המדריך לאופטימיזציה של מנוע חיפוש בחנות וירטואלית

קצר בזמן? השאר פרטים ותכף נתקשר!

המדריך לאופטימיזציה של מנוע חיפוש בחנות וירטואלית

בשלב מסוים כל עסק מקוון יבנה על מודל של חנות וירטואלית עסקית. לכולם יש לקוחות שצריך לשרת, חוויית משתמש נהדרת לתת וכמובן, מוצרים או שירותים למכירה.

אם אתה רוצה למקסם את המכירות שלך, המדריך הזה יהיה המקור הכי טוב שלך.

Question, Question Mark, Help, Response, Symbol, Icon

מכירות של חנויות וירטואליות של עסקים ללקוחות ברחבי העולם גרפו מעל ל 1.2 טריליון דולרים
ב -2013 והמספר הזה ממשיך לעלות.
כיום יש כ-191 מיליון קונים מקוונים בארצות הברית.
סייבר מאנדי ראה מעל ל 1.74 ביליון דולר בשנת 2013.

יש די והותר עושר בחנויות וירטואליות. אבל כיצד אתה ממקדם את העסק שלך כדי למשוך את הצרכנים הנכונים שמוכנים לקנות?

הצרכן הממוצע מעבד 105,500 מילים דיגיטליות על בסיס יומי.
עומס המידבר הוא האתגר הראשון שהלקוחות שלך מתמודדים איתו בכל יום.
אז איך אתה יכול להבטיח שהם ימצאו אותך במנועי החיפוש?

כדי להגיע אליהם אתה צריך להתחבר אליהם באמצעות התמקדות על מילות המפתח המדויקות שהם מקלידים לתוך תיבת החיפוש בגוגל.

 

כמשווק בחנות וירטואלית, אתה יכול להצליח על ידי התמקדות על שיפור תנועת החיפוש והדירוג שלך.
אתה עושה את זה על ידי יישום התרגולים הכי טובים של SEO.

בתוך המדריך הזה אני אלמד אותך חמישה אסטרטגיות מוכחות שישפרו את ה SEO של החנות הווירטואלית שלך.

תלמד כיצד אני השתמשתי בדיוק באותם צעדים בפוסט של הבלוג הזה והתנועה שלי גדלה ב 193% תוך שנה אחת.

אסטרטגיה מספר 1: הבנה של מודל החנות הווירטואלית

קיימים מספר מודלים של חנויות וירטואלית עסקיות אבל לכולם יש דבר אחד משותף:
הבנה כיצד המוצר שלך עובד ומי הוא הלקוח האידיאלי שלך.

כאשר אתה מתמודד עם עסקים (B2B) או לקוחות (B2C), אתה צריך ליצור תוכן בעל ערך שידחוף את הלקוחות לאתר שלך.

1) הגדרת מטרה חכמה: כל ההישגים הגדולים מתחילים עם מטרה חכמה.

בדיוק כמו שמגדירים יעד בחיים, יעד בשיווק צריך להיות גמיש ומציאות עבור לוח הזמנים היומי או השבועי שלך.

חכם הוא ראשי תיבות של:

  • ספציפי
  • מדיד
  • בר השגה
  • מציאותי
  • מחויב בזמן

זו הסיבה שאתה צריך להגדיר מטרה:

המטרות שאתה מגדיר באתר החנות הווירטואלית שלך לא צריכות להיות מעורפלות או לא מציאותיות.
תתחיל מהיכן שאתה ותתקדם משם.

לדוגמא, אתה יכול להגדיר מטרה חכמה כדי להשיג 1,000 מבקרים בתוך 30 ימים.
אתה יכול להפעיל מספר אסטרטגיות שיווק כדי להשיג את המטרה שלך ולשים את המשתמש שלך בראש סדר העדיפויות.

הגדרה של 10,000 מבקרים לבלוג בתוך 30 ימים יכולה להיות לא מציאותית אם אתה מתחיל.
תתחיל בקטן ואתה תגיע לשם.

האינפוגרפיקה הבאה מדמה כיצד מטרה חכמה צריכה להיראות:

SEO יעיל מתחיל עם מטרה, כגון, מטרה של הבנת קהל היעד שלך קודם לפני יצירת תוכן עבורם.

מטרה חכמה שתמקם אותך בבנייה של חנות וירטואלית מוצלחת.

אם כבר מדברים על זה , מה היתרונות של חנויות וירטואלית?

2) היתרונות של בעלות על חנות וירטואלית: לפני שתגרום לכל התרגולים הטובים של ה SEO לעבוד, אתה צריך לדעת את היתרונות של הפלטפורמה שלך. זה יכול להיות שונה בין אלו שמכירים היטב חנויות וירטואליות ואלו שלא מכירים.

ThredUp השיקו חנות וירטואלית במקום חנות פיזית מפני שהם הבינו את היתרונות הענקיים של החנות הווירטואלית.

אמזון, איביי, ו JCPenny (שגם קיימת לה חנות פיזית) הן גם אתרי חנויות וירטואליות.
הן מצליחות כיום מפני שלמייסדים שלהן היה חזון שהם לא צריכים להרשות לעדכונים של גוגל והשינויים באינטרנט להסיח את דעתם. הם למדו במהלך הדרך ובסופו של דבר הצטיינו.
אתה יכול גם.

אני מאמין שהרגע שבו תבין באופן מלא את היתרונות של בעלות של חנות וירטואלית, אתה תקבל השראה לעבוד קשה ולגרום לה להצליח.

חלק מאותם יתרונות הם:

א) עלות הפעלה נמוכה יותר: באמצעות סלי קנייה מקוונים כמו Shofty, Volusion ו Bigcommerce,
אתה יכול לפתוח ולבנות חנות וירטואלית רווחית – איפשהו בין 20-100 דולר ולהפוך לחנות וירטואלית גדולה.

תדמיין את העלות של בנייה של חנות או סופרמרקט.

ב) הגעה ללקוח פוטנציאל: קיימים מעל לביליון משתמשים באינטרנט שמשתמשים בו באופן פעיל.
בעידן הדיגיטלי הזה, אתה יכול להשתמש בפרסום זול ושיווק תוכן כדי להגיע לחלק גדול מהאנשים הללו.

אפילו אם תגיע רק ל 0.0001% מאותם ביליון לקוחות, כמה אתה חושב שתוכל להרוויח בשנה?

ג) פשוט לביצוע שינויים: מכיוון שאין מבנה פיזי והכל נעשה באמצעות חנות וירטואלית, אתה יכול לראות תוצאות מידיות מהשינויים שאתה מבצע.

אתה יכול לעדכן את המלאי שלך, לשנות מחירים של המוצרים ולהציע החנות וכל זה באמצעות עיצוב והעלאה של גרפיקה אטרקטיבית – וזה יופיע באופן מידי בדף שלך כדי שהלקוחות שלך ייהנו ממנו.

ד) תוצאות מדידות: כפי שציינו בחלק של הגדת מטרה חכמה, אתה צריך מודל עסקי שניתן למדידה בקלות. אתה יכול להשתמש בשיווק תוכן, מודעות PPC ושיווק ברשת החברתית כדי להגיע לאלפי בני אדם. במהלך התהליך אתה יכול למדוד הקלקות והמרות. אתה אפילו יכול לקבל משוב מהלקוח.

 

 

אסטרטגיה מספר 2: עיצוב אתר חנות וירטואלית
ידידותי למשתמש

אתר ידידותי למשתמש הוא אחד שהוא פשוט לשימוש ולניווט. שביעות הרצון של המשתמש צריכה להיות עדיפות מספר אחת עבורך כמפעיל חנות וירטואלית.

ההתמקדות על המשתמש הפכה להרבה יותר חשובה לאחר שינוי אלגוריתם ה -Hummingbird אשר השפיע על מיליוני אתרים שסיפקו ערך למשתמשים.

זהה מה גורם ללקוח שלך להיות שמח, אפילו בכותרות שלך, מטא תיוגים, דפי המוצר והבלוג.
אם המשתמש מוצא בדיוק מה שהוא רוצה אז אתה תצליח.

תתמקד על עיצוב אינטראקטיבי גם תצוגת שולחן העבודה שלך וגם עבור המשתמשים הניידים.
עיצוב אינטראקטיבי הוא הדבר שמעודד תקשורת בין האתר והלקוחות שלו.

 

 

 

 

 

אסטרטגיה מספר 3: תחילת העבודה עם SEO
של חנות וירטואלית

SEO של חנות וירטואלית הוא תהליך של ייעול דפי החנות שלך כדי לשפר את דירוגי החיפוש והתנועה.

אין ספק שדירוג גבוה בגוגל עוזר באופן משמעותי לאתר החנות הווירטואלית שלך.
אבל כיצד אתה גורם לזה לקרות?

אל תאמין למיתוס שגוגל שונאת אתרים חדשים או חנויות וירטואליות. גוגל אינה לטובת מספר אתרים ספציפיים על פני אחרים.

האתר שלך כן חשוב לגוגל מפני שבלעדיו ומיליוני אחרים, גוגל תהיה ללא עסקים.

כיצד אתה יכול להתחרות עם חנויות וירטואליות פופולריות כמו וולמארט, אמזון וטארגט?

הפניית תנועה באמצעות מדיה חברתית היא דרך אחת אבל היא איטית.
אתה מעוניין לקחת את החנות הווירטואלית שלך לשלב הבא ולשלוט על תוצאות החיפוש עבור מילות מפתח נפוצות בעלות זנב ארוך, אתה תצטרך לעשות מספר דברים.

כמובן שאתה תצטרך תוכן איכותי אבל מעבר לזה, אתה תצטרך להבין את השלבים השונים שהצרכנים עוברים לפני שהם קונים.

1) מעגל הקנייה של הלקוח: מעגל הקנייה של הלקוח הוא תהליך שהצרכנים שלך עוברים לפני שהם רוכשים מוצר.

כל שלב של המעגל נושא בצורך להמרה שונה עם הלקוחות שלך.

 

אתה יכול למנף את תהליכי החשיבה של הלקוחות שלך בכל אחד מחמשת השלבים כדי להגדיל את המכירות שלך:

א) מודעות: מודעות לקוח הוא השלב הראשון, המקום שבו הלקוח הופך להיות מודע לצורך.
לדוגמא, ג'יין גילתה שהיא צריכה זוג חדש של נעלי נייקי והבינה שיש מספר חנויות אבל היא רוצה שיתייחסו אליה כמו מלכה במהלך התהליך.

ב) מחקר: הלקוחה מתחילה להעריך מה היא באמת רוצה. בשלב הזה, ג'יין, הלקוחה שלנו, צריכה לבצע מחקר מסוים. היא תקרא בלוגים וסקירות לגבי המוצר ותצפה בסרטונים של "איך לעשות", תרפרף באתרים, בקצרה, היא תעשה כל מה שניתן כדי לקבל את המידע הנכון.

ג) השוואה: מכיוון שיש כל כך הרבה סוגים של אותו המצב, הלקוחה שלנו סביר תרצה להשוות. זו הסיבה שאתה רואה הרבה מילות מפתח במקומות שיש יותר ממוצר אחד שנמצאים באתר זה לצד זה. (כמו אייפד 4 מול אייפד מיני).

הערה: אם תעשה עבודה טובה בשלב הזה, על ידי ציון של התכונות והיתרונות של כל מוצר שאתה משווה, הלקוח סביר להניח יבצע הזמנה באופן מידי.

ד) רכישה: שלב הרכישה הוא המקום שבו הלקוחה מוציאה את כרטיס האשראי שלה ומתחיל לבצע הזמנה. היא מבינה בדיוק מה היא צריכה והערך הנתפס שהיא תקבל עבור הכסף שלה.

כדי להגיע למכירה בשלב הזה אתה לא צריך לדחוף. הלקוח כבר החליט לבצע פעולה. כל מה שאתה צריך לעשות הוא לחזור ולהדגיש את היתרון של המוצר ואולי להציע הנחה כלשהי או משלוח חינם.

ה) שימור: כיצד אתה משמר לקוחות כדי שהם יחזרו ויקנו שוב ושוב? אתה מציע שירות לקוחות נהדר.
מחקר לאחרונה מצא כי מעל 70% מהצרכנים מפסיקים לקנות מוצרים מעסקים ספציפיים בעלי שירות לקוחות רע.

שימור לקוחות הוא העתיד של החנות הווירטואלית שלך. זה רק יכול לשגשג כאשר הלקוחות שלך הופכים להיות שגרירי מותג נאמנים.

ככה Zappos, חנות וירטואלית אשר מוכרת הנעלה, ביגוד ואביזרים גדלה לתוך חברה מולטי מיליונרית.
Zappos שמה את הלקוחות בראש ובראשנה והתוצאה היא נאמנות.

עכשיו שאתה יודע את חמשת השלבים של מעגל הקנייה של הלקוח, השלב הבאה שלך הוא מחקר של מילות מפתח כדי לאתר שאילתות חיפוש רווחיות וקלות למציאה.

2) מחקר מילות מפתח של מוצר: מילות מפתח של מוצר מתמקדות על מוצר מסוים שאתה מוכר.

אם אתה יכול לדרג היטב את מילות המפתח של מוצר מסוים, אתה תראה עלייה במכירות.

כאשר לקוח מקליד את שם המוצר לשורת החיפוש בגוגל, הוא מאותת על הבקיאות שלו והמוכנות הקרובה לביצוע רכישה. באמצעות פרסומות בטלוויזיה, סרטוני מידע, בלוגים, סקירות מוצרים ועוד הם חינכו את עצמם לגבי האפשרויות שיש להם.

נגיד שהחנות הווירטואלית שלך מוכרת מותגים שונים של אוזניות של משחקים. כך אתה יכול למצוא את מילות המפתח של המוצר אשר מראות כוונה מסחרית:

שלב אחד: כנס ל Google Keyword Planner ולחץ על כפתור "Sign In to Adwords" כדי להיכנס ללוח הבקרה.

 

שלב שני: לחץ על תווית מילות המפתח

שלב שלישי: הקלד את שם המוצר שלך לתוך תיבת החיפוש (כגון אוזניות למשחקים),
גלגל למטה ולחץ על "
Get Ideas".

 

 

 

שלב רביעי: לחץ על מילות המפתח בתווית כדי לחשוף את מילות המפתח עם שם המוצר שלך.

שלב חמישי: מהרשימה הזאת, זהה את מילות המפתח עם שם המוצג שלך.

מילות המפתח הנבחרת של שם המוצר הן:

  • Sennheiser gaming headset
  • Razer gaming headset
  • Logitech wireless gaming headset g930
  • Tritton gaming headset

3) בחירת מילות מפתח עם זנב ארוך עם כוונה מסחרית: אתה יכול ליצור 20,00 חיפושים אורגניים בחודש לחנות הווירטואלית שלך באמצעות התמקדות על מילות מפתח וביטויים בעלי זנב ארוך וכתיבת תוכן באיכות גבוהה סביבן.

אם אתה לא רוצה לטבוע בדפי תוצאות החיפוש תחת אתרי קניות יקרים, תשכח ממילות מפתח ראשיות ותתמקד על מונחי חיפוש בעלי זנב ארוך. התוצאות שלך יהיו מדהימות אם תישאר עקבי.

קיימות שתי קטגוריות שכל מילות המפתח נכנסות לתוכן: קטגוריות בעלות כוונת מידע וקטגוריות בעלות כוונת מסחרית. גם מונחים מרכזיים וגם מונחים בעלי זנבות ארוכים נכנסים לתוך שתי הקטגוריות הללו.

דוגמאות למילות מפתח של מידע בנישות אוזניות למשחקים הן:

  • כיצד אוזניות טריטון עובדות?
  • מדריך לקניית אוזניות

מילות המפתח שחקרנו למעלה מציגות נטייה מסחרית. המחפשים רוצים לקנות וכנראה לא כרגע אבל בסופו של דבר.

מילות מפתח של מידע יכולות שלא להכליל שמות של מוצרים ספציפיים:

  • איך אפשר לשחק משחקים?
  • איפה אפשר לשחק משחקים בחינם ברשת?

להלן מספר צעדים פשוטים שיעזרו לך לבחור מילות מפתח ארוכות זנב עם כוונה מסחרית:

שלב ראשון: העתק אחת מחמשת מילות המפתח של שם המוצר שחיפשת והדבק אותה בתיבת החיפוש.
לאחר מכן לחץ על כפתור "Get Ideas".

שלב שני: כדי לנתח את התוצאות שלך, תביט ברשימה ובחר מילות מפתח שכולל לפחות ארבעה מילים.
לחץ על כפתור הדף הבא כדי למצוא מילות מפתח נוספות בעלות זנב ארוך.

בדף הבא אתה תמצא מילות מפתח נוספות בעלות זנב ארוך:

הערה: תחפור כדי למצוא מילות מפתח נוספות ומונחי חיפוש בעלי כוונה מסחרית.
זה יכול לקחת זמן אבל תצטרך לעשות את זה אחת לתקופה או כאשר יגמרו לך מילות המפתח שתוכל לבסס עליהן את התוכן שלך.

4) בחירת מילות מפתח מידע משלימות: הלקוח שלך אולי יהיה מעוניין ללמוד על המוצרים שלך לפני קבלת החלטת הרכישה.

מילות מפתח בעלות מידע הם חיוניות ללמידה, חינוך, ליידע ולהזהיר את הלקוחות שלך.

לדוגמא, סקירות עוזרות ללקוחות לקחת 90% מההחלטות הרכישה שלהם.

זו המהות של שיווק תוכן. אתה יכול ליצור תוכן מעניין ושימושי שמוביל את האנשים בכל אחד מחמשת השלבים של מעגל הקנייה. המדיה המסורתית לא עושה את זה.

אז כיצד אתה בוחר את מילות המפתח שמספקות מידע? עדיין משתמשים בדוגמא של "אוזניות למשחקים", בואו נראה מספר מילות מפתח שנוכל להשתמש כדי לספק מידע נוסף.

הערה: כאשר בוחרים מילות מפתח אשר מספקות מידע, תיצמדו למונחים ארוכים יותר.
הם קלים יותר לדירוג בתוצאות החיפוש.

מה אתה עושה עם מילות המפתח הללו? איזה סוג של תוכן אתה יוצר שיעניין את הלקוח?

קודם כל נרשום את הכותרות שלנו:

מה אוזניות המשחק הכי טובות?

זוהי כותרת הגונה אבל אתה צריך להפוך אותה לטבעית על ידי הוספה של מזהים כלליים:

גלה את האמת: מה אוזניות המשחק הכי טובות?

מה אוזניות המשחק הכי טובות במחיר של מתחת ל 200$?

עשרת המותגים המובילים: מה אוזניות המשחק הכי טובות?

 

 

כאשר תרשום את המאמר שלך או סקירת המוצר, לא לדבר בשבחו של אף מוצר ספציפי.
תתמקד על מתן ערך עצום. בעשרת הדוגמאות המובילות שלנו לכותרות למעלה, אתה יכול לעשות את זה גם באמצעות הדגשת תכונות מפתח של כל סוג אוזניות.

להלן דוגמא מצוינת: DC Rainmaker סקר מוצרים שונים הקשורים לשחייה, רכיבה על אופניים וריצה. ב-2012, הם סקרו את שעון היד Suunto Ambit. הסיקור שלו גרף מעל 100 תגובות, הקוראים אהבו את הסקירה הזאת מפני העומק והשקיפות שלה.

Rainmaker לקח את הסקירה לשלב הבא. הוא קיבל יחידה מ Suunto וניסה אותה כדי לכתוב סקירה שקופה.

אתה צריך לעשות אותו הדבר. להיות שקוף לחלוטין כאשר אתה רושם סקירה על מוצר.
בין אם הוא עבור מידע או נטייה מסחרית למונחי חיפוש אתה מתמקד עליהם.

5) כלים למחקר של מילות מפתח: מלבד כלי מילות המפתח של גוגל, אתה יכול למנף מחקר למילות מפתח נוספות כמו:

א) כלי מילות המפתח Dominator: הכלי הזה יכול להיות שימושי אם אתה בתוכנית שותפים או מריץ חנות דרופשיפינג מקוונת. אתה יכול להשתמש ב KTD  כדי למצוא מילות מפתח בעלות זנב ארוך ישירות מאמזון. לא השתמשתי בו בהרבה אבל ממה שאני רואה, אני חושב שזו יכולה להיות תוספת נהדרת עבור הרשימות שלי.

ברגע שאתה נכנס לאתר הבית, הקלד את המונח הראשי שלך (כגון נעלי נייקי) לתוך תיבת החיפוש ולחץ על האייקון של החיפוש.

לאחר מכן אתה יכול להוסיף את תוצאות מילות המפתח לרשימה שלך או פשוט להעתיק אותן.

ב) KeywordTool.io: תשתמש באתר הזה כדי לבצע מחקר על נטיית המשתמש שלך. אתה יכול למצוא בדיוק מה שהלקוחות של מחפשים לקנות בכל זמן נתון. אתה יכול לזהות מעל ל 750 מילות מפתח רווחיות (מבוססות על מידע וגם מסחריות).

בתיבת החיפוש הכנס את מילת המפתח הראשית שלך. בוא נגיד שאני מוכר Fire HD של אמזון בחנות שלי ואני רוצה לחפש גרסאות יותר ארוכות שלה.

גלגל למטה כדי למצוא את שאילתות החיפוש שלך.

אסטרטגיה מספר 4: אופטימיזציה של דף המשתמש

בתעשיית החנויות הווירטואליות, אופטימיזציה עבור המשתמשים היא קריטית.

מנועי חיפוש רובוטיים לא קונים מוצרים והם לא יכולים לספר לחברים שלהם על האתר שלך.
אבל לקוחות שמחים יפנו אחרים ויהפכו את המותג שלך למצליח יותר.

מדיה חברתית היא מקור אחד להשגת הפניות. אבל קודם כל אתה צריך להוכיח את המותג שלך ולאפשר ללקוחות שלך לדעת שאכפת לך מהם.

אם אתה רוצה למשוך ולהשיג לקוחות חדשים, אתה חייב לבצע אופטימיזציה בדף של המשתמש.
שיווק במנוע החיפוש שכולל
SEO ו PPC הוא ערוץ הרכישה הכי יעיל עבור 85% מהקמעונאים לפי האתר shop.org.

מספר גורמים משפיעים על הדירוגים של גוגל וגורמים בתוך הדף בעלי משקל כבד גם כן.

אולם לא כל גורם של אופטימיזציה של הדף הוא קריטי עבור SEO של חנות וירטואלית.
גורמים ה SEO  הללו יכולים להיות מיושמים על שווקים אחרים אבל לא על אתרי חנויות וירטואליות.

כמשווק של חנות וירטואלית כבר יש לך כמות של משתמשים שמעוניינים במוצר שלך. זה לא בהכרח נכון עבור מודלים עסקיים אחרים שבהם אתה חייב לחנך ולטפח מערכות יחסים עם לקוחות פוטנציאלים לפני שהם קונים.

ההתמקדות היא על הלקוח. כאשר אתה מבצע אופטימיזציה של דף המשתמש, אתה שם את עצמך בנעלי הלקוח ופוגש את הצרכים שלהם.

1) הגבר את מהירות האתר שלך: התחרות ממשיכה להתחזק וטווח תשומת הלב של הלקוח שלך קצר יותר מאשר של דג זהב – איפשהו סביב ה 8 שניות.
הפחתה של זמן הטעינה של האתר ייתן לך את היתרון. אם החנות הווירטואלית שלך עולה מהר, אתה תקבל יותר הפניות מלקוחות שמחים. כאשר הם יכולים למצוא בקלות בדיוק מה שהם רוצים אז הם יספרו לחברים שלהם על זה.

המטרה היא לייעל את אתר החנות הווירטואלית שלך כך שיטען תוך שתי שניות.
אם זה איטי יותר, יש לך עבודה לעשות.

כיצד אתה מוצא את זמן הטעינה של האתר שלך?

שלב ראשון: כנס לאתר בדיקת המהירות של Pingdom (לדוגמא (dodocase.com
הכנס את כתובת האתר שלך ולחץ על כפתור "
Test now".

שלב שני: בדוק את מהירות האתר שלך.

אולי תרצה להשוות את אתר החנות הווירטואלית שלך למתחרים שלך.

עקוב אחר השלבים הפשוטים הללו כדי להשוות בין שני אתרי חנויות וירטואליות ולראות מי מהם נטען מהר יותר.

שלב ראשון: כנס לאתר Whichloadsfaster.info ולחץ על "Try my own Matchup".

 

 

 

 

 

 

 

 

שלב שני: הכנסת את כתובת אתר האינטרנט שלך ושל המתחרה שלך בתיבות החיפוש ולחץ על "Go".

שלב שלישי: בדוק איזה מהם נטען מהר יותר.

מצילום המסך למעלה אתה יכול לראות ש Thesnugg.com נטען מהר יותר מ Dodocase.com.
אם אתה בעל האתר שנטען לאט יותר אתה צריך לייעל אותו.

קיימות הרבה דרכים שבהן אתה יכול לגרום לאתר החנות הווירטואלית שלך להטען מהר יותר.
אתה יכול להפחית את תמונות המוצר או לכווץ אותן. Techwyse מספקת אינפוגרפיקה שמראה לך כיצד לשפר את מהירות האתר שלך באמצעות שבעה שלבים.

ואם האתר שלך משתמש בוורדפרס CMS, אתה יכול להעריך מחדש את התוספים שלך ולמחוק את אלו שאתה לא משתמש בהם. זה יגביר בצורה משמעותית את המהירות שלך.

אם אתה מפעיל את עסק החנות הווירטואלית שלך על בסיס של תקציב, אתה יכול להשקיע ב CDN ולראות קפיצה גדולה בזמן הטעינה של האתר.

2) כיצד לייעל את דפי הקטגוריה: מספר דפים בחנות הווירטואלית שלך צריכים לעבור אופטימיזציה מפני שהם מספקים תכונות שימושיות לאתר שלך. בקרב התכונות הללו נמצאים דפי הקטגוריות שלך.

כלל הברזל של SEO הוא להפוך את השימושיות לעדיפות עבור הלקוחות שלך. גוגל יותר מודאגת ממשתמשים יותר מכל דבר אחר. תעשה כל מה שניתן כדי להפוך את האתר שלך לפשוט לניווט.

לאחר שביצעת מחקר במילות המפתח שלך, אתה יכול להשתמש בהן כדי לייעל את דפי הקטגוריה שלך.
קל עשות את זה אם אתה משתמש בוורדפרס.

תתחבר לחשבון הוורדפרס שלך. בלוח הבקרה כנס ל Posts > Category. ואז תשתמש במילות המפתח שחיפשת כדי לייעל באופן טבעי. תתמקד על נטיית המשתמש.

אם תנהל נכון את החנות הווירטואלית שלך עם Shopify, Volusion, Bigcommerce, המנהל של החנות שלך ידריך אותך בהתאם.

3) דפי המוצר: אופטימיזציה של דפי המוצר שלך תעזור ללקוחות שלך למצוא בדיוק מה שהם רוצים לקנות ולהפוך את זה לפשוט יותר עבור גוגל לבצע סריקה ואינדקס עבור הדפים שלך.

כל דף מוצר דומה לדף הוורדפרס שנוצר כאשר פרסמת מאמר חדש.
התפקיד שלך הוא להפוך את זה לבר חיפוש באמצעות בוטים ומושך.

תעיף מבט בדף המוצר של אתר Made.com:

הנה מספר דרכים פשוטים שיבטיחו שדפי המוצר שלך מיועלים היטב עבור המשתמש:

א) תיאורים מקוריים למוצר: אם אתה מוכר כיסויים לאייפד, תיאור המוצר והכותרת שלך לא צריכות להיות אותו הדבר כמו המתחרים שלך, אפילו ששניכם מציעים אותו המוצר, אותו המוצג ואותו הסוג.

תכתוב תוכן מקורי מפני שגוגל שונאת תוכן משוכפל. תיאור באיכות נמוכה ומילות מפתח לא נכונות לא יעזרו גם.

באופן אידיאלי, אתה צריך להכליל לפחות מילת מפתח אחת שאתה מתמקד עליה בכותרת המוצר וכמו כן בתיאור.

בסופו של דבר, תקפיד שתיאור המוצר שלך כולל לפחות 50 מילים. כדי להיות בטוח ולהימנע מעונש על תוכן קטן מידי, תכתוב סקירה מלאה של מוצר של 700 מילים ומעלה ואז תחתוך את 150 המילים הראשונות ותשתמש בהן בתיאור המוצר שלך.

כאשר אתה עושה את זה, אתה תימנע מלהעמיס על הלקוחות שלך ותבטיח שגוגל לא תראה את הדף שלך כמסוכן עבור משתמשים.

לסיכום:

  • תכתוב תוכן ייחודי, באיכות גבוהה ותיאורי עבור המוצרים שלך אשר ידריכו את הלקוחות בלקיחת החלטות רכישה.
  • תמנע מתוכן משוכפל. אל תעתיק תוכן מחנויות וירטואליות אחרות, מאתרי השוואה אחרים, יצרנים או רשתות שותפים. אחרת גוגל תעניש את האתר שלך.
  • אם אתה חייב להעתיק תיאור של מוצר מיצרן כדי להשתמש בחלק מדפי המוצר שלך, תשקול להוסיף
    No Index meta tag כדי שגוגל תתעלם מאותם עמודים.

ב) כתובת אתר אינטרנט בעלת מילות מפתח ידידותיות: השם של המוצר שלך צריך להופיע בכתובת האתר. הוא צריך לתאר את עצמו ולהדריך את הלקוח בהתאם.

"הלקוחות הקיימים שלך מסתכלים עליך." זה יכול לעזור להם למצוא אותך בקלות באמצעות הקפדה שכתובת אתר האינטרנט שלך היא בלתי נשכחת ותמציתית.

לדוגמא: : http://www.ebay.com/itm/Samsung-UN40H5003-40-Inch-Full-HD-1080p-60-Hz-LED-HDTV-with-2-HDMI-inputs-USB

למרות שכתובת היא של איביי, שם של מותג מאוד אמין מופיע בה ואתה כנראה תרצה לקצר את הכתובת למרות שהיא עדיין רלוונטית.

Dodocase.com עושה את זה היטב. גם דפי הקטגוריה וגם דפי המוצר מיועלים:

http://www.dodocase.com/products/leather-canvas-phone-clutch

זכור לשדרג את דפי החיפוש הידידותיים שלך עם תוכן איכותי.
כאשר התוכן שלך שימוש, אתה תשיג יותר לקוחות.

 

 

 

 

4) בלוג: עדיין לא ראיתי אסטרטגיית שיווק אשר מבטיחה יותר לידים מאשר בלוגים.

במחקר של חשיבה יצירתית, נמצא כי בלוגים עסקיים משיגים 126% יותר לידים כשרים מאשר אלו שאין להם בלוג. טבלת הצמיחה של HubSpot מתחת מראה את העוצמה של הבלוגים:

כבעלים של חנות ווירטואלית, אתה צריך תוכן באיכות גבוהה עבור הבלוג שלך ובמיוחד במאמרים המעמיקים. מחקרים מראים שאורך התוכן משפיע על הדירוגים.

דפי המוצר שלך הם עבור סגירה של מכירה אבל לא עבור חינוך הלקוחות.
אולם, הבלוג שלך יכול לעשות גם את זה. אפילו אתרים מצד שלישי אשר מתמודדים עם מוצרים דיגיטליים יש להם בלוגים. לדוגמא,
Clickbank.

דוגמא נוספת היא Lead Pages, פתרון לידים. הבלוג שלהם די יציב ומספק הרבה מאוד לקוחות חדשים מתוך המאמרים המעמיקים שלהם שנמצאים בראש תוצאות החיפוש של גוגל.

מספר טיפים חשובים שיעזור לך לקבל את התוצאות הכי טובות עבור בלוג החנות הווירטואלית שלך:

  • תהיה בעל אסטרטגיית תוכן ותיצמד אליה.
  • תמצא מילות מפתח רלוונטיות בעלות זנב ארוך (מסחריות ומספקות מידע)
  • צור תוכן בעל איכות גבוהה אשר מחנך ומעורר השראה בקוראים שלך כדי שיבצעו פעולה.
  • אל תדחוף כאשר אתה סוקר מוצר. במקום, תדריך את הקוראים שלך באמצעות סיפור.
  • תכתוב סקירות ומאמרים בעלי פירוט מפורט (2000 מילים ומעלה).
  • תקל את הלקוחות והקוראים שלך לשתף את התוכן של הבלוג שלך. תתקין את התוסף של
    sharber WordPress Plugin.
  • תשתמש בבלוגים של אורחים כדי לקבל את התוכן שלך ולקבל קישורים טבעיים.
  • תקבל מאמרים בעלי איכות גבוהה של אורחים הנוגעים למוצר שלך או לתעשייה שלך ממחברים (כולל מהמתחרים שלך).

לדוגמא, אם אתה מוכר מצלמות דיגיטליות בחנות הווירטואלית שלך, אתה צריך לקבל מאמר אורח של "איך לצלם במהלך השקיעה" או נושאים רלוונטיים אחרים.

5) דף הבית: דף הבית צריך ליצור רושם מתמשך על הלקוחות. מדף הבית, המשתמשים צריך לנווט לאזורים האחרים באתר שלך, כולל ארבעת הדפים הכי חשובים בחנות הווירטואלית שלך:

  • דף הבית
  • דפי המוצר
  • הבלוג
  • דף יצירת הקשר

גרי מקגובן מצא כי ב 2003, 39% מהדפים הצפים עבור אתר מחקר גדול הלכו לדף הבית.
דף הבית הוא הדף הכי מבוקר בחלק מהאתרים שלי.

Reuters משיגה 79% מהתנועה שלה בדף הבית, בזמן ש 7% מהתנועה ב Topix הולכת לדף הבית שלו. כך שאתה יכול לראות את ההבדלים ומספר המבקרים בדף הבית.

דף הבית של החנות הווירטואלית שלך הוא כמו שער לתוך הדפים הפנימיים שבו. לכן אתה צריך לקשר אותו לדפים הפנימיים שלך ובמיוחד לדפי הקטגוריה והמוצרים עד כמה שאפשר.

מה אתה צריך לעשות בדף הבית שלך כדי להפוך אותו ליותר יעיל עבור המשתמש.
אופטימיזציה של משתמש  היא הרבה יותר חשובה מאשר אופטימיזציה של מנוע חיפוש, אבל אתה צריך לעשות את שניהם. ישנן שתי שאלות שצריך לשאול כאשר מבצעים אופטימיזציה בדף הבית שלך:

לאחר שהבנת מה המשתמש מחפש, תביט בשאלה השנייה:

לדוגמא, רואה כיצד Zappos קישר את דפי הקטגוריה והמוצרים שלו ישירות מדף הבית?
ברגע שאתה לוחץ על כל קטגוריה, אתה מועבר באופן אוטומטי לדפי המוצרים.

 

 

 

 

 

 

טיפים פשוטים שיעזרו לך לבצע אופטימיזציה לדף הבית של החנות הווירטואלית שלך עבור המשתמש:

א) תשתמש בכותרת גדולה:  זה המידע החשוב ביותר שימשוך את הלקוחות שלך לכותרת.
זה המקום שבו אתה יוצר הצעה בעל ערך אשר מגדירה את החנות הווירטואלית שלך שונה מהאחרים.

לדוגמא, H&M שמה כותרת גדולה ביחד עם תמונה של אישה מקסימה.

 

 

 

ב) גרום לזה לזרום: תקפיד שניתן ללחוץ על הכותרת שלך כדי שהלקוחות שלך ילכו לפי הכותרת הגדולה לקטגוריה פנימית או לדפי המוצר.

הכותרת של דף הבית של אתר Heels גם ניתן ללחוץ עליו. הוא מוביל למוצג הנעלה מסוים כאשר לוחצים עליו.

 

 

 

 

 

ג) הנעה לפעולה ברורה. מאתר הבית שלך, הלקוחות צריכים להיות מסוגלים לרכוש מוצר מסוים או לקרוא סקירות כנות.

לפי SmallBizTrends, עד 70% מאתרי עסקים קטנים של B2B לא מכלילים הנעה לפעולה,
דבר שללא ספק גורם לכך שהם נאבקים כדי להגדיל את שיעורי ההמרה שלהם.

ללא הנעה לפעולה, משתמשים עלולים להיות זקוקים נואשות למוצר שלך אבל לא ידעו מה השלב הבא שהם צריכים לעשות.

חנות וירטואלית נהדרת עם הנעה לפעולה קליטה היא Shoedazzle. תעיף מבט:

6) התמודדות עם תיוגים קנוניים: ב SEO של חנות וירטואלית, הבנה של כיצד כתובות אתרי אינטרנט קנוניים עובדת יעזור לך לבצע אופטימיזציה בדפי המוצרים שלך.

Canonicalization הוא התרגול של הפנייה של דפים מרובים ומשוכפלים לתוך ריכוז אחד.
במילים אחרות, במקום שגוגל תנהג בכל כתובת אינטרנט של האתר שלך כשונה, אתה יכול להוסיף תיוג קנוני פשוט שיגרום לתוכן המשוכפל להיות נחלת העבר.

במילים אחרות: אתה ממזג הרבה כתובות אתרי אינטרנט לתוך אחת.

לדוגמא, אתה יכול להשתמש בתיוג קנוני בכתובות האתרים למטה כדי שגוגל תראה את כולן כאחד ותעביר את כל ערך ה SEO לאתר הבית (או דף אחר לבחירתך):

  • http://www.example.com/watches-1.html
  • http://www.example.com/watch.html
  • http:/example.com/
  • http://example.com/watch-3.html

זה עובד כמו 301 הפניות, אבל כתובות אתרים קנוניים משתמשים בפרמטרים.

במקום להשתמש בדפים כפולים באתר החנות הווירטואלית שלך, אתה יכול להפוך את אחד הדפים שלך שיגיד למנועי החיפוש "אני רק העתק של דף האינטרנט הנמצא":

אתה יודע שדפי אינטרנט שבעלי אותו התוכן, אותו תיאור של תמונות וכותרות ייחשבו כדפים כפולים וגוגל לא רואה את זה בעין יפה.

ברגע שהוספת תיוג קנוני לכל כתובת של דף אינטרנט כפול, גוגל באופן אוטומטי תוותר על קנס הכפילות על האתר שלך ותתייחס לכל עמוד כייחודי.

אם הקוד של ה HTML שלך, תוסף תיוג כתובת אתר אינטרנט בתוך הקישור.
זה צריך להופיע בתוך קטע ה head של קוד ה HTML שלך.

אם החנות הווירטואלית שלך פועלת על וורדפרס, אתה יכול להוסיף תיוג קוני באמצעות חבילת "הכל בתוך SEO אחד".

כנס לוורדפרס שלך ו – Dashboard > Posts > Add New Post.
לאחר מכן גלגל למטה ותמצא מקום להכניס את התיוג הקנוני שלך.

הערה: אם אתה רוצה לשפר את תנועת החיפוש לאתר החנות הווירטואלית שלך, אז תבטיח שכתובות דפי המוצר שלך אינן משתנות.

אתה תמיד יכול להסיר, להחליף או לא הסיר מוצרים בכל דף אבל אל תשנה את כתובת אתר האינטרנט.
הכתובת היא מה שגוגל שמה באינדקס, לא התמונות או הטקסט שנמצאים בעמוד.

לכן אתה לא צריך לשנות את דף המוצר כי הוא כבר הוסף לאינדקס מסד הנתונים של מנוע החיפוש.
בקיצור, אל תשנה את זה:

http://www.ebay.com/itm/Bob-Marley-Pipeline-Mens-Leather-Desert-Chukka-Boots-Shoes

אם נגמר לך המלאי (לא זמין באופן זמני), תוציא את הדף הזה ותפנה אותו או את הלקוחות שלך לדף אחר שבו הם יכולים למצוא מותגים אחרים או מודלים של אותו המוצר.

ביצעת אופטימיזציה למרבית הדפים החשובים שלך, עכשיו זה הזמן לתת למשתמשים שלך מידע איכותי.
תכתוב ותפרסם סקירות מוצר יעילות בבלוג שלך ובדפי המוצרים שלך.

 

 

 

אסטרטגיה מספר 5: בניית הלינק לחנות הווירטואלית

1) בנייה של קישורים שבורים: למרות עדכוני האלגוריתם של גוגל, זה עדיין אחת האסטרטגיות הטובות ביותר לבניית קישורים לאתר החנות הווירטואלית שלך. כל מה שאתה צריך לעשות הוא למצוא קישורים שבורים באתרים רלוונטיים אחרים ולשים לינק משלך שם.

בריאן דין, המייסד של Backlinko, השתמש באסטרטגיית בניית לינקים שבורים כדי להגדיל את תנועת החיפוש שלו ב 348% תוך שבעה ימים.

מספר מומחי SEO משתמשים באסטרטגיה הזו אבל רוב המתחילים מתחמקים ממנה מפני שהם חושבים שזה ייקח חודשים לפני שהקישורים יתחילו להגיע.

אם קיימים יותר מידי קישורים מתים בכל דף, זה יכול לגרום לעונש של גוגל על האתר.
יש מספר סיבות לכך שקישורים נשברים:

  • פג התוקף של הדומיין או שהוא השתנה
  • דפי האתר נמחקו
  • האתר נפרץ
  • הקישורים לא הוגדרו כראוי בדף מסוים

 

התפקיד שלך הוא למצוא את אותם קישורים שבורים בבלוגים אחרים, לעדכן את בעל האתר לגבי אותם קישורים ולהציע את כתובת אתר האינטרנט שלך. כמובן שהכתובת שלך צריכה להיות רלוונטית ובעלת תוכן ברמה גבוהה על מנת לקבל "כן" מבעל האתר.

2) תרום כסף כדי להשיג קישורים מאתרים ללא מטרות רווח: כמובן שאתה לא צריך לצפות מארגון ללא מטרות רווח לגמול לך על התרומה אבל אם אתה יכול להשיג ממנו קישור אין שום דבר פסול בזה.

גוגל רוצה לינקים קישורים טבעיים. אם אתה יכול להפוך את זה לטבעי ולגעת בחיי אנשים בדרך מיוחדת (פשוט להשגה אם אתה מתמודד עם אתרים ללא מטרות רווח), אתה לא רק תשיג קישור אמין, אלא גם יותר תנועה.

יש הרבה אתרי PR עם רשות של דומיין ודפים. עד כמה אתה רוצה להשיג את הקישורים שלך על אתר עם המדדים הללו?

אותם אנשים שמבינים את הערך של קבלת קישור יחיד משם של דומיין עם הפנייה למעל 3,000 דומיינים יהיה מוכן שלם 50$-200$ כדי לקבל קישורים טבעיים מסוג כזה של אתר.

במקום, האתרים המובילים ללא כוונות רווח רק דורשים תרומה סמלית חד פעמים שבדרך בסכומים של
10$-50$.

אתה יכול למצוא בקלות אתרים כאלה ללא מטרות רווח באמצעות הכנסת שאילתות כאלה לתיבת החיפוש של גוגל:

"תתרמו לנו"

"עמוד ספונסרים"

"ספונסרים"

"תורמים"

בואו נמצא אתר סמכותי ללא כוונת רווח כדי לקבל קישור ממנו.
תקפיד שהתקנת את Mozbar SEO ToolBar כדי שתוכל לעמוד את ה DA וה- PA של כל אתר.

שלב ראשון: כנס לגוגל ותרשום את החיפוש שבחרת (כגון "donate to us").

 

שלב שני: תלמד את האתר. בתמונה למעלה אתה יכול ללחוץ על אחד האתרים שהכי רלוונטיים עבורך (כגון shesthefirst.com ואז תלחץ על donate כדי לתרום.

הסכום המינימלי שאתה יכול לתרום הוא 10$.

הערה: ההחלטה לתרום לארגון ללא מטרת רווח היא לחלוטין שלך.
אני לא קשור באף בדרך לאחד מאותם אתרים. אני רק מראה לך את האסטרטגיות הפשוטות שאתה יכול ליישם כדי להשיג קישורים לאתר החנות הווירטואלית שלך.

ברגע שתרמת, יהיה לך מקום שבו תוכל למלא את הפרטים האישיים שלך.
תקפיד להוסיף את כתובת אתר האינטרנט שלך כך שכאשר מנהלי האתר יסדרו את המידע, הם יתנו לך את הלינק לאתר שלך.

 

 

 

 

 

 

 

3) קבלת קישורים של .EDU ו GOV. : קישורים חינוכיים וממשלתיים יכולים להעביר את הדירוג שלך מדף 21 לדף מספר 2. גוגל מעריך קישורים של .edu ו- .gov מפני שקשה להיתקל בהם.

גוגל מעריך כי אם אתה מקבל קישור מאתר שכזה, זה אומר שהאתר שלך הוא בעל ערך, עשיר ושם את המשתמש בקדמת הבמה. כתוצאה מכך, הם ישלחו לך יותר תנועת חיפוש כדי להעלות את הדירוג שלך במהירות.

לאתרים הכי חינוכיים יש דפי משאבים שהם מקשרים לדפי אתרים אחרים אשר מאוד עוזרים לתלמידים, בתי ספר או מחלקות. ראה את הדוגמא:

אתה יכול להשיג קישור מדף המשאבים של .edu אבל קודם אתה צריך למצוא את אותם הדפים בגוגל.

אתה יכול לחפש באמצעות כל אחת מהשאילתות הבאות:

אתר: .edu – "הקלד את מילת המפתח שלך"

אתר: .edu – "הכנס את מילת המפתח שלך + משאבים"

אתר: .edu – "מנוח החיפוש שלך + + inurl:links"

אתר: .edu – "ביטוי מילת המפתח שלך + אתרים אחרים"

בוא נחפש את אחת מהשאילות שצוינו.

כנס לגוגל ותכתוב “site:.edu “small business” + “resources”

וזה מה שמצאתי:

ומצאתי דף משאבים פוטנציאל. כאשר לחצתי על התוצאה, ראיתי הרבה אתרים הקשורים לעסקים כמו Inc, Entrepreneur ו Fast Company.

הערה: אתה לא יכול פשוט ליצור קשר עם בעלי האתר ולבקש קישור. במקום, אתה צריך ליצור תוכן שימושי – תחשוב על "המדריך האולטימטיבי עבור צמיחה של עסקים קטנים" או משהו דומה.

ברגע שפרסמת את התוכן באתר שלך, אתה יכול ליצור קשר עם מנהלי האתר ולבקש מהם בצניעות להכליל את דף המשאבים שלך עבור התלמידים והסגל שלהם.

תעשה את זה עבור חמישה – עשרה אתרי .edu ואפילו אם רק אחד או שניים ימצאו את התוכן שלך כשימושי ויקשרו בחזרה אליך, הצלחת. אל תוותר.

לחלופין, אתה יכול לבנות מערכת יחסים עם בתי ספר ועובדי ממשלה.
תציע דילים שלא ניתן לסרב להם וככה תמיד תנצח.

4) מימון אירועים מקומיים וועדות: תתרכז בדחיפות המותג שלך בקרב הסביבה שלך. אפילו אם אתה רק מתחיל בניהול חנות וירטואלית ומכירות. תתחיל מהיכן שאתה מתגורר – היישוב שלך.

תחפש אירועים מקומיים וועדות ותירשם אליהן כספונסר.

ספונסרים מקבלים קישורים בחינם לאתרים שלהם מבלי אפילו לבקש. ייתכן שאפילו לא תצטרך לתת חסות כדי לקבל כסף.

אתה יכול לתת מתנות או את הספר שלך או לקחת מספר משתתפים ולאמן אותם בלהפוך טובים יותר במה שהם עושים (בהנחה שאתה מומחה).

בלוגים של אורחים גם יכולים לעזור לך לקבל קישורים שגוגל אוהבת.
אולם, אל תעשה את זה בשביל קישורים. במקום, תתמקד על יצירת תוכן שיעזור לקוראים. ככל שזה תתמקד יותר על המשתמש, כך תימנע ממילות מפתח לא מתאימות או להישמע מסחרי מידי.

 

 

 

 

מסקנה

חוויית המשתמש היא מטבעה שימושית מפני שהיא נותנת ללקוחות דרך למצוא מה שהם מחפשים בדיוק.

אתר החנות הווירטואלית שלך הוא לא רק בשביל למשוך לקוחות ולבצע מכירות חד פעמיות. אתה יכול לעורר השראה ולשכנע לקוחות לחזור שוב ושוב.

זה מה שה SEO נועד לעשות. מפני שעסקים אמיתיים שמשפיעים על חיינו לא נבנים בן לילה והם גם לא ייעלמו תוך שבוע. הם משגשגים מפני שהלקוחות אוהבים אותם.

מה אתה יכול לקחת מכל המדריך הזה ל SEO של החנות הווירטואלית?
חושב שיש הבדל בין ה SEO של הבלוג שלך לזה של החנות הווירטואלית?

קובי אגאי

קובי אגאי

מייסד חברת AGHAI, בוגר יחידה 8200, יזם אינטרנט, סטארטאפיסט, בעל נסיון רב שנים בתעשיית ההיי-טק עם רקע נרחב בעולם הקומרס. שותף למיזמי אינטרנט גדולים, בעל ניסיון בעבודה מול תאגידים וחברות ענק - מומחה קידום אורגני ו SEO טכני לאתרי סחר גדולים.

טופס יצירת קשר מהיר

עדיין מתלבט? דבר איתנו - יעוץ חינם!

אהבת את המאמר? נשמח לשיתוף :)

קצר בזמן?

הזן פרטיך ותכף נתקשר​!