טיפים להגברת המכירות בעולם המובייל!

קצר בזמן? השאר פרטים ותכף נתקשר!

 בעולם הקניות במובייל הנוכחי, מרקטפלייס המג'נטו צריך להיות אופטימלי מכל הבחינות – לספקים ולקוחות. יש קומץ של טיפים וטריקים שימושים שיכולים להגדיל את שיעורי ההמרה והמכירות בחנויות המרקטפלייס שלך.

Graph, Statistics, Data, Histogram, Business, Diagram

בין אם אתה בוחר באפליקציית מוביל או אתר רספונסיבי למרקטפלייס שלך, שמור דבר אחד בראש: חווית משתמש. מאחר ואתה עובד עם מספר ערוצים, זה אומר שגם הספקים והמוכרים צריכים להילקח בחשבון כשזה מגיע לתכנות ועיצוב.

אם אתה בוחר באפליקציית מוביל למרקטפלייס שלך, דע שכדאי שיהיה לך עובד ייעודי שישמור על האפליקציה מעודכנת, בנוסף לניטור ועדכון האתר למחשב. האפליקציה עלולה גם לעכב קונים וספקים – אם הם לא מעוניינים להוריד את האפליקציה, או אם האפליקציה בעייתית, אתה עלול לאבד חלק מהעסק של המרקטפלייס. בנוסף, קידום אפליקציה בשוק רווי מאוד יכול להיות קשה.

בצד החיובי, אפליקציה יכולה לעזור לצמצם סטטיסטיקות ונתונים דמוגרפיים של המשתמשים שלך ולעקוב אחר השימוש ביותר דיוק מאשר אתר למחשב. אתה יכול לראות כמה הורדות ועסקאות קורות על בסיס יומי ולקבוע אם אפליקציית המוביל מועילה לעסק המרקטפלייס שלך באופן כללי.

תבנית רספונסיבית מאשפרת לך ליצור אתר מרקטפלייס במג'נטו שמותאם לכל מכשיר – מוביל, טאבלט, מחשב וכו'. היתרון של עיצוב רספונסיבי הוא בהחלט זמן – אתה יכול לעשות עדכון שיתורגם לרוחב כל המכשירים. ההכנה הרספונסיבית החד פעמית יכולה לחסוך לך הרבה שעות בטווח הארוך. החיסרון הכי גדול שלו הוא חווית משתמש, שבצד המוביל יכול להיות ההבדל בין מכירה או לא מכירה. היכולת למצוא או לחפש ספקים ומוצרים במהירות בתוך מרקטפלייס מוביל יעזור למשתמשים לאתר ולשלם על מוצרים במהירות.

המסקנה פה לגבי הגדלת מכירות מרקטפלייס המוביל? תבחר באפליקציה או עיצוב רספונסיבי, אבל תדאג שחווית המשתמש נמצאת בחשיבות העליונה שלך.

  • פשט את תהליך הספקים

הגדלת מכירות יכולה להיות פשוטה כהגדלת המלאי והזמינות של המוצרים שלך. כבר יש לך את היתרון של ניהול מרקטפלייס עם מספר ספקים באתר המג'נטו שלך. הוסף ספקים ומשוך קונים ע"י הפיכת חווית הקנייה והמכירה במוביל שלהם לפשוטה ומהירה.

בצד הספקים, דרך אחד לעשות את זה היא לפשט את ניהול המוצר בתוך המרקטפלייס. לאפשר למספר משתמשים ישאיר את המוצר מעודכן ויזהה את הספקים המובילים, כדי שתוכל להגדיל את מכירות המשתמשים המובילים שלך. זה שימושי במיוחד למשתמש מוביל – אפשר להוסיף, לשנות ולדווח על מוצרים על הדרך מאפליקציית המוביל או מהלוח של המרקטפלייס. זה מבטיח שהחנות שלך תישאר מעודכנת וששינויים יכולים להתבצע באופן מיידי מכל מכשיר. עם תכונות כאלו, הלקוחות שלך יעודכנו על שינויים, הנחות ועוד באופן מיידי.

  • השווה מחירים

להתחרות במרקטפלייס עם מספר ספקים יכול להיות קשה. עודד את הספקים שלך להגיד את המכירות ע"י הצעה של השוואת מחירים על המוצרים שלהם. תוספים יכולים לעזור להציג את ההשוואות האלו בקלות, וישאירו את הספקים שלך תחרותיים בשוק רווי במוצרים דומים.

זה שימושי במיוחד במוביל להגדלת שיעורי המרה ומכירות. בסמארטפונים וטאבלטים, זה לא קל להחליף קדימה ואחורה בין ספקים כדי להשוות מחירים. אתה עלול להפסיד לקוחות שרכשו את המוצר הראשון שהם מצאו מתוך רצון לקנייה מהירה. שפר את חווית המוביל ע"י הכנסת השוואת מחירים ותעזור ללקוחות למצוא את המוצר שלך בקלות.

  • הצג את ההצלחה שלך

במרקטפלייס מוביל, יש לך מקום קטן לעשות השפעה גדולה. כמו בכל מדיה אחרת, הגדל את שיעור ההמרה שלך ע"י הצעה של סימני אמון לספקים והלקוחות יכולים לעזור לקדם את חנויות ומוצרי הספקים שלך בזמן שהם מציגים את המשוב החיובי שהם קיבלו על חוויית הלקוח. ביקורת או ביקורות טובות יעודדו את הלקוחות לקנות מספק מסוים, ובמסכים קטנים הם יכולות להיות האייקון שמושך את העין שאתה צריך כדי למשוך אותם פנימה.

שיפור מרקטפלייס המג'נטו שלך הוא אפילו יותר מסובך בעולם כה נייד. תנצל את הכלים שכבר יש לך ובחר כמה חדשים עם ההדרכה שלנו.

קובי אגאי

קובי אגאי

מייסד חברת AGHAI, בוגר יחידה 8200, יזם אינטרנט, סטארטאפיסט, בעל נסיון רב שנים בתעשיית ההיי-טק עם רקע נרחב בעולם הקומרס. שותף למיזמי אינטרנט גדולים, בעל ניסיון בעבודה מול תאגידים וחברות ענק - מומחה קידום אורגני ו SEO טכני לאתרי סחר גדולים.

עדיין מתלבט? דבר איתנו - יעוץ חינם!

אהבת את המאמר? נשמח לשיתוף :)

קצר בזמן?

הזן פרטיך ותכף נתקשר​!