטר בדוא”ל כך שהמנויים ידעו מה

זמין וכיצד למצוא אותם השתמש בכלי שיווק בדוא”ל כמו MailChimp כדי לנהל מסעות פרסום ברחבי רשימות אנשי קשר מרובות בנה קהילה סביב המותג שלך על ידי פרסום תוכן שמעסיק, מעניין ומבדר את הלקוחות שלך.

משימות קטנות שיעשו את ההבדל בקידום החנות

  1. הגדר את Google My Business לחנות Shopify
  2. הוסף את ה-NAP (שם, כתובת, טלפון) בכל דפי האתר שלו
  3. ודא שכל קישור הוא תיאורי ומדויק
  4. ערכו ביקורות תוכן קבועות כדי להבטיח ביצועים מיטביים ב-SERPs 5. שמירה על תקינות האתר שלהם על ידי בדיקת קישורים שבורים
  5. התמקדו בהפיכת האתר למהיר וידידותי לנייד
  6. השתמש בכלים כמו Pingdom Tools כדי לבדוק זמן תגובה
  7. הפעל קמפיינים לניהול חיפוש בתשלום באמצעות SEMrush
  8. בצע אופטימיזציה של מטא תגים, כותרות, תיאורים וכו’ עם Yoast
  9. השתמש ב-Google Search Console כדי לתקן שגיאות ב-Sitemap שלהם
  10. 11 . בניית ואופטימיזציה של סרטונים לערוץ YouTube
  11. בצע אופטימיזציה של אתר לחיפוש מקומי כמו מדינות, אזורים, ערים שונות
  12. הוסף בלוג ושתף תוכן שימושי לקידום אתרים ושימור לקוחות
  13. עדכן כתובות אתרים בגוגל לעסק שלי בעת מעבר ל-Shopify
  14. התנהלות ניתוח מתחרים באמצעות SEMrush
  15. 16 ודא שלכל קישור המפנה לדומיין שלך יש כותרת תיאורית ותיאור מדויק
  16. 17 . שמור על תקינות האתר שלך על ידי בדיקת קישורים שבורים עם כלים כמו Check My Links
  17. ודא שכל תמונה מותאמת לטקסט ALT
  18. השתמש בסימון סכימה בדפי מוצר
  19. הטמעת כפתורי שיתוף חברתי בדפי מוצרים

ביצוע משימות אלו יעזור לבעלי חנויות Shopify למקסם את מאמצי ה-SEO ודירוג החיפוש שלהם.

עבוד עם מומחה קידום אתרים כדי לקדם את חנות השופיפיי שלך

אם אתה רציני לגבי הדירוג במקומות הראשונים בגוגל, שקול לשכור סוכנות קידום אתרים מומחית. אופטימיזציה למנועי חיפוש הופכת חשובה יותר במסחר אלקטרוני בגלל כל השינויים באלגוריתמים, דירוגים וכתיבת תוכן עבור קונים ולא רק למנועי חיפוש.

מומחה Shopify מהימן יכול לעזור לבנות את הנוכחות המקומית שלך במידת הצורך על ידי בניית ציטוטים עם רשימות ספריות. אנו יודעים אילו מדריכים חשובים ביותר לענף שבו אתה נמצא.

AGHAI שואפת לעזור ליזמים להגשים את חלומותיהם ולהרחיב את העסק שלהם ברחבי העולם. יש לנו צוות חזק של מומחים שמדריכים יזמים להגדיל את המכירות שלהם ולהפיק הכנסות משיווק מקוון. האסטרטגיות שלנו מגובות על ידי שנים של מחקר, בדיקות ופיתוח כדי לייעל את חנות Shopify לנראות טובה יותר במנוע החיפוש של גוגל, יותר תנועה והמרות והחזר ROI מרבי.

אם אתה צריך עזרה כלשהי בנוגע לחנות Shopify שלך, צור איתנו קשר עוד היום. אנו מספקים ייעוץ לכל מי שצריך עזרה בקידום אתרים או עיצוב אתרים. התקשרו אלינו עוד היום בטלפון 073-3744110.

קובי אגאי

קובי אגאי

מייסד חברת AGHAI, בוגר יחידה 8200, יזם אינטרנט, סטארטאפיסט, בעל נסיון רב שנים בתעשיית ההיי-טק עם רקע נרחב בעולם הקומרס. שותף למיזמי אינטרנט גדולים, בעל ניסיון בעבודה מול תאגידים וחברות ענק - מומחה קידום אורגני ו SEO טכני לאתרי סחר גדולים.
אז מה היה לנו עד עכשיו?
שיתוף המאמר:
Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
ממהר? השאר פרטים ונתקשר!

חנות וירטואלית נשארת פתוחה 24/7 גם כשהכל סגור! עדיין אין לך חנות אינטרנטית?
הצטרף לאלפי לקוחות מרוצים ⭐⭐⭐⭐⭐ ציון 5 בשביעות רצון לקוחותינו בגוגל!